Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Hotel Grand Bahia Principe Bavaro
5,7

35 tips over Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Juffie, 30-10-2014

Boek je excursie via wimpy. Je vindt hem door wimpy punta cana in te toetsen via google. Dit is zijn site: http://www.wimpypuntacana.com/infonl.html

Hij is een Belg die al vele jaren in de Dominicaanse Republiek woont en je alles kan vertellen over het land, zijn gebruiken en je vele prachtige dingen kan laten zien.

Geen extra kosten voor het vervoer en een goed verzorgde kleinschalige excursie!

Een aanrader!

Sander, 15-9-2014

Boek de Haciënda kamer, hierdoor lig je dichter bij het zwembad en strand.

Ga vooral ontbijten in de grote zaal, hier lik je je vingers bij af.

Sandrine Van Durme, 22-7-2014
Er zijn heel leuke excursies te doen in Punta cana.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Bavaro voor je op een rij gezet:

Hanneke1986, 20-6-2014

Boek excursies via Seavis Tours.

SeavisTours is een onafhankelijke touroperator onder Nederlands management.

Mark , 15-6-2014
P.s de excursie naar Soana island is een droom! We hadden deze in Nederland al geboekt bij Seavis waardoor je lekker alles in het Nederlands te horen krijgt de hele dag....
Glenn en Marlon, 6-6-2014
via seavis hebben wij de saona VIP excursie geboekt...gewoon in Nederland en betalen ter plaatse... Dit is ECHT een aanrader!!!

petra_17, 20-1-2014
Walvisexcursie van jan- april. Ik heb de excursie gedaan en helaas niet gezien. Zeer waarschijnlijk door de ruwe zee en de volle maan werd verteld door de gids. 2 jaar terug wel een prachtig spektakel gezien.
Mel, 18-1-2014
Ga ook het binnenland verkennen! Armoede troef dus bescherm goed je bezittingen. Voor uitstappen raden wij Wimpy aan. Qua prijs is hij de helft goedkoper dan de trips die via de touroperators worden aangeboden
carolienhenk, 13-12-2013

uitstapjes bij seavis boeken. Is goedkoper en goed georganiseerd.

Nederlandse gids en je komt niets te kort.

Suzanne de Vriend, 23-10-2013

Het resort is erg gericht op Amerikanen, dus alles wordt aangegeven in US Dollars. Vergeet deze niet mee te nemen vanuit Nederland, op de Dominicaanse Republiek kun je ze niet of nauwelijks pinnen. ( alleen maar Pesos )

Als je een excursie wilt doen, boek deze dan bij Seavis excursies via internet. Scheelt je een hoop geld en je hebt de zekerheid van een super leuke dag met Rob en zijn medewerkers!