Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino

Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casinostersterstersterster

9.2Fenomenaal

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Bavaro Princess All Suites Resorts Spa & Casino ligt midden in de natuur op de Dominicaanse Republiek. Bij de all inclusive horen ook cocktails en het eten bij het buffet is iedere keer in een ander thema. Ook in de andere restaurants is het eten goed. De animatie zorgt voor een leuke sfeer. Ga zeker op excursie naar Saona met de speedboot.

288 reviews over Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino

• 2019
    10Marleen14-03-2019

Ik kan niet anders zeggen; ik geef alles een 10. 7 dagen verbleven op dit resort, ivm 60 jarige verjaardag van moeders. Met pa, ma, broers, vrouwen en ik ( rond 30 jaar ) en een kleine van bijna 4 hebben we ons allemaal super vermaakt. Vriendelijke service, mooie kamers, elke dag gevulde koelkast in de kamer met fris en bier, mooi en schoon resort, lekker eten ( voor iedereen wat ) kids pool, entertainment , en ga maar door. Wij kunnen niks anders zeggen dat dit een super resort is !

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 6Cees van Lint25-01-2019

Goed niet voor een 2 x

Goede vlucht Visa / Versa.Accomodatie ernorm groot.Weer prima.Zeer agressieve verkoop zwembad en strand voor excursies.Kamers netjes.Ontbijt/Lunch / Diner prima.Service lobby goed.Complex keurig onderhouden.

Alleen gereisd in januari 2018

• 2018
    10Jacqueline Godding30-12-2018

Geweldig!

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails. Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes. De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten. Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Esther02-12-2018

Aanrader

Prachtig resort aan het strand met twee mooie zwembaden. Veel keuze bij het diner je kan kiezen uit buffet of uit 5 verschillende a la carte restaurants. Er worden veel leuke activeiten georganiseerd op het resort. Vriendelijk personeel die erg hard werken. Kamers waren erg netjes!

Gereisd met partner in november 2018

• 8Cellie13-11-2018

Heerlijk vertoeven aan het prachtige Bavaro strand

Grandioos gelegen resort met directe ligging aan het mooiste stukje strand. Het resort bestaat uit een hoofdgebouw (2 hoog) en diverse 'huizen', waarin zich 8 kamers bevinden. De zogeheten villa kamers, met jacuzzi, ruime badkamer met douche en toilet. De kamers zijn zeer ruim opgesteld. Alle kamers beschikken nog over een terras. Platinum kamers , iets luxer ingericht, hebben een eigen balie en extra voordelen. Je hebt altijd toegang cq voorrang bij de diverse à la carte restaurant en een apart gedeelte aan het strand. De diversiteit aan restaurants is enorm maar het hoofdrestaurant is ook geweldig. Elke avond een ander thema. Helaas is er maar 1 bar, in het centrale gedeelte. Muziek staat er meestal vrij hard, zodat je niet echt rustig kunt praten ... da's jammer. Het personeel is geweldig, het strand fantastisch. Buiten het resort is niets te beleven ... jammer. Het is hier fantastisch en zeker de moeite waard om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Kromhout09-11-2018

Meer dan fantastisch. Ik zeg doen!!

Niet twijfelen. Dit was onze beste vakantie ook. Het hotel is zo prachtig. Het eten is verrukkelijk, zo gevarieerd. Elke dag wat anders. Zoveel verschillende restaurants. Het hotel wordt zo goed onderhouden. Het animatieteam doet ontzettend zijn best en dit zie je terug. Heel veel verschillende activiteiten. Geen moment van verveling. We zouden zo graag terug willen alleen laat de financiële situatie dit helaas niet toe. Dit is waar onze liefde is ontstaan. ❤️

Gereisd met partner in november 2016

• 9Marja11-08-2018

Geweldig

Fantastisch hotel, super aardig keurig verzorgt personeel, eten en drinken perfect, voor All inclusive formule is het eten heel gevarieerd, leuke thema's, in de avond zeer gevarieerde shows. Helaas veel muggen en zeewier, zowel in het water als op het strand.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jordy23-05-2018

Toppie hotel!

Geweldig mooi resort met veel natuur en dieren, prachtige ruime kamers met jacuzzi, goed eten, vriendelijk personeel. Prachtig mooi breed strand Enigtste nadeel vonden wij het matige entertainment in de avond en dat de bedden erg hard waren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jacky19-04-2018

Aanrader

Een heerlijke vakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Prachtige accommodatie. Aan het strand. Prima villa's. Conclusie .... top!!

Gereisd met partner in december 2017

• 9Gerian Scherpenkate14-04-2018

Voor herhaling vatbaar.Fantastisch!!

Het is een paradijsje op aarde. Geweldig!voor

Gereisd met partner in maart 2018

24 tips over Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino

• Cees van Lint, 26-01-2019

Als je alleen reist dan betaal je de hoofd prijs begrijpelijk hoor.Je houd een kamer bezet van 3 pax en verblijft er alleen.Probeer een kennis mee te laten reizen scheelt een bom duiten.Des al niet te min een heerlijk verblijf gehad.Ga elke keer naar een andere bestemming.Groetjes Cees van Lint uit Egmond aan zee ( zomers lekker thuis aan het strand )

• Esther , 02-12-2018

Neem dollars mee! (En/of creditcard De gewone pinpas werkt niet) De lonen van de bevolking is erg laag daarom moeten de meeste mensen echt leven van de fooi. Tip daarom steek een paar dollar in je zak zo hoef je je nooit opgelaten te voelen!

• Bianca, 31-05-2014

Excursie tip: Paardrijden ( Ranch Carivnios) echt een geweldige omgeving, verlaten stranden en goede begeleiding. Wij mochten zelfs galopperen met een begeleider die ons filmde met ons toestel. Side by Side excursie ( Playa Blanco is oogverblindend mooi) en je gaat met een luxe catamaran onder het genot van glaasje champagne langs de kust en krijgt een super lekkere lunch. Maar eerst ga je met een buggy naar een prachtige lagune waar je kan zwemmen. De trip is erg goed verzorgd en niet massaal.

69 vragen over Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino

• Bianca, 17-02-2018

Kleding in restaurants

Deze vraag is eerder gesteld maar de antwoorden die ik lees is uit 2016 . Wij gaan dit jaar 2018 in september naar bavaro princess , hoe zit het nu met open schoenen en dames en herenkleding in thema restaurants en buffetrestaurant

• van Krugten, 12-09-2017

Eten/ weer/ kamers

Wij willen hier graag in november heen. Weet er iemand toevallig of het eten ook voor vegetariërs geschikt is? En is het half november qua weer nog goed te doen om bijv. aan het strand te liggen? En is het de moeite waard om een platinum kamer te boeken met jaccuzi?

• Adelien, 12-09-2016

Excurcies betalen

Kun je de Excurcies ook in euro's betalen?

Hotel Grand Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht