Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spastersterstersterster

9.6Fenomenaal

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

143 reviews over Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa

• 10M Waasdorp22-07-2017

Prachtig hotel voor 2 weken ontspanning...!

Wij (3 gezinnen met 7 kinderen, 13 tm 18 jaar), hebben 2 weken lang een prima vak gehad. 3 hotels op 1 resort., waarvan je van alle 3 hun faciliteiten gebruik mag maken. Palace, Bavaro en Punta Cana. Wij verbleven in Bavaro. Mooie lobby, prima kamer (juniorsuite met 2 queen size bedden en een slaapbank), uitzicht op strand (50 mtr) Mooie tuinen met palmen. Goed bijgehouden door tuinmannen die hier de hele dag mee bezig zijn. In tot 3 buffet en 10 ala carte restaurants waar je prima kunt eten (overal). Zeer veel aanbod, live cooking. Het Japanse restaurant is te reserveren, de rest niet. Vriendelijk personeel die je met alles wilt helpen. Witte strand en blauwe zee zijn een plaatje. Je ligt tussen de palmbomenen te zonnen en kunt zo vanaf je bedje het water (28 graden?) in. Gebruik catamaran, surfplank, kajak is gratis. Tegen betaling duiken, parasailing etc mogelijk. Ook voor buiten het resort voldoende excursies. Prima vakantiebestemming als je houdt van zon, zee en ontspanning...

Scarling Florian - Hospitality Manager, Hospitality Manager, 25-07-2017

Dear M Waasdorp,

We are glad that you could visit us and get the best impression of your stay at our Grand Palladium Bavaro Suites Hotel.

It certainly adds an extra bonus to the experience, that our guests can explore any of the 3 Hotels of our Great Complex, finding a variety of pools, bars, and restaurants, and we are really pleased knowing that this was an aspect that you enjoyed.

Thank you for your kind review, we hope to see you soon in this beautiful destination of Punta Cana.

Regards,

Scarling Florian Hospitality Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4Patricia20-08-2016

Nooit meer!!!

Na 10 jaar Iberostar in de Dom.Rep. vonden we dat eens tijd werd voor iets anders. De incheck was zeer chaotisch, we konden bij aankomst om 14h nog niet op onze kamer omdat deze nog niet klaar was, ze zeiden nog een 1/2 uurtje en dat werd telkens verlengd tot 17h. Onze "villa" was niet proper, zeer kleine douchecabine met zeer veel schimmel, airco die lekte evenals de ijskast. Onderlakens die 30cm te kort waren dus voeten op onbeschermde matras. Volgende dag bij klacht, toen waren ze al niet meer vriendelijk, nieuwe kamer gekregen in gebouw bij zwembad, deze was relatief proper maar weg rust wegens zeer luidruchtig. Het zwembad heeft opknapbeurt nodig, bedrading ligt op sommige plaatsen gewoon bloot! Het personeel is niet vriendelijk en zeer fooigericht, wij geven fooi na een fijne bediening, niet op voorhand om zeker te zijn van een correcte bediening! Om positief af te sluiten, wij hebben zeer lekker gegeten in al de a la carte restaurants waar ze wel heel vriendelijk waren!

Banesa Maria Burque, Hospitality Manager, 29-08-2016

Lieve Patricia, Het spijt ons dat uw vakantie was niet bevredigend. We zullen nota van uw opmerkingen te nemen.

Met vriendelijke groet,

Banesa Maria Burque Resident Manager

Gereisd met partner in juni 2016

• 2claudia merx01-09-2015

nooit meer. beter gewend

Wij komen al 10 jaar op de dominicaanse republiek. Dit is het minst sfeervolle resort tot nu toe.

Het eetgedeelte lijkt wel een kantine. Het gedeelte waar het eten opgediend wordt lijkt een fabiekshal.

Het zwemgedeelte is klein. Het ziet op de afbeeldingen in tijdschriften veel groter en sfeervoller uit. Het zwembad gaat open om 8 uur. Om half 10 mag je er nog niet in omdat de schoonmaakwerkzaamheden nog niet klaar zijn. De bediening bij het zwembad zijn zeer nors. Kan geen glimlach vanaf.

Het zwembad kan ook een opknapbeurt gebruiken. Lampen die niet meer vastzitten maar aan bedrading in water hangen. Veel beschadigingen aan zwembadrand en tegeltjes.

En dan weer die kaartjes om een ganddoek te krijgen.schaf die omzin a

Ver lopen naar lobby en beache restaurant.

Als je een mooie en sfeervolle vakantie wilt en je hebt geen kinderen ga dan naar Ambar. In een woord super.

Hos, Hospitality Manager, 29-01-2018

Dear Caludia Merx,

Received a warm greeting from the staff of Grand Palladium Bavaro Resort, Spa & Casino, we want to thank you for dedicating your time to share your experiences concerning your stay.

We apologize for our services and that we do not full fill you expectations as well. All comments are very important for us, which is a valuable tool for us to continue improving.

Thanks for highlighting these details.

We hope we will have the opportunity to see you again at the Grand Palladium bavaro in oder to change your mind about it.

Sincerely,

Sachenca N. Hospitality service

Gereisd met partner in september 2015

• 1De Backer K22-07-2015

Gewoonweg verschikkelijk !

Bij het onthaal begon het al chaotisch en brochure in het russisch gekregen een uur verder konden we pas in onze kamer en onze chiplezer deed het niet waarbij we terug naar het onthaal mochten lopen (15min enkel) dit gebeurde meermaals, er waren dagen bij dat we geen electriciteit noch water hadden, minibar stond gedurende het hele verblijf op zo'n 23 graden bubbelbad werkte niet, verder moet je veel geduld hebben om in de restaurants te gaan eten en er is geen reservatie mogelijk, triestig gewoon, witte stranden? Lol niks van gezien wel veel zeewier met hopen zelfs, warm eten hmmm lauw en koud wel. Zwembaden die aan de zijkanten gescheurd waren en verlichting die gewoon in het water dreef, in het zwembad lag zelfs glas op de bodem en nadat een kind daarin had getrapt is nooit iemand opgedaagd om die te helpen, dit was de eerste keer en ook de laatste keer dat we hier zijn geweest!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Heidie Woldenberg24-04-2015

Ons 2e thuis !

We zijn weer thuis van onze 13e keer vakantie in gr palladium Voor ons een geweldig resort. Overal is weleens iets, maar geniet en heb geduld. Leer de mensen kennen. Als jij vriendelijk bent dan zijn zij dat ook. Er is zoveel keuze uit restaurants en zwembaden. Veel dingen zijn er in de afgelopen jaren al erg mooi opgeknapt. Voor ons was het in ieder geval weer geweldig !!

Gereisd met partner in april 2015

• 4elly gerth20-12-2014

Geen absolute aanrader

De service van hotel grand palladium is zeer slecht. Na 3 wkn verblijf nog steeds geen werkende jacuzzi ondanks herhaalde verzoeken. Ontbrekende pinautomaat in hotel. Geen afstandsbediening t.v. Geen kabel ontvangst, geen koffiepot. Blootliggen de snoeren bij jacuzzi levensgevaarlijk! Kortom geen 5 sterren waard. Lange wachtrijen bij de speciale restaurants. Kom je dus nooit aan de beurt. Voor mij dus nooit meer grand hotel palladium bavaro

Gereisd met partner in november 2014

• 8J. van der B11-06-2014

Waanzinnig!

Ik ben net een week terug. En denk, was ik nog maar daar. 12 dagen geweest. Super hotel! Net als de karssies als je hier commentaar over hebt dan kun je idd beter thuis blijven voor de geraniums. Personeel was uiterst vriendelijk. Niet iedereen spreekt engels, hou daar rekening mee. Maar handen en voeten kom je overal. Verschillende zwembaden. Schoon en lekker fris. Niet te koud. Genoeg strandbedden. Zowel, in de ochtend, middag als avond was het eten goed. Ook hebben ze verschillende á la cart restaurants. Japans, Steak, Italiaans, Braziliaans. Kortom genoeg keus. Een het 'standaard' buffet heeft elke dag een ander land. Vooral Amerika steak van de gril was mijn favoriet.

• 10J. van der B11-06-2014

Paradijs!

Laat de boel de boel. Het heeft even tijd nodig om de Nederlandse stress haast etc achter je te laten. Eenmaal aangekomen bij het hotel is dat snel voorbij. Hotelkamers zijn super! Ik zat in een junior suite. Ik zou geen standaard nemen. Daar heb ik wel de nodige klachten over gehoord. Eten was prima. Veel variatie en verschillende restaurants. Service, oke dat kan wel verbeterd worden. Maar verder heb ik mij prima vermaakt hier. Als het personeel je eenmaal wat langer kent worden ze wat toegankelijker. Hou je van bachata, merengue enzo is dit een heerlijke spot om te vertoeven.

• 10Wiegertjes26-05-2014

Geweldig!!!!!!!!!

Geweldig hotel, erg schoon, badhanddoeken service, op het strand er is zelfs bediening. Eten geweldig, kortom een superhotel. Prachtige tuinen aangelegd, vriendelijk personeel.

• 9De Decker Marc06-03-2014

Voor herhaling vatbaar.

Alles in het resort is op en top in orde, (proper, vriendelijk, alles erop en eraan.) Alleen geen begeleiding van de hostess van touroperator gehad, op de bus van de luchthaven naar het hotel werd medegedeeld dat de chauffeur ons zou afzetten aan ons hotel en dat ze de dag erop zou ter plaatse zijn voor info. Aangekomen uzelf behelpen (wel hulp van de bellboy's) niet de gevraagde kamer. Opgelet type 26 bestaat niet. De dag erop info (naam en tel. waar je kon naar bellen in geval van nood),geen info over het resort, wel over de excursies die gemaakt kunnen worden. Heeft ook gekeken voor de kamer, maar dit draaide op niets uit.Voor de rest niemand meer gezien. Maar kom een Belg trek zijn plan en hebben genoten van 2 prachtige uitstappen. Prachtig hotel met blokken van 8 kamers die 2x per dag gekuisd werden. Eten was lekker maar kon wat warmer. dag en nacht bewaking wat een veilig gevoel heeft op zo een groot domein met 3 hotels waar men ongestoord kon eten en drinken.

Gereisd met partner in februari 2014

16 tips over Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa

• J. van der B, 11-06-2014

Als je voor het eerst daar naartoe gaat doe dan zoveel mogelijk excursies. Tip! Niet via je eigen reisagent doen maar gewoon bij de locals informeren en daar afdingen. Scheelt veel! Alles is dan wel in het engels. Soana island is een echte aanrader voor de stelletjes onder ons;-)

• Petra Paas, 22-04-2012

Boek de junior suite in het Bavaro deel, want deze zijn zeer ruim en hebben een vrijere ligging dan de kamers in de andere accommodaties op het resort. Doe de excursie 'Hispaniola Explorer'. Je ziet wat van het land en hebt een nederlandstalige gids: mama Gina (uit België). Gezellige dame, die je de oren van de kop kletst.

• R, 16-12-2011

Geef aan tijdens het boeken dat je persee in het resort gedeelte wilt komen waarvoor je geboekt hebt. Aangezien het resort groot is en uit verschillende gedeeltes bestaat: Bavaro, Palace en Punta Cana. Soms komt het namelijk voor dat je ingedeeld wordt bij een ander gedeelte. Wij zagen dit gelukkig op tijd en konden het hierdoor op tijd aangeven. Gelukkig maar, aangezien wij Bavaro het mooiste gedeelte vinden van de 3.

18 vragen over Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa

• Damaris, 13-02-2019

Tieners

Gaan er nog meer tieners deze zomer hierheen toevallig in augustus

• Rianne, 13-01-2015

Ligging kamers

Kan iemand mij vertellen in welke gedeelte van het hotel de deluxe juniorsuite en de luxury juniorsuite liggen? En hebben deze kamers zeezicht?

• Peter, 27-12-2014

Kan iemand mij vertellen wat de prijsvan wifi is

Heidie Woldenberg, 24-04-2015

Wifi kost in grand palladium bavaro resort en spa niks !

Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Brasilian, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages