Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°25°
Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa voor je op een rij gezet:

D-reizen

41 reviews over Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig hotel voor 2 weken ontspanning...!

M Waasdorp
22-7-2017

Wij (3 gezinnen met 7 kinderen, 13 tm 18 jaar), hebben 2 weken lang een prima vak gehad. 3 hotels op 1 resort., waarvan je van alle 3 hun faciliteiten gebruik mag maken. Palace, Bavaro en Punta Cana. Wij verbleven in Bavaro. Mooie lobby, prima kamer (juniorsuite met 2 queen size bedden en een slaapbank), uitzicht op strand (50 mtr) Mooie tuinen met palmen. Goed bijgehouden door tuinmannen die hier de hele dag mee bezig zijn. In tot 3 buffet en 10 ala carte restaurants waar je prima kunt eten (overal). Zeer veel aanbod, live cooking. Het Japanse restaurant is te reserveren, de rest niet. Vriendelijk personeel die je met alles wilt helpen. Witte strand en blauwe zee zijn een plaatje. Je ligt tussen de palmbomenen te zonnen en kunt zo vanaf je bedje het water (28 graden?) in. Gebruik catamaran, surfplank, kajak is gratis. Tegen betaling duiken, parasailing etc mogelijk. Ook voor buiten het resort voldoende excursies. Prima vakantiebestemming als je houdt van zon, zee en ontspanning...

Scarling Florian - Hospitality Manager, Hospitality Manager, 25-7-2017

Dear M Waasdorp,

We are glad that you could visit us and get the best impression of your stay at our Grand Palladium Bavaro Suites Hotel.

It certainly adds an extra bonus to the experience, that our guests can explore any of the 3 Hotels of our Great Complex, finding a variety of pools, bars, and restaurants, and we are really pleased knowing that this was an aspect that you enjoyed.

Thank you for your kind review, we hope to see you soon in this beautiful destination of Punta Cana.

Regards,

Scarling Florian

Hospitality Manager

Nooit meer!!!

Patricia
20-8-2016

Na 10 jaar Iberostar in de Dom.Rep. vonden we dat eens tijd werd voor iets anders. De incheck was zeer chaotisch, we konden bij aankomst om 14h nog niet op onze kamer omdat deze nog niet klaar was, ze zeiden nog een 1/2 uurtje en dat werd telkens verlengd tot 17h. Onze "villa" was niet proper, zeer kleine douchecabine met zeer veel schimmel, airco die lekte evenals de ijskast. Onderlakens die 30cm te kort waren dus voeten op onbeschermde matras. Volgende dag bij klacht, toen waren ze al niet meer vriendelijk, nieuwe kamer gekregen in gebouw bij zwembad, deze was relatief proper maar weg rust wegens zeer luidruchtig. Het zwembad heeft opknapbeurt nodig, bedrading ligt op sommige plaatsen gewoon bloot! Het personeel is niet vriendelijk en zeer fooigericht, wij geven fooi na een fijne bediening, niet op voorhand om zeker te zijn van een correcte bediening! Om positief af te sluiten, wij hebben zeer lekker gegeten in al de a la carte restaurants waar ze wel heel vriendelijk waren!

Banesa Maria Burque, Hospitality Manager, 29-8-2016

Lieve Patricia,

Het spijt ons dat uw vakantie was niet bevredigend. We zullen nota van uw opmerkingen te nemen.

Met vriendelijke groet,

Banesa Maria Burque

Resident Manager

nooit meer. beter gewend

claudia merx
1-9-2015

Wij komen al 10 jaar op de dominicaanse republiek. Dit is het minst sfeervolle resort tot nu toe.

Het eetgedeelte lijkt wel een kantine. Het gedeelte waar het eten opgediend wordt lijkt een fabiekshal.

Het zwemgedeelte is klein. Het ziet op de afbeeldingen in tijdschriften veel groter en sfeervoller uit. Het zwembad gaat open om 8 uur. Om half 10 mag je er nog niet in omdat de schoonmaakwerkzaamheden nog niet klaar zijn. De bediening bij het zwembad zijn zeer nors. Kan geen glimlach vanaf.

Het zwembad kan ook een opknapbeurt gebruiken. Lampen die niet meer vastzitten maar aan bedrading in water hangen. Veel beschadigingen aan zwembadrand en tegeltjes.

En dan weer die kaartjes om een ganddoek te krijgen.schaf die omzin a

Ver lopen naar lobby en beache restaurant.

Als je een mooie en sfeervolle vakantie wilt en je hebt geen kinderen ga dan naar Ambar. In een woord super.

Hos, Hospitality Manager, 29-1-2018

Dear Caludia Merx,

Received a warm greeting from the staff of Grand Palladium Bavaro Resort, Spa & Casino, we want to thank you for dedicating your time to share your experiences concerning your stay.

We apologize for our services and that we do not full fill you expectations as well. All comments are very important for us, which is a valuable tool for us to continue improving.

Thanks for highlighting these details.

We hope we will have the opportunity to see you again at the Grand Palladium bavaro in oder to change your mind about it.

Sincerely,

Sachenca N.

Hospitality service

Gewoonweg verschikkelijk !

De Backer K
22-7-2015

Bij het onthaal begon het al chaotisch en brochure in het russisch gekregen een uur verder konden we pas in onze kamer en onze chiplezer deed het niet waarbij we terug naar het onthaal mochten lopen (15min enkel) dit gebeurde meermaals, er waren dagen bij dat we geen electriciteit noch water hadden, minibar stond gedurende het hele verblijf op zo'n 23 graden bubbelbad werkte niet, verder moet je veel geduld hebben om in de restaurants te gaan eten en er is geen reservatie mogelijk, triestig gewoon, witte stranden? Lol niks van gezien wel veel zeewier met hopen zelfs, warm eten hmmm lauw en koud wel. Zwembaden die aan de zijkanten gescheurd waren en verlichting die gewoon in het water dreef, in het zwembad lag zelfs glas op de bodem en nadat een kind daarin had getrapt is nooit iemand opgedaagd om die te helpen, dit was de eerste keer en ook de laatste keer dat we hier zijn geweest!

Ons 2e thuis !

Heidie Woldenberg
24-4-2015

We zijn weer thuis van onze 13e keer vakantie in gr palladium

Voor ons een geweldig resort.

Overal is weleens iets, maar geniet en heb geduld. Leer de mensen kennen. Als jij vriendelijk bent dan zijn zij dat ook.

Er is zoveel keuze uit restaurants en zwembaden.

Veel dingen zijn er in de afgelopen jaren al erg mooi opgeknapt.

Voor ons was het in ieder geval weer geweldig !!

Geen absolute aanrader

elly gerth
20-12-2014

De service van hotel grand palladium is zeer slecht. Na 3 wkn verblijf nog steeds geen werkende jacuzzi ondanks herhaalde verzoeken. Ontbrekende pinautomaat in hotel. Geen afstandsbediening t.v. Geen kabel ontvangst, geen koffiepot. Blootliggen de snoeren bij jacuzzi levensgevaarlijk! Kortom geen 5 sterren waard. Lange wachtrijen bij de speciale restaurants. Kom je dus nooit aan de beurt. Voor mij dus nooit meer grand hotel palladium bavaro

Waanzinnig!

J. van der B
        11-6-2014

Ik ben net een week terug. En denk, was ik nog maar daar. 12 dagen geweest. Super hotel! Net als de karssies als je hier commentaar over hebt dan kun je idd beter thuis blijven voor de geraniums. Personeel was uiterst vriendelijk. Niet iedereen spreekt engels, hou daar rekening mee. Maar handen en voeten kom je overal. Verschillende zwembaden. Schoon en lekker fris. Niet te koud. Genoeg strandbedden. Zowel, in de ochtend, middag als avond was het eten goed. Ook hebben ze verschillende á la cart restaurants. Japans, Steak, Italiaans, Braziliaans. Kortom genoeg keus. Een het 'standaard' buffet heeft elke dag een ander land. Vooral Amerika steak van de gril was mijn favoriet.

Paradijs!

J. van der B
        11-6-2014

Laat de boel de boel. Het heeft even tijd nodig om de Nederlandse stress haast etc achter je te laten. Eenmaal aangekomen bij het hotel is dat snel voorbij. Hotelkamers zijn super! Ik zat in een junior suite. Ik zou geen standaard nemen. Daar heb ik wel de nodige klachten over gehoord. Eten was prima. Veel variatie en verschillende restaurants. Service, oke dat kan wel verbeterd worden. Maar verder heb ik mij prima vermaakt hier. Als het personeel je eenmaal wat langer kent worden ze wat toegankelijker. Hou je van bachata, merengue enzo is dit een heerlijke spot om te vertoeven.

Geweldig!!!!!!!!!

Wiegertjes
        26-5-2014

Geweldig hotel, erg schoon, badhanddoeken service, op het strand er is zelfs bediening. Eten geweldig, kortom een superhotel. Prachtige tuinen aangelegd, vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar.

De Decker Marc
        6-3-2014

Alles in het resort is op en top in orde, (proper, vriendelijk, alles erop en eraan.) Alleen geen begeleiding van de hostess van touroperator gehad, op de bus van de luchthaven naar het hotel werd medegedeeld dat de chauffeur ons zou afzetten aan ons hotel en dat ze de dag erop zou ter plaatse zijn voor info. Aangekomen uzelf behelpen (wel hulp van de bellboy's) niet de gevraagde kamer. Opgelet type 26 bestaat niet. De dag erop info (naam en tel. waar je kon naar bellen in geval van nood),geen info over het resort, wel over de excursies die gemaakt kunnen worden. Heeft ook gekeken voor de kamer, maar dit draaide op niets uit.Voor de rest niemand meer gezien. Maar kom een Belg trek zijn plan en hebben genoten van 2 prachtige uitstappen. Prachtig hotel met blokken van 8 kamers die 2x per dag gekuisd werden. Eten was lekker maar kon wat warmer. dag en nacht bewaking wat een veilig gevoel heeft op zo een groot domein met 3 hotels waar men ongestoord kon eten en drinken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Bavaro Suites Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.