Hotel Catalonia Royal Bavaro

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag28°23°
Hotel Catalonia Royal Bavaro
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Royal Bavaro voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Catalonia Royal Bavaro in het Nederlands

geweldig

J Frans,
30-9-2017

Wij vonden het resort en het naast gelegen resort geweldig,van beide resorts kon je van alle faciliteiten gratis gebruik maken.(behalve de winkeltjes)

wij hadden all inclusief maar als je wijn wilde bij het eten dan moest je de wijnen op de wijnkaart wel betalen?? (wij drinken geen wijn dus wij hoefden niet te kopen)

er zat 1 restaurant op het resort wat wij tegen vonden vallen daar werd je zo vlot geholpen,dat je nog met voorgerecht bezig was en hoofdgerecht al geserveerd werd,dit was bij Rodeo Steak house op het Resort zelf,het eten was wel lekker dus daar viel niks over aan te merken.

groot pluspunt vond ik dat de minibar op de kamer de kofie,thee en de snackjes zoals oreo en pindas ook kon gebruiken dit zat ook bij de all incl prijs in.

groot minpunt vonden wij dat er buiten het resort geen winkeltjes op loopafstand zijn,

Dus als je wilt winkelen bv bij winkels in The Blue Mall of Winkelcentrum SanJuan dan moet je met de taxi,SanJUan is 15 USD enkele reis en The Blue Mall 25 USD enkele reis.

Gereisd met partner in september 2017

Een vakantie om nooit te vergeten

C. van der Putten
18-10-2016

Een weekje met 4 vriendinnen naar dit resort zonder kinderen, geweldig. A la cart eten, heerlijk. 1 opmerking over zwembad water, vond deze niet zo helder. Verder zou ik dit resort iedereen aanraden om een weekje zonder kinderen tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Vakantie verpest door 'bed bugs'

Rooth
1-7-2016

Het geweldig aangelegde resort en goede restaurants is teniet gedaan door technische problemen (slecht werkende airco, koude douches, lage waterdruk), gedemotiveerd overkomend personeel, maar vooral door de aanwezigheid van 'bed bugs' (bedwantsen). Met beten in voeten en onderbenen, rode bultjes en jeuk tot gevolg.

Traject doorlopen van melden bij de receptie, tot klagen bij de Guest Service, tot gesprekken met management. Binnen 12 dagen zijn we twee keer verhuisd, van presidentiële suite, naar luxe junior suites, naar een huis met eigen zwembad. Helaas hadden we op iedere locatie last van de hoogst irriterende beestjes in de bedden.

Twee jaar geleden hebben we hier een heerlijke ontspannen vakantie gehad, maar na deze keer komen we hier nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Vakanties.nl

Geweldig vakantie gehad bij dit resort

emmelotj
2-4-2015

Een geweldig resort niets op aan te merken alles is even top de honymoon suite het eten de zwembaden het strand het personeel erg behulpzaam en over het hele complex heb je gratis WiFi geweldig weer gehad dit is echt een aanrader geboekt bij touroperator. ln dit resort is voor 18 jaar en ouder.

Gereisd met partner in maart 2015

Luxe relaxen onder de palmbomen

Robert
24-12-2014

Wij genoten van 4 t/m 12 december in Catalonia Royal een bijzonder luxe relaxvakantie.

Bezettingsgraad van het complex circa 60%, publiek vooral (Spaanstalige) Amerikanen, gemengd europees, enkele japanners en bijna geen russen. De recentie van Liesbeth kunnnen we volledig bevestigen.

De Dominicanen die hier werken zijn oprecht vriendelijk en willen het je altijd helpen. Zo constateerden wij bij aankomst drie onvolkomenheden in de kamer. We melden dit aan de receptie, gingen dineren en bij terugkomst was alles op orde! De standaard kamers zijn erg ruim 3,80 x 11 meter plus 2 meter balkon en de vloer is brandschoon. S’ nachts alleen enig lawaai van centrale airco’s (op 2e etage). Als je echt rustig wilt zitten vraag dan om een kamer in gebouw 36,38 of 40, ver genoeg van de poolbar en dichter bij het strand. Wil je zelf feesten dan is het “gewone” Catalonia een betere optie met een animatieteam en iedere avond show+disco.

Zeer geslaagde vakantie met warme herinneringen.

Gereisd met partner in december 2014

Prachtig Resort !

Liesbeth
22-10-2014

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad in dit resort !!

Prachtige accomodatie, lekker eten en iedereen was heel vriendelijk!!

Mooie propere kamer maar enige minpunt is dat deze wel heel erg muf rook omwille vd airco ..

Amerikanen zijn inderdaad wel opvallend luidruchtig aan het eerste zwembad maar we zijn toen aan het zwembad bij het strand gaan liggen en daar was het lekker rustig ! Ook het strand zelf is zalig !!

Wc's overal heel proper!!

Wij willen zeker nog eens terug gaan naar dit resort !!

Voor ons beste vakantie tot nu toe !!

Gereisd met partner in oktober 2014

Kuddes Amerikanen, geen aanrader!

Arjan Veld
17-9-2014

Geluid overlast van schreeuwende Amerikanen, Iedereen neemt zijn eigen radio mee aan de pool m.a.w. het is een grote kermis aan het zwembad en dat terwijl ik Royal geboekt heb om te kunnen relaxen, in het gedeelte mogen geen kinderen komen maar Amerikanen zijn 10 keer erger dan schreeuwende kinderen. Ze staan als 1 kudde in het zwembad met hun grote kruiken. s'avonds hangen ze de beest uit tot 2 uur nemen glazen mee naar het zwembad (diverse glasscherven in en om het zwembad) en gooien met deuren, er is bij ons in de gang zelfs een deur in getrapt omdat een stom dronken Amerikaan niet binnen werd gelaten door zijn vrienden wat vooraf ging met enorm geschreeuw, De kamers met name de badkamer bevat zwart schimmel aan de wanden, de afvoer van de boven buurman lekt door het plafond in onze badkamer. Het lager van de waaier en airco is defect en maken enorm veel geluid. 1 woord een vieze bende. Kamer ruikt muf. Het strand wordt niet schoongemaakt en ligt vol drek.

Gereisd met partner in augustus 2014

Nooit meer

is niet belangrijk
17-9-2014

In dit hotel zijn geen kinderen toegestaan. Om die reden hebben wij dit hotel geboekt omdat wij lekker wilden relaxen en bijkomen van onze gestreste jobs, maar daar is geen sprake van. Een horde amerikanen maakt het iedereen het leven zuur, bij dag en bij nacht. Met z,n 15 tegelijk staan ze werkelijk de hele dag in het zwembad te joelen en te schreeuwen en harde muziek te draaien. Er zijn meerdere gasten bij de receptie wezen klagen maar er wordt niets aan gedaan, En het ergste is dat ze allemaal een beker bij zich hebben van 2 liter en maar doorzuipen en in het zwembad plassen omdat ze te lui zijn 5 meter naar de wc te lopen. Ineens hoor je een vrouw schreeuwen; oh ik moet plassen... dan plas je toch hier zoals iedereen het doet. Nou lekker zeg, het water van het zwembad is erg vies want ze doen ook geen chloor bij in. Het is echt een hele vieze bende. Ik heb met een aantal gasten gesproken en die zeiden dat ze hier nooit meer komen, nou ik ook niet!

Gereisd met partner in september 2014

Fantastisch hotel!

P.W.
6-9-2013

Dit hotel is zeer goed. Alles zeer netjes van de kamers tot de tuinen en het strand. Service is erg goed, alle personeel zeer gastvrij en vrolijk. Al het eten is goed, veel keuze! Vrijwel alles à la Carte en heerlijk. Aanraders zijn Cata tapa en sea Blue, ook de fruitbar op het strand is top! Strand zelf is ook super heel mooi en ook rustig. Het resort is ook niet massaal.

Kortom zeker een aanrader voor een fantastische tropische vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastische droom vakantie!

Hermans
1-9-2012

Zeer luxe resort, het resort is in 2 delen opgedeeld, wij zaten in het resort waar de kinderen niet mochten komen. Dit deel is ook wat meer luxe dan de ander. Prachtige zwembaden, met uitzicht op een mooi strand.

Eten is zeer goed.. Veel keuze.

Hotelkamer is groot en ruim, alle voorzieningen zijn aanwezig en worden goed aangevuld.

Fantastische vakantie gehad..

Gereisd met partner in augustus 2012

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Royal Bavaro in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Royal Bavaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.