Hotel Grand Bahia Principe Bavaro

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Grand Bahia Principe Bavaro
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Bavaro voor je op een rij gezet:

469 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Bavaro in het Nederlands

Geweldig

van der Meer
18-11-2018

Hier is groots echt groot. Heerlijk resort waarin je heerlijk tot rust kan komen. Ook is het zeker de moeite waard om het luxe resort eens te verlaten en het Dominicaanse binnenland te bezichtigen. Op die manier krijg je een goed beeld hoe divers en verdeeld het land is, hoe veel prachtige natuur er is en bezoek ook zeker Santo Domingo als eerste stad in de nieuwe wereld. Genoeg te doen, in het resort en in het land; wij willen zeker nog wel eens terug! Het weer in november; graadje of 30 :-).

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel groot complex

Familie verhoye
22-8-2017

Dit is een zeer groot resort.Het restaurant kan deze capaciteit niet altijd aan.Vooral 's avonds konden erbij momenten zeer lange wachtrijen zijn en was het totaal niet aangenaam om daar te zitten .Het eten is niet wat we gewend zijn van bahia principe,ook weer zelfde opmerking.Te groots...Bediening aan receptie liep te wensen over.Voor de rest veel aangenaam personeel,met een lach,dansje en al zingend hun werk doen.Mooie en ruime kamer.A la carte restaurants ( de meeste toch)zijn een echte aanrader,een verademing kwa bediening en rust in vergelijking met het hoofdrestaurant.Onze favoriet was het Italiaans.Veel zwembaden ,bedjes reserveren was dan ook niet nodig,meevaller😄. Wat we verder nog als opmerking hebben is dat het ervoor een 5 sterren hotel wat laks aan toe gaat'.Er mag best wat meer opgetreden worden zoals bijvoorbeeld eten en met drinken gooien in het zwembad.Met bekertjes werpen en die achter laten in het water,zodat je erin trapt.Eigen muziek aan zwembad,die door de muziek van de bar speelt.Er bestaan koptelefoons,echt waar...Na buggyuitstap met bevuilde kledij in zwembad springen,zwembad vol zand.Kledij in restaurant,sommige mensen wanen zich op een camping.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Leuk hotel

mboonstra
16-8-2017

Mooi zwembad en ondanks iets verouderde kamers wel een gezellige sfeer in de kamer. De karretjes zijn ideaal en brengen je overal op het resort naar toe. De winkeltjes eromheen zijn erg prijzig 70 euro voor een tanktop durven ze rustig te vragen. Aan eten en drinken kom je niks tekort in dit resort. De drankjes kaart staat vol met heerlijke cocktails en wijntjes. Als je a la carte wilt eten moet je echt alvast voor de hele week plannen anders zijn de restaurants vol. Maar is zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 nachtje maar geweldig!

Elisa
30-1-2017

13/1/2017 => Hier 1 nacht verbleven i.v.m. vertraging vliegtuig. Aangekomen waren helaas nog niet alle sleutels compleet maar dit werd rustig opgelost. We werden door een golfkarretje naar de kamer gebracht, daar aangekomen was onze kamer versierd omdat wij op huwelijksreis waren. Mooie ruime kamer, een enorm bed, zitje, balkon en een nette badkamer. De ontbijit zaal was ruim, genoeg plaats en genoeg keuze: croissants, harde broodjes, yoghurt, ei, pancakes etc.. Vanwege ons ene nachtje geen gebruik gemaakt van de vele faciliteiten, wel een rondje gelopen over het park en richting het strand, er rijden golfkarren heen en weer naar het strand. Strand vond ik zelf erg smal en de golven enorm.

Gereisd Met partner in januari 2017

geweldig hotel

sandy
4-11-2016

voor de 3e keer naar gran bahia principe geweldig hotel heel groot complex maar je geraakt overal direct met de busjes die er rijden, alles word heel net onderhouden; voor de uitstappen moet je bij lokale gids zijn laat je veel meer zien dan de touroperators, een echt aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2016

super!

nancy
10-8-2016

prachtig hotel! goede service, goed eten? zeer proper! mooie kamers alles was goed!

Gereisd Met partner in juli 2016

super vakantie had

koppel uit wetteren
17-5-2016

super groot bed , propere kamers en het main restaurant serveert heel lekker eten , zwembaden waar je kon uit kiezen waren heel proper , groot resort wat ze handig oplossen met veel treintjes . mooi strand , zeker niet twijfelen om dit hotel te boeken

Gereisd Met partner in mei 2016

wat een top vakantie

wendy
2-2-2016

neem reisstekkers mee!! De excursie naar saona island is prachtig, diepzee vissen is ook een echte aanrader, maar neem iets tegen zee ziekte mee, de zee oogt rustig, maar op open zee valt t vies tegen. het resort is schoon, onderhouden, kamers zijn netjes, bij ons werkte het kluisje niet, en dat werd direct opgelost. Het eten is werkelijk Fantastisch, wat een keuze en alles is even lekker. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

ellyvanhaaren
17-1-2016

Geweldig hotel, aanrader, groot, zuiver, lekker eten in verschillende restaurants

Gereisd Met partner in februari 2015

Mooi resort

ed_diestelhof
18-9-2015

Prachtig resort, mooie schone kamers, goed onderhouden en goed schoongemaakt. Schitterend strand en goed All-in formule. Hele dag animatie die niet wordt opgedrongen. Veel Amerikanen en Canadezen in maart (voor hun hoogseizoen). Hele dag beachvolley mogelijk. Goede cocktails en minibar dagelijks gevuld. Heerlijk dat je ook je eigen koffie kunt zetten op de kamer, zodat je niet eerst naar het restaurant hoeft. Afstanden vallen reuze mee. Een minuut of 8 lopen van receptie naar strand. Snap niet waar drie kwartier lopen vandaan komt, zoals in sommige reacties wordt genoemd.

Gereisd Met partner in maart 2014

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bahia Principe Bavaro in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bahia Principe Bavaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.