Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

5,7

36 reacties Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Faciliteiten en kamers

Piet Dulos, 8-10-2017

Wat zijn de verschillen tussen een standaard kamer en een junior suite in het Bavaro gedeelte?

Kun je gebruik maken van de faciliteiten van de andere hotels in dit complex?

gezelligheidngeanga

Angie1990, 10-6-2015
Is er savonds nog een gezellige bar open?

vraagjes over de kamers

femke, 29-12-2014

ik sta op het punt om een vakantie naar grand bahia Turquesa te boeken.

nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar info die ik niet kan vinden.

ik kan kiezen voor een junior familie kamer die ligt bij het kindergedeelte. Bij arke kan ik kiezsen voor een hacienda kamer met extra's

maar ik las dat als je een bepaalde kamer hebt je ook maar in bepaalde restaurants kunt eten.. wat zijn de ervaringen en waar kun je het beste voor kiezen. Hoe is het eten?/

Wij gaan met twee volwassenen en een kind van 9 en een baby van 1 jaar.

mag je verder overal gebruik van maken dus ook alle zwembaden op het resort?

is er op het strand ook gelegenheid om te eten al la carte all inclusief als je een family kamer hebt geboekt?

zijn er mensen die tips hebben als het gaat om het gemak met een baby?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Bavaro voor je op een rij gezet:

Topless zonnen

Filip degryse, 10-12-2014
Is topless zonnen toegelaten?

weer in punta cana

elvira, 31-8-2014

ga n okober 2w.hoe zit het met orkaan gevaar.en voorts de kamers b.v.afgezondrd of wat. .en het amusement.wil me toch kunnen amuseren.graag reatie.bedankt grt

2 reacties

weer in okt.

elvira, 16-8-2014
wie is er in okt al naar punta cana geweest?hoe is het weer in die periode.hebben namelyk al geboekt.hopelyk geen stormen.graag antw.grt.

Hi allemaal,

Wij gaan 29 mei tot 15 juni 2014 naar Gran Bahia club premier met ons zoontje van vier. Gaan er nog meer nederlanders met kids van die leeftijd? Zou leuk zijn voor hem.....

En weet iemand of de Saona excursie leuk is voor een kind van 4 of is het gevaarlijk op die boot?

Grts Mark, Valentine, Dion.

2 reacties

Premier?

Chrissy meeuwissen, 7-2-2014
Weet iemand misschien wat het verschil is tussen het 'gewone' hotel boeken of met premier erachter?
1 reactie

Ik zie bij de foto's geen glijbanen, zijn deze er wel? Op de site van Arke lijken deze er wél te zijn, klopt dit?

En is het resort en omgeving leuk voor kinderen (10 en 7 jaar)?

Hoor graag tips!

1 reactie
wij zijn reeds 2x in dit hotel geweest en zijn best tevreden, zouden nu graag eens Jamaica aandoen; grand bahia heeft daar ook een hotel, nu is mijn vraag wie is al in de twee geweest en kan ons zeggen of ze vergelijkbaar zijn ? of wat is een aanrader op Jamaica ?? en wat betreft Jamaica zelf ?? excursies, het land, de mensen... alvast bedankt voor de respons