Hotel Catalonia Bavarostersterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna

172 reviews over Hotel Catalonia Bavaro

• 9Mona04-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Echt een mooi groot resort. Niet hoeven dringen voor een ligbedje bij het strand. Je kan het resort niet af dus zorg dat je zelf wat spulletjes meeneemt om jezelf te vermaken.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8M15-12-2018

Top vakantie!

Vriendelijk personeel. Lekker eten en heerlijk zwembad met strand. Altijd wel een bedje beschikbaar in december. De kamer was oke. Laatste dagen airco stuk, werd niet veel aan gedaan. Morgen zeiden ze... 3 dagen zonder airco gezeten en dan loopt het al gauw op tot 33 graden. Dit kwam zeiden ze omdat wij om de bovenste etage zaten en de koude lucht niet boven kwam. Hetzelfde met douchen. Soms alleen koud water en soms alleen heet water. Alleen douchen wanneer niemand in het gebouw aan het douchen is, dan is het top! Schoonmaak ook niks op aan te merken. Enternaiment wat aanwezig, niet altijd zin om mee te doen en dan noemen ze je lui of saai. De tuimannen doen er alles aan om de tuinen mooi te houden. De fotos zijn inderdaad verouderd. De kamers zijn geschilderd en om het zwembad en strand ziet het er nu heel anders uit! Laat je niet verschrikken van de fotos uit 2010 2015, dit zegt niks!

Gereisd met partner in december 2018

• 8Bas04-12-2018

Lekker chillen met een Cuba Libre in de hand!

We vonden het een leuk resort voor 11 dagen. Dat is ook wel genoeg, langer dan dat wordt het eten, het vermaak en de omgeving wel wat eentonig (mijn mening).

Desalniettemin hadden we het erg naar onze zin. Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel, grappige evenementen in en rondom het zwembad. De zee is ondiep en bovendien hadden we veel last van zeewier, schijnt normaal te zijn daar. Het wordt wel telkens opgeruimd, maar het blijft wel een beetje een bende. Het strand en de bedjes waren daarentegen prima en relaxed. Zeker met de smoothiebar en de twee andere barren op steenworp afstand! En de gratis catamarans waren ook een fijne bijkomstigheid.

De kamer was schoon, maar echt wel toe aan groot onderhoud. Vooral de badkamer, dat kon echt niet meer. Plafond kwam zowat naar beneden. Ook de verhouding douche/bad. Je kan met 5 mensen in het bad zitten als je dat zou willen! Maar de douche daarentegen is echt klein. Tekens zijn op ;-)

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Nathalie31-10-2018

Relaxte strand vakantie

Leuk klein schalig resort met een prachtig strand. Lekker gevarieerd eten en genoeg ligbedden voor iedereen. Grote kamers en goede bedden. Als je van modern houdt, neem dan een priveliged kamer. In de oude kamers zit een groot rond ligbad. Heerlijk. 3x geweest. Relaxte sfeer en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8M. Walter25-03-2018

Altijd een top vakantie, aanrader!

De recensies hier op zover zijn achterhaald. De foto’s zijn niet up to date, dit zijn hele oude foto’s! Wij komen hier al vele jaren en het complex is allang gerenoveerd. Er is een nieuwe strandbad bijgebouwd, de kamers zijn gerenoveerd plus nieuwe aankleding. Jammer dat de oude situatie nog steeds bij Zoover . Ook het cijfer betreffende hygiëne kunnen wij ons niet in vinden. Het hele park is superschoon, geen papiertje of iets dergelijks te vinden. Het personeel is altijd hard aan het werk en heel vriendelijk. Kortom jammer dat catalonia Bavaro op deze manier bij Zoover beschreven wordt.

Gereisd met partner in november 2017

• 2Guiliazova04-02-2018

Nooit meer

Het was heel slechte verblijf: het resort in wekelijkheid op het niveau van 3 sterren. Het eten was onder de pijl, kamer is erg gedateerd, slecht verzorgd, elektriciteit viel gedeeltelijk uit, na aantal verzoeken om dat te repareren , kregen wij geen reactie. Buiten lopen medewerkers in ruber bekleding en met mask: zij spuiten alles met gief oa onze veranda en zelfs onze kamer als deur open staat. En wij mogen in blootje lopen. Wij zijn op primitieve manier belazerd

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2017
    8Veel lawaai06-11-2017

Veel herrie

Lekker eten en drinken, mooi resort, fijn strand, wel weinig bedjes beschikbaar door het beruchte handdoekje leggen. Kamers prima. Er wordt geblowd in het zwembad, veel herrie van diverse radio’s, schreeuwende mensen, ook ‘ s nachts, personeel negeert alles.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Dvo18-02-2017

Mooi resort met relaxte sfeer!

De pluspunten:

• Mooi aangelegd
    • Heerlijk eten, veel fruit, verse smoothies, goede cocktails
    • Zeer vriendelijk, servicegericht personeel (op poolbar na)
    • Leuk entertainment
    • Heerlijk relaxte sfeer
    • Voldoende handdoeken, volle minibar
    • Kosteloos uur later uitchecken

Minder goed:

• Kamer goed, maar verouderd. Wij hadden geen privilege genomen; alles werkte prima op de kamer
    • Slechte afvoer water bij hevige regen

Begrijp de minder goede recensies niet zo goed want in onze ogen is de prijs/kwaliteit zeer goed! We hebben ook niets gemerkt in verschil in behandeling tussen privilege en niet-privilege gasten. Iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wil graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

5Ellen Verheij14-10-2016

Geen uitblinker

Prachtige tuinen, goed onderhouden. Erg vriendelijk personeel, maar wel uitermate traag en inefficiënt. Spreken slecht Engels. Strandhanddoeken vaak niet aanwezig. Regelmatig koude douche. Van de a la carte restaurants is de Italiaan fantastisch en het steakrestaurant erg slecht. Buffetrestaurant wisselend; gerechten veelal smakeloos. Jammer van dit mooie complex. Wij komen in elk geval niet meer terug.

Gereisd met partner in januari 2016

• 7jwsenna11-10-2016

bijna helemaal goed op het zwembad na...

De mensen zijn zeer vriendelijk, het eten is goed en het animatieteam zeer actief. De ligging is prima in orde, als je binnen nu en 2 maanden moet gaan zou ik even checken of het zwembad dan klaar is. Toen wij er waren werd het gerenoveerd wat erop neer kwam dat meer dan de helft niet te gebruiken is. Overdag heb je dan ook de bijpassende werkgeluiden en bij de bar wat stukjes puin, ben je echter meer een strandmens dan heb je er uiteraard minder last van. Het is er wel wat drukker omdat meer mensen het zwembad ontvluchten, ook het 'handoekje leggen' is hier standaard.

De kamers zijn ruim, hebben een groot bad en een douche en ook de bedden zijn prima in orde. Toen ons dak lek bleek te zijn kregen we direct een latere check out en dezelfde dag zou er iets aan gedaan worden. In 2015 waren we hier ook en je ziet dat ze wel blijven investeren in modernisering.

Gereisd met partner in oktober 2016

8 tips over Hotel Catalonia Bavaro

• Raymonde D'hondt, 28-06-2014

wie van zwembad houd: het is groot en proper en in de namiddag vindt daar de animatie plaats.

• Raymonde, 13-08-2013

Wij hadden een promo kamer met 2 grote bedden,salon + groot terras. prima verzorgd. 's avonds meer merengue en bachata aub

• angelina, 06-10-2012

Verder wordt je er de hele dag vermaakt door het annimatie team en s:avonds een geweldige show met daarna live muziek.

11 vragen over Hotel Catalonia Bavaro

• Mart, 15-08-2018

Shopping center

Is er in de buurt van het hotel een shopping center ? We vinden het prettig als je vanuit het resort een wandeling of ritje naar een shopcenter kan gaan om even in een andere omgeving te zijn. Zijn er leuke bezienswaardigheden in de buurt van het resort ? Groetjes Mart & Mas

• Priscilla, 12-01-2014

Liggen er strand winkels in de buurt?

Wij zijn enkele jaren terug in iberostar punta cana geweest Als we een strand wandeling gingen maken lagen een stuk verder op strand souvenier winkeltjes. Is het vanuit dit hotel ook te doen om daarheen te lopen?

dieneke, 06-02-2014

nee dit is niet te lopen.

• M, 25-09-2011

Kamerlokatie

Hallo, wij gaan in nov naar dit hotel. We gaan met ons zoontje van drie en willen wel een beetje vroeg kunnen slapen zonder te veel lawaai van muziek en/ of mensen in de bar etc. Kan iemand ons adviseren welk gedeelte we kunnen aanvragen. Ook weer niet al te ver van alles dat je heel lang moet lopen. EN ook het liefst natuurlijk de gerenoveerde kamers.

Bedankt vast.

cholstege, 25-10-2011

Hallo M,

De privileged kamers zijn het verste weg, maar ook het rustigste. Zeker aan te raden als u uw nachtrust wilt. Wij zaten in villa 4 deze kijkt uit op het zwembad. Waar alleen overdag muziek is.

Groet C.

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats