Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Hotel Grand Bahia Principe Bavaro
5,7

35 tips over Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Suzanne de Vriend, 12-10-2013

Zorg dat je op het vliegveld Amerikaanse dollars pint, op het park kun je alleen maar peso's pinnen.

Sigaretten vooraf voldoende inslaan, op het park betaal je 10(!) dollar voor een pakje Marlboro. In et winkelcentrum Palma real betaal je maar 5 dollar..

Marcel, 26-9-2013
Tip Book je excursies bij seafish op internet. Gerund door een Nerderlands gezin die daar wonen. Goed en niet te duur zoals bij alle andere instanties.
spongebobxp, 5-9-2013
TIP: De marktkramers op Peublo Principe zijn ERG aandringend! Ze roepen zo maar naar je dat je toch iets bij hun zou kopen. Als je iets bij hun wilt kopen kijk dan eerst in de winkeltjes als je iets vind dat je aan staat koop het dan nog niet direct! Ga dan naar de marktkramers kijk eens in hun kramen als ze het zelfde souvenir bij hebben koop dat bij hun! Ze geven een VEEL te hoge prijs! Als je zegt dat de prijs te hoog is bied de helft af van de prijs van in de winkel!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Bavaro voor je op een rij gezet:

Bieke, 13-6-2013
De excursie naar het eiland saona is zeker de moeite!
Kelly, 12-2-2013

Excursie boeken via seavis tours.

Nederlandse gidsen en alles ontzettend goed geregeld!

Direct boeken via de internetsite is een aanrader; prijs is stuk voordeliger als bij het hotel (30-40 dollar pp)

Ivan, 18-11-2012

De uitstap met mama Gina 'sunjets/ jetair' is zeker een super belevenis.

leg zelf tijdig de a la carte restaurants vast, uit zichzelf doen ze niets voor u.

Monique Zwiers, 21-10-2012

Als je op zoek bent naar excursies, ga dan via google naar Seavis Tours.

Nederlands gezin dat op de Dominicaanse excursies organiseert. Leuk, gezellig en goed georganiseerd.

Rob, 25-9-2012
Boek vanuit Nederland via internet bij Seavis de Saona VIP excursie, goedkoper dan boeken ter plaatse en je hoeft pas daar te betalen. Is de moeite meer dan waard!
ron, 21-8-2012
excursie island ontdekking en Soana island zeker de moeite waard. Let op kies wel met NL reisleiding.
W.M. Krieling, 5-7-2012

Canopy adventure, echt super!!! Neemt niet Zipline! Canopy gebruikt 2 kabels en is dus veel veiliger!

Hispaniola explorer, een kleine dag het land verkennen met een leuke gids!

Saona crusoe, niet doen om het land te zien, dit is puur genieten van het strand en met speedboat scheuren

Adventure boogie, niet doen als je actie zoekt! Je denkt heftig buggies, maar je rijd alleen rustig over het gras/kiezels langs de normale weg naar het strand om de zee in te duiken. Grot was wel mooie afsluiting.