Géén boekingskosten

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPunta Cana / Playa Bavaro

8.6FantastischScore uit 33 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

33 Reviews over Dreams Palm Beach Punta Cana

• 9Adriaan van der Bruggen05-02-2019

Geweldig en een aanrader

Zijn na onze cruise nog 4 dagen op het Dreams Palm Beach resort geweest. Een prachtig en zeer goed onderhouden resort. Wij konden tegen een redelijke prijs een upgrade naar de Preferred club krijgen, met een prachtige kamer die uitkijkt op zee en een badkamer met een Jacuzzi. Het resort heeft een groot restaurant maar ook 5 speciale restaurants waar je goed kunt eten. Het personeel van Dreams Palm Beach resort is zeer gast vriendelijk en er is van alles te doen op het resort . Wij overwegen zeker om er een keer terug te gaan.

• 7Sanne10-08-2018

Niet meer voor herhaling

Hotel is erg achteruit gegaan

• 10Elzinga05-05-2017

Super mooie vakantie gehad

Een ontzettend mooi en schoon hotel, met erg lekker eten en drinken en ontzettend vriendelijke en hard werkende mensen. Hadden een van de goedkoopste kamers die mooi groot en schoon waren, bedden lagen prima, meubels wel wat ouder en het rook wel erg vochtig, maar even de balkondeur open en het rook al wat beter. Twee keer per dag schone handdoeken . Mooie zwembaden en leuk strand. Voor herhaling vatbaar.

• 8Specie20-11-2016

Goed, maar beetje 'krap' hotel

Een uitstekende service en onverwacht goed eten, maar erg veel gebouwen op een klein terrein en krappe kamers. Ook in Preferred Club!

Regelmatig animatie op verschillende plekken, waardoor je weinig echte rust vindt, vooral aan het grote zwembad. Goed voor mensen die zich snel vervelen en die niet tegen stilte kunnen, maar minder ideaal voor rustzoekers. Ook langs het strand constant verkopers die naar je roepen, langsvarende boten met harde muziek en regelmatig speedboten die een opblaasbanaan e.d. voorttrekken.

De kamers van Preferred Club zijn krap, maar van betere kwaliteit dan de standaardkamers. Zéér goed bed en ruime dubbele regendouche. Geen lift in de gebouwen, dus voor mensen die slecht ter been zijn: boek een kamer op de begane grond. Het 'adults only' zwembad is ongezellig, en zit meestal vol met zatte, luidruchtige Amerikanen. Ook is daar nauwelijks verkoeling te vinden, tenzij je de hele dag in het water gaat liggen. Wij lagen veel liever aan het strand (Preferred gedeelte) waar we uitstekend werden bediend met drankjes zoals jij ze wilt hebben. Wel jammer dat de zee hier niet zo mooi en schoon is als op andere plaatsen (lelijke blauwe afzetting met netten in het water en veel zeegras), maar er werd hard gewerkt om het schoon te houden. Beter dan bij de omliggende hotels.

Zeezicht lijkt me in dit hotel niet echt de meerprijs waard, tenzij je zwembadzicht net zo leuk vindt: de meeste zeezichtkamers kijken uit op het zwembad en palmen of tussenliggende gebouwtjes en met moeite zie je wat van de zee. Privacy kan je in die kamers ook wel vergeten, want iedereen kijkt uit op je balkon/terras.

Het eten was van de beste kwaliteit die we al in de Caraïben zijn tegengekomen. Veel keus en regelmatig verversing van het buffet. Desserts hadden zelfs veel smaak (meestal alleen vet en zoet in dit soort hotels). Alles werd ook goed warm/koud gehouden. Geen enkele keer ziek geworden. Aangezien het buffet zo goed was, hadden we geen enkele behoefte om in een a la carte restaurant te gaan eten, dus dat hebben we dan ook niet gedaan, behalve bij de Preferred Club Seaside Grill. Diner en ontbijt waren daar wel goed, maar erg weinig keus en gericht op Amerikanen (veel eieren, spek, kleffe pannenkoeken etc.), dus toch weer de voorkeur voor het buffet!

De spa was ook wat krap en klein en duidelijk in een verdomhoekje geperst, maar het was er wel fijn vertoeven. De massages waren zeer goed. Wel jammer dat het bubbelbad véél te warm was om in te zitten. Zelfs mijn vriend die er goed tegen kan, kon er niet in zitten. Heel raar.

Het personeel is over het algemeen* heel vriendelijk en behulpzaam, maar ze spreken soms zo slecht Engels dat dit voor problemen en verwarring zorgt. Daar zou nog iets aan gedaan moeten worden. *Bij aankomst stond er wel een enorme bitch achter de bar die duidelijk niet wist hoe ze gasten moest verwelkomen, maar die hebben we daarna niet meer gezien.

Verder werd bij de ingang van de restaurants altijd aangeboden om je handen te desinfecteren. Overal was desinfectiemiddel aanwezig. Misschien goed, maar wie weet ook een kweekvijver voor resistente bacteriën. Ik had er een dubbel gevoel bij.

• 7Edwin E.09-05-2016

Heerlijk genieten, 3de keer Dominicaan.

Standaard kamers zijn wat gedateerd. Losse WC bril, douchekop die omhoog spuit omdat deze niet vast gezet kan worden, WC waarvan het water door blijft lopen. Gemeld bij de receptie en is wel netjes vervangen en gerepareerd! Niet zo'n heel groot resort maar dat heeft ook wel weer zijn charme als je voor de rust komt. Lekker strand en super personeel, geef ze fooi en ze lopen de hele dag voor je. (dat zeer gewaardeerd wordt.) Eten in de a la carte restaurants is prima behalve het Mexicaans restaurant is wat minder. Eten is meer op de Amerikanen afgestemd heb ik zo het idee, hamburgers, zout en veel kaas waar geen smaak aan zit. In de avond matige animatie bv live band en helaas niet echt een groot buiten terras. Verder een prima vakantie gehad. Hotels aan het Bavaro strand naar mijn idee toch mooier!!

• 9Ton Mulder12-02-2016

Geweldig, ben week terug en heb al heimwee

Geweldig resort. mooi aangelegd, goed onderhouden en super schoon. Perfect eten in buffet en 5 a la carte restaurants. Zelfs bekende Franse wijnen zijn zeer betaalbaar. Preferred club is aanrader, zeker zonder kinderen. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Op strand wat zeewier, maar men doet er alles aan om het schoon te houden. Is wel rustig en beperkt vertier en animatie, maar dat wilde we ook niet. Excursie met "Mama Gina" naar het binnenland is aanrader en natuurlijk de walvissen in deze tijd. Schitterend. Volgend jaar weer !

• 10Marco04-08-2015

Geweldig

Geweldige service !!alles super schoon en fantastisch eten!! Aan niks onbreekt het

• 8Eddy30-09-2014

een zalige vakantie in een prachtig resort

Waren hier 3jaar geleden ook.nu in de preferred club.zeer aan te raden voor de goede service en kleine extra's. In alle opzichten beter dan de vorige keer. Lange strandwandeling mogelijk en zeewier wordt regelmatig verwijderd. Personeel doet er alles aan om je vakantie aangenaam te maken. In omgeving is weinig te beleven, maar dat is eigenlijk niet belangrijk. Mooie uitstap gemaakt naar saona VIP.

• 9Patrick19-08-2014

Héél goed hotel, prijs/kwaliteit een aanrader

Service allround héél goed, vriendelijk personeel en buffet restaurant gevarieerd, kortom lekker eten. 2 keer in a la carte restaurant gaan eten, teleurstellend : veel te rumoerig en hektisch, aan de lopende band...in het mexicaans restaurant een haar aangetroffen in de salade van men partner zelfs. Bij melding ervan, geen enkele compensatie. Héél proper hotel, uitstekende bediening aan zwembad en strand, animatie goed verzorgd. Cocktails zijn ook erg lekker. Kortom een héél goed hotel, een aanrader. Enkel de a la carte restaurants vielen tegen, voor de rest niets aan te merken. In dit hotel komen hoofdzakelijk Amerikanen, en in mindere mate Canadezen. Wij waren de enige Belgen. Gelukkig geen Russen.

• 9Jongere14-07-2014

Geweldig hotel

Hotel Dreams Palm Beach is een zeer goed hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en zij zijn altijd bereid je te helpen en je van dienst te zijn. Eten is prima en je kunt de hele dag eten. Erg hygiënisch! Voor iedere maaltijd moet je je handen desinfecteren en het personeel draagt altijd een haarnetje of muts. Daarnaast zijn er vele restaurants waar je kunt eten (buffet of a la carte). Soms moet je even wachten, maar de wachttijden zijn eigenlijk niet noemenswaardig. De kamers zijn goed en worden goed schoongemaakt. Het bed wordt zelfs slaapklaar gemaakt! Enige puntje dat ik heb aan te merken is dat het personeel vrijwel geen Engels spreekt, maar met de bereidheid je te helpen, maken ze dat helemaal goed.

Je kunt natuurlijk altijd wat te zeuren hebben, maar dit hotel is ons erg goed bevallen en wij gaan graag nog eens terug!

Hotel Dreams Palm Beach Punta Cana info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar