Hotel Grand Bahia Principe Turquesa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°24°
Hotel Grand Bahia Principe Turquesa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Turquesa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Turquesa in het Nederlands

Al 12 keer hier geweest. Dit zegt genoeg.

Ditte den Boer,
22-5-2017

Heerlijk resort op loopafstand van het strand.

A la carte restaurants zijn super als ook het buffet restaurant.

fantasties het weer en de zee is er altijd fijn

bertietenvoorde,
10-5-2017

alles wat je daar doet is fijn en de mensen zijn vriendelijk en lief het eten is lekker en van alles voldoende snorkelen kun je daar ook goed strand is ook mooi en je kunt er mooi wandelen langs de zee er zijn op het stand veel kraampjes waar je wat kunt kopen maar pas op altijd handelen want ze willen de hoofd prijs hebben

Niet voor herhaling vatbaar !

Koppel,
1-5-2017

Mooie locatie , prachtige zwembaden . Kamer oud en onverzorgd !

Na enkele nachten gebeten door bedwantsen andere kamer gekregen !

Hoofdrestaurant , binnen en donker . U mag ook geen plaats uitkiezen .

De kelner zal u begeleiden . Eten matig aangevuld door de massa .

Mooie plek

Kees
26-7-2016

Vandaag terug gekomen van een geweldige vakantie in grand bahia principe turquaesa. Het is een zuid- Amerikaans gericht complex, met veel verschillende nationaliteiten maar vooral noord/ zuid Amerikaans gericht. Denk je Turkije geboekt te hebben dan heb je het mis, het eten , bediening, en alles er om heen is NIET gericht op Europeanen. Voor ons was dit niet de eerste keer op de Dominicaanse dus wisten wij waar we aan begonnen. Een aantal Nederlandse mensen waren zeer teleurgesteld over het beperkte aantal mensen dat Engels kon, waardoor de animatie, drankjes bestellen, en vragen stellen soms een probleem kan vormen. Maar ik heb ook klachten gehoord over het eten( in onze ogen niet terecht).

Wij vinden dit complex zeker een 9 waard, maar wel met de kanttekening dat je weet waar je aan begint. Het is geen Turkije( gelukkig)

Niet top!

R en E
28-9-2015

Personeel (met uitzondering receptie) zeer vriendelijk. Entertainment lobby (3 dezelfde heren elke avond) zeer slecht en zelfs irritant en alleen Spaans talig wat ik een groot gebrek vindt. Eten buffetrestaurant kan er mee door, A la carte Garden Grill top, Sushi tepanyaki droevig, we hebben hier beide een darmvirus aan over gehouden.Kamers zeer gedateerd en achterstallig, de jacuzzi waar mee geadverteerd wordt, kun je geen jacuzzi noemen. Schoonmaak kamer prima. Prijzen van alles wat er te koop is inclusief de excursies veel te hoog, excursies wel de moeite waard, al is het alleen maar om van de dagelijkse sleur van het resort weg te kunnen. Grootste minpunt was de verbouwing naast de lobby/zwembad met grote tril boren die maar liefst 3 dagen duurde. Kan absoluut niet!! Het hotel wimpelde dit af met de opmerking dat het laagseizoen is, Pardon?? Verder met mijn partner een super fijne vakantie gehad, het is wat je er zelf van maakt. 5* ??? Eenmalig dit resort, wij bevelen het niet aan!

perfecte plek

evanhaaren
22-3-2015

Accommodatie zeer goed. Elke dag goed gepoetst en gedweild. Trapportaal zeker 2x per wk geschrobt en gedweild, elke dag geveegd, of extra gedweild. Handdoekenwissel elke dag. Bed elke dag verschoond. Eten in buffetrestaurants lekker en gevarieerd en ook gewoon warm. Verschillende restaurants a la carte. 3x per wk te boeken. Heel lekker. Ressort wordt perfect bijgehouden, er ligt geen blaadje verkeerd. Wij sliepen in Turquesa. Deze lag verste van strand (ong. 1 km) maar met treintje ben je er zo. Turquesa lag weer wel dicht bij de grote shows en het waterpark. Gratis badlakens, en meerdere zwembaden. Ze organiseren van alles zoals zwemwedstrijdjes, bierdrinkwedstrijdje, dansen, bingo etc. Ook voor de kidswordt van alles georganiseerd. Schminken, ballonnenfiguren maken. 's avonds af en toe een springkussen. Zelfs een keer een rodeostier. In de afzonderlijke hotels is elke avond live muziek. Kortom echt een aanrader.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bahia Principe Turquesa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bahia Principe Turquesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.