Hotel Catalonia Bavaro

159 reviews over Hotel Catalonia Bavaro in het Nederlands

Top vakantie!

M,
15-12-2018

Vriendelijk personeel. Lekker eten en heerlijk zwembad met strand. Altijd wel een bedje beschikbaar in december. De kamer was oke. Laatste dagen airco stuk, werd niet veel aan gedaan. Morgen zeiden ze... 3 dagen zonder airco gezeten en dan loopt het al gauw op tot 33 graden. Dit kwam zeiden ze omdat wij om de bovenste etage zaten en de koude lucht niet boven kwam. Hetzelfde met douchen. Soms alleen koud water en soms alleen heet water. Alleen douchen wanneer niemand in het gebouw aan het douchen is, dan is het top! Schoonmaak ook niks op aan te merken. Enternaiment wat aanwezig, niet altijd zin om mee te doen en dan noemen ze je lui of saai. De tuimannen doen er alles aan om de tuinen mooi te houden. De fotos zijn inderdaad verouderd. De kamers zijn geschilderd en om het zwembad en strand ziet het er nu heel anders uit! Laat je niet verschrikken van de fotos uit 2010 2015, dit zegt niks!

Gereisd met partner in december 2018

We vonden het een leuk resort voor 11 dagen. Dat is ook wel genoeg, langer dan dat wordt het eten, het vermaak en de omgeving wel wat eentonig (mijn mening).

Desalniettemin hadden we het erg naar onze zin. Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel, grappige evenementen in en rondom het zwembad. De zee is ondiep en bovendien hadden we veel last van zeewier, schijnt normaal te zijn daar. Het wordt wel telkens opgeruimd, maar het blijft wel een beetje een bende. Het strand en de bedjes waren daarentegen prima en relaxed. Zeker met de smoothiebar en de twee andere barren op steenworp afstand! En de gratis catamarans waren ook een fijne bijkomstigheid.

De kamer was schoon, maar echt wel toe aan groot onderhoud. Vooral de badkamer, dat kon echt niet meer. Plafond kwam zowat naar beneden. Ook de verhouding douche/bad. Je kan met 5 mensen in het bad zitten als je dat zou willen! Maar de douche daarentegen is echt klein. Tekens zijn op ;-)

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Relaxte strand vakantie

Nathalie,
31-10-2018

Leuk klein schalig resort met een prachtig strand. Lekker gevarieerd eten en genoeg ligbedden voor iedereen. Grote kamers en goede bedden. Als je van modern houdt, neem dan een priveliged kamer. In de oude kamers zit een groot rond ligbad. Heerlijk. 3x geweest. Relaxte sfeer en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

BeachCheck

Altijd een top vakantie, aanrader!

M. Walter,
25-3-2018

De recensies hier op zover zijn achterhaald. De foto’s zijn niet up to date, dit zijn hele oude foto’s! Wij komen hier al vele jaren en het complex is allang gerenoveerd. Er is een nieuwe strandbad bijgebouwd, de kamers zijn gerenoveerd plus nieuwe aankleding. Jammer dat de oude situatie nog steeds bij Zoover . Ook het cijfer betreffende hygiëne kunnen wij ons niet in vinden. Het hele park is superschoon, geen papiertje of iets dergelijks te vinden. Het personeel is altijd hard aan het werk en heel vriendelijk. Kortom jammer dat catalonia Bavaro op deze manier bij Zoover beschreven wordt.

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer

Guiliazova,
4-2-2018

Het was heel slechte verblijf: het resort in wekelijkheid op het niveau van 3 sterren.

Het eten was onder de pijl, kamer is erg gedateerd, slecht verzorgd, elektriciteit viel gedeeltelijk uit, na aantal verzoeken om dat te repareren , kregen wij geen reactie. Buiten lopen medewerkers in ruber bekleding en met mask: zij spuiten alles met gief oa onze veranda en zelfs onze kamer als deur open staat. En wij mogen in blootje lopen.

Wij zijn op primitieve manier belazerd

Gereisd met vrienden in januari 2018

Veel herrie

Veel lawaai,
6-11-2017

Lekker eten en drinken, mooi resort, fijn strand, wel weinig bedjes beschikbaar door het beruchte handdoekje leggen.

Kamers prima.

Er wordt geblowd in het zwembad, veel herrie van diverse radio’s, schreeuwende mensen, ook ‘ s nachts, personeel negeert alles.

Gereisd met partner in november 2017

Mooi resort met relaxte sfeer!

Dvo,
18-2-2017

De pluspunten:

- Mooi aangelegd

- Heerlijk eten, veel fruit, verse smoothies, goede cocktails

- Zeer vriendelijk, servicegericht personeel (op poolbar na)

- Leuk entertainment

- Heerlijk relaxte sfeer

- Voldoende handdoeken, volle minibar

- Kosteloos uur later uitchecken

Minder goed:

- Kamer goed, maar verouderd. Wij hadden geen privilege genomen; alles werkte prima op de kamer

- Slechte afvoer water bij hevige regen

Begrijp de minder goede recensies niet zo goed want in onze ogen is de prijs/kwaliteit zeer goed! We hebben ook niets gemerkt in verschil in behandeling tussen privilege en niet-privilege gasten. Iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wil graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in februari 2017

Geen uitblinker

Ellen Verheij
14-10-2016

Prachtige tuinen, goed onderhouden. Erg vriendelijk personeel, maar wel uitermate traag en inefficiënt. Spreken slecht Engels. Strandhanddoeken vaak niet aanwezig. Regelmatig koude douche. Van de a la carte restaurants is de Italiaan fantastisch en het steakrestaurant erg slecht. Buffetrestaurant wisselend; gerechten veelal smakeloos. Jammer van dit mooie complex. Wij komen in elk geval niet meer terug.

Gereisd met partner in januari 2016

bijna helemaal goed op het zwembad na...

jwsenna
11-10-2016

De mensen zijn zeer vriendelijk, het eten is goed en het animatieteam zeer actief. De ligging is prima in orde, als je binnen nu en 2 maanden moet gaan zou ik even checken of het zwembad dan klaar is. Toen wij er waren werd het gerenoveerd wat erop neer kwam dat meer dan de helft niet te gebruiken is. Overdag heb je dan ook de bijpassende werkgeluiden en bij de bar wat stukjes puin, ben je echter meer een strandmens dan heb je er uiteraard minder last van. Het is er wel wat drukker omdat meer mensen het zwembad ontvluchten, ook het 'handoekje leggen' is hier standaard.

De kamers zijn ruim, hebben een groot bad en een douche en ook de bedden zijn prima in orde. Toen ons dak lek bleek te zijn kregen we direct een latere check out en dezelfde dag zou er iets aan gedaan worden. In 2015 waren we hier ook en je ziet dat ze wel blijven investeren in modernisering.

Gereisd met partner in oktober 2016

Super vakantie

Ron Stuart
29-7-2016

Een aanrader. Groot complex met schitterende palmtuinen. Een mooi groot zwembad en een schitterend wit strand

Bij ons werd wel gewoon Engels gesproken bij de receptie. De kamers zijn een beetje gedateerd maar zijn erg schoon met fijne bedden. Voor de rest leef je toch buiten. Er werd voldoende georganiseerd om het naar je zin te maken. Het eten in de restaurants waren ook zeer uitgebreid en goed. In het restaurant werd water uit grote kannen geschonken maar betwijfel of dit gewoon kraanwater is zoals in de vorige review werd genoemd. Wij hebben er geen last van gehad.

De service was overal goed. Het personeel was zeer vriendelijk.

Wel waren er in onze periode weinig Nederlanders. Maar ja, dat is ook wel eens fijn.

We hebben een hele fijne vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Bavaro in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Bavaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.