Hotel Caribe Club Princess

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
Hotel Caribe Club Princess

We hebben een aantal aanbieders voor Caribe Club Princess voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Caribe Club Princess in het Nederlands

Fantastisch en goed geregeld

G.vd.vliet
6-3-2018

Alles was goed geregeld. Vooral het mooie strand

Het resort is groot, schoon, gezellig, mooi ,luxe en heeft een perfecte ligging. Bij de receptie spreken ze gebrekkig engels, heb je een bar en daar is wifi. Wifi kopen was bij ons niet mogelijk wegens gebrek aan routers. Met een treintje werd je overal heen gebracht. De appartementen zijn ruim en schoon. Het personeel is super vriendelijk! Het eten in de a la carte restaurants is erg goed en bij het buffet heb je een lekker ontbijt. Het middag / avond eten vond ik wat minder bij het buffet. 's middags was er vaak een bbq bij het zwembad. De animatie bij het zwembad was erg gezellig en vrolijk! De strandlaken service is erg fijn (ruimte in de koffer). Het strand is erg ruim opgezet en schoon. En het uitzicht en de zee zijn geweldig! Wij hebben een boven verwachting mooie en leuke vakantie gehad. De sfeer is echt geweldig! tip: smeer met factor 50 en blijf in de schaduw, je verbrand er levend haha.

Prima

Thea mevissen
24-7-2017

Je hebt een paar zwembaden. Het "activiteiten"

bad met swim-up poolbar. Kan heel erg druk zijn en gezellig. Daarnaast ook een heel groot rustig bad . Geen harde muziek etc. Je hebt keuze.Goede koffie(bonen) bij de creperie. Leuke koffietent.5 restaurants zonder bijbetalen. Wel v.t.v. bespreken Veel activiteiten animatie en avondprogramma. Slecht is de wi-fi in het hotel alleen in de lobby. Bij de snackbar bij het strand kun je op de wi-fi van het hotel ernaast . paradisus (wachtwoord) ook aan het eind van de gang van appartementen rechts naast het grote zwembad. Er is geen pin automaat in het hotel. Wat je zeker niet moet doen is naar de exchange naast de receptie met credit-card of bankpas.Het kost op $500 (special offer) bijna € 70,- aan wisselen en koersverschillen. Rekenen van euro naar dop. En dan naar dollars plus $50 voor hunzelf .Is niet te volgen. Er is een pin automaat buiten het hotel. 150 meter vanuit de uitgang .Links staat een gebouw .Aan het eind is een muurtje .Je ziet hem alleen als je naar het hotel toe rijd. Linksom. Koop direct een aangepaste stekker bij de shop (of twee) $2,- p.st. Neem een oplaad blok mee . altijd handig voor in het zwembad in je tas om ook op te laden als je e.e.a. niet in je kamer wil laten. Prima vakantie en bovenstaand zijn alleen Tips.

José Stolp
12-5-2017

Je krijgt hier het echte vakantiegevoel door de witte stranden en de palmbomen. Het eten is heerlijk en de kamers worden mooi schoongehouden. Voor 9 dagen een prima bestemming!

Relaxte en fijne vakantie gehad

A. Den Daas
9-10-2016

Fijne accomodatie, schoon en zéér vriendelijk personeel die alles doet om je een fijne vakantie te bezorgen. Eten in het buffet restaurant is erg goed. Elke dageen ander thema. Ruime keuze. Ook de 4 a la carte restaurant zijn erg goed. Kamer is simpel, maar alles wat je nodig heb staat erin. De zwembaden zijn super en het strand is prachtig. Het dorpje Bavaro is een stukje lopen langs een ongezellige weg (enige minpunt). Zou de volgende keer hier zeker weer boeken.

Geweldige vakantie gehad!

Daisy de Jong
26-8-2016

Een erg leuk en mooi hotel. We werden netjes ontvangen en konden gelijk onze kamer in. Mooie kamer, niet heel luxe maar prima en vooral schoon. Het eten is erg afwisselend en ruime keuze. Wij hadden keus uit 4 a la carte restaurants, ook deze waren super! Deze moesten wel van te voren gereserveerd worden. Zwembad en strand allebei keurig en vooral erg mooi. Aldus een fantastische vakantie gehad!! Zeker aan te raden!

Het was heerlijk!

Aleida
17-1-2016

Prachtig resort, pal aan het strand, vriendelijk personeel, eten was heerlijk, prachtig opgemaakt, elke avond een ander thema, veel te doen, animatie volop, kamers zijn verouderd, kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, kortom het was een heerlijke vakantie, zeker voor herhaling!!

Top accommodatie

Stefan
16-7-2013

Goede bestemming voor een relax, rust en strandvakantie. Accommodatie is erg mooi ingedeeld en aangekleed. Strand is prachtig en relatief rustig. Kamers zijn over het algemeen oké, maar niet top (hygiëne,insecten). Eten is vers, uitgebreid en heerlijk! Reserveer vooral in de 4 all inclusive á la carte restaurants. Personeel is vriendelijk en werkt hard om je het na je zin te laten hebben. Excursies, activiteiten e.d. niet via lokale/hotel verkopers boeken, hier betaal je namelijk te veel voor en heb je minder kwaliteit. Sterk aan te raden is om excursies te boeken via bureau (Nederlandse eigenaren/gidsen, goedkopere prijzen en betere kwaliteit). Hierbij vooral de Saona Croesoe VIP tour doen!

Paradijs voor beginners.

Ana en Thijs
8-12-2011

Ik en mijn vriend zijn de eerste week van onze 3 weken vakantie in de DR hier verbleven.Het is een schitterend resort.Er hangt een gezellige sfeer en de service is prima.Groot zwembad, maar het eten was minder.Het ontbijt was elke dag hetzelfde.

Adres voor een heerlijke vakantie!

de Jonge
19-7-2011

Onze familiekmr: ++. Mijn zus wisselde van kamer met kapotte airco (de voordeelkmr, ander geb., 4-p.kmr). Het eten: aanbod en kwal.: ++. Verse sappen 's ochtends. De tuinman opent een cocosnoot voor je. Weinig Nederlanders. Strand: ++. De 2e week wel ik-leg-alvast-mn-handdoek-op-de-bedjes-neer lui. Het treintje is aangenaam: je rijd door de prachtige mangrove. Minder: kluishuur en laundrytoeslag!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribe Club Princess in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribe Club Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.