Hotel Dreams Punta Cana Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Dreams Punta Cana Resort & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dreams Punta Cana Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het hotel is een beetje gedateerd,maar alles is zeer schoon.Het zwembad is fantastisch,strand iets minder.Heel vriendelijk personeel!Het eten is over het algemeen wel lekker.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

17 reviews over Hotel Dreams Punta Cana Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel,toch net iets meer van verwacht.

Tom Van Bunderen,
1-12-2018

Alie Rad,
12-1-2018

Het eten was super, veel variatie per avond. Kamers waren heel erg schoon en we konden ter plekke nog upgraden naar een betere kamer. We zijn er nu 6 keer geweest en ik raad het iedereen aan. Het merendeel van het personeel is Spaans, maar bij de receptie spreken ze prima Engels.

Ursula Elzinga,
28-9-2017

Geweldig hotel met erg lekker eten en drinken niet al te groot , erg schoon en goed onderhouden. Mensen erg vriendelijk. Winkeltjes en cafe dicht bij. Uitstap naar de lokale bevolking en de bergen / Safaritoer zeker de mooie waard. Wel veel romme buiten de hotels. Mensen heel vriendelijk .

Vakanties.nl

fantastisch resort echt "All Inclusive"

Robert,
12-8-2017

erg toegewijd personeel alleen avondeten was matig

Prachtig zwembad en een mooi strand heerlijk eten

Prachtige kamers ik wil er nog wel eens naar toe met mijn echtgenoot

Wat een super hotel!

Linda Noordink
17-3-2013

Wij hebben genoten! De service is fantastisch en iedereen erg vriendelijk! Mooie schone kamers. Geweldig zwembad! Het hotel was volgeboekt maar geen moment drukte gemerkt! De 7 restaurants zijn ook super! Geeft je echt het gevoel elke avond echt uit te zijn. Mooi strand met bbq waar je ook heerlijk kunt lunchen zonder het strand te verlaten! Overal is bediening voor je drankje, op strand en bij zwembad. Echt niks op aan te merken! Heerlijke vakantie gehad!

Wij willen weer terug!

AM vd Werf
9-3-2013

Een droom vakantie gehad, in het prachtige resort Dreams Punta Cana. Het resort is rustig gelegen, ziet er super uit en word goed onderhouden. De mensen daar zijn erg vriendelijk en bereid om alles voor je te doen. Het is ultra all inclusive, van 's ochtends tot 's avonds verwennen ze je met alles wat je maar kunt bedenken. Je krijgt de heerlijkste cocktails gewoon aan het zwembad of op het strand geserveerd.

Er zijn allerlei activiteiten te doen, maar als je geen zin hebt vinden ze het ook prima. Het zwembad is echt super en wordt goed onderhouden. Het is fijn dat het zo'n groot zwembad is, want soms zijn er wel wat luidruchtige (lees: dronken) amerikanen, maar dan ga je gewoon naar een ander plekje toe. Prachtig en erg romantisch!

Het enige wat wij wat minder vonden is dat het avondeten vrij snel gaat, waardoor je met het diner toch na 45 min. klaar bent. Maar dan kun je ook kiezen voor het mega buffetrestaurant waar je alles kan eten wat je maar kan bedenken.

Hotel beschikt over 1 van de grootste zwembaden van de Caribbean. Eten is van perfecte kwaliteit en uitermate gevarieerd. (Alle soorten vis en vlees en ook de lunch à la carte, maar ook kreeft in het visrestaurant en tournedous met ganzelever bij de Italiaan bv) Zijn wel wachttijden maar die zijn beperkt, de Japanner kent geen wachttijd omdat deze als enige gereserveerd dient te worden. Er zijn talloze barren en naast het buffet zijn er een Italiaans, Steak, Vis, Japanner, Chinees, Mexicaans à la carte restaurant. Voor wie het leuk vindt wordt er veel georganiseerd. de rit naar het hotel is wel een klein uur vanaf het vliegveld en gaat niet over de beste weg van het land... De drank is hier niet alleen lokaal maar ook alle denkbare internationale dranken en likeuren zijn inclusief. Denk bv. aan "budweiser" bier of "Jack Daniels". Kortom een perfect resort, dit was ons 13e in Punta cana en zeker qua F&B en zwembad 1 van de allerbeste.

Helaas een tegenvaller.

jan en barbel
16-4-2012

Stranden werden slecht onderhouden veel last van zeewier door te veel boten met motoren. Resort wordt in reisgids als ***** aangegeven maar is niet meer dan **** waard. Veel renovatie in de kamers tijdens onze 16 dagen. Preffered Club status niet aan verwachting voldaan. Kamer met bad en front zeezicht niet gehad wel betaald en besteld. Fout reisbureau.

Lange wachttijden voor restaurants m.n. Japanner. Veel kleine kinderen (paasvakantie) ook in Preffered club. Voor 60+ mensen wordt weinig gedaan. Jongeren hebben de voorkeur. Eten weinig variatie. Bedden prima alsook de prachtig tuin.

het ultieme vakantiegevoel

maris
11-4-2012

Dreams Punta Cana is een echte aanrader! De kamers zijn prima, zelfs 's-avonds wordt er nog een rondje langs de kamers gedaan met schone handdoeken e.d. De service is uitstekend, personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het de mensen naar de zin te maken en hebben er ook plezier in. Eten kun je in verschillende restaurants, zonder reservering. Je drankjes worden zelfs op het strand bediend. Het hotel ligt in een rustige omgeving, maar op het complex komt men niets te kort. De tropische tuin met flora en fauna wordt goed onderhouden. Iedere avond wordt er een show georganiseerd en als je meedoet met de animatie overdags ontvang je biljetten waarmee je kunt bieden op souvenirs tijdens een veiling. Wij hebben van begin tot het eind genoten van ons verblijf en vonden het jammer weer naar huis te moeten, hadden graag nog iets langer gebleven en zullen zeker nog een keer terugkeren in dit hotel.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams Punta Cana Resort & Spa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams Punta Cana Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.