Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Hotel Grand Bahia Principe Bavaro
5,7

35 tips over Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

annepylyser, 19-6-2012

Voor kleine kinderen is er niets te doen. Dus niet gaan met de kleintjes

Behalve zwembad (30°) , strand en zee (26°) en naar een paar meter al te diep (1.50m)

ella&dirk, 5-6-2012
Je hoeft geen hacienda kamer te boeken-promo kamer is ook helemaal in orde-mooi groot met super groot bed denk 200x200 of meer,jacuzzi in de badkamer,soort woongedeelte met sofa en balkon.hacienda ligt dicht bij het strand en je bent er zo met de trein dus zonde voor het geld.
Pascale, 3-6-2012
Het Japanse à la carte restaurant mag je echt niet missen, we hebben daar super lekker gegeten en je kan ook snel contacten leggen met andere gasten tijdens het showkoken. Ook het Méditerranée restaurant is een aanrader met de lekkere visgerechten.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Bavaro voor je op een rij gezet:

Marleen, 9-5-2012
Upgrade naar "Hacienda kamer" is zijn geld niet waard
Dave Perales, 12-4-2012
Saona excursie doen met Seavis. Wij hebben een geweldige dag gehad.
Monique , 3-2-2012
Een deep tissue massage nemen in de SPA van het resort! ( uiteraard tegen betaling )...maar de moeite waard! :-)

chapie, 31-1-2012

Ga naar de stranden voorde Riu hotels,die zijn veel rustiger en je vind er steeds een ligstoel.Men komt daar ook met drankjes vanuit de Riu.Maak een praatje met de ober geef hem een fooi en hij komt steeds langs met frisse drankjes.

Als men u vanuit het hotel gratis trips aanbied of voorsteld om voor enkele dagen naar en ander hotel(hard rock punta cana) te gaan,neem dit dan zeker aan(ze zijn overboekt soms)je zal der geen spijt van hebben

nancy de vries, 26-1-2012
Naast de buffetrestaurants zijn er 7 a la carte restaurants, je kunt hier 3x per week reserveren, reserveer wel snel als je aankomt. Wij vonden de Japanner (maiko, er zijn er nl. 2) en het Gril restaurant (gril garden) echt heerlijk!
Pascale, 19-1-2012
Ga zeker eens op uitstap met Wimpy
sander en cindy, 17-1-2012

Nog een tip, wanneer je een excursie naar Isla Saona boekt en deze is ZEER de moeite waard, boek dan "Saona Cruze Away".

De reisleiding is nederlandstalig en woonachtig aldaar, zij kennen de bevolking en ontwijken het massatoerisme, hierdoor waan je je helemaal in een paradijs.

Qua kosten maakt het niet veel uit of je deze via de touroperator boekt of via hen rechtstreeks omdat je dan je transfer zelf moet betalen, wij betaalden via Arke USD 130,- per persoon, vertrek om 7.00 uur en terug om 20.