Hotel Breathless Punta Cana Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°25°
Hotel Breathless Punta Cana Resort & Spa
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Breathless Punta Cana Resort & Spa voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Breathless Punta Cana Resort & Spa in het Nederlands

Vreselijk

Annemieke,
24-1-2019

Voor de tweede maal naar dit resort geweest omdat het ons zo goed bevallen was, maar wat een teleurstelling. Gedurende onze hele vakantie hebben wij keiharde muziek gehoord, overal op het resort en in de restauranten staan dj’s muziek te draaien, muziek die bedoeld is voor personen van 16 t/m 26 jaar. Het management heeft duidelijk zijn pijlen op deze leeftijdgroep gericht, hetgeen erg jammer is, hierdoor komen heel veel mensen niet meer terug. Kamers worden slecht schoongemaakt, vieze haren op muren van badkamer, balkon werd helemaal niet schoongemaakt. Het eten in de restaurants was ronduit slecht. We gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste vakantie ooit!

Jonneke,
13-11-2018

Fantastisch hotel! Je wordt de hele dag in de watten gelegd. Je hebt verschillende restaurants waar je heerlijk kan eten. Wij hadden een swimup room. Zo vanuit je bed het zwembad in, niks geen gezeul met je spullen van en naar zwembad heerlijk! En zelfs je drankje brengen ze vanuit de bar naar het water bij je kamer. Gaan graag nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Super mooi resort je voelt je echt een koning daar het personeel is heel behulpzaam zonder dat ze er fooi voor verwachten,zelfs op het strand wordt je bediend,standaard heb je een whirlpool bad bij je kamer op het balkon, ontvangst is ook super met een dj bij de entree en een rode loper, er worden leuke feesten georganiseerd elke middag een leuke pool party met dj.maar ook voor je rust kan je er terecht voor ieder wat wils.als ik een min puntje moet bedenken dan is het dat er alleen bier in de minibar zat kwa alcohol.zelfs de roomservice zit is gratis 24 uur per dag.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijke vakantie!

Anita
27-2-2017

Prachtig resort met een geweldige ligging aan het strand, kamers zijn comfortabel met goed bed! de hele dag door worden er activiteiten georganiseerd. Voor ieder wat wils! Het is een echt party hotel, maar er zijn ook genoeg gedeeltes in het resort waar je de rust kunt opzoeken. Enige minpunt zijn soms wat luidruchtige hotelgasten. Personeel is erg vriendelijk. Geen ouderwets all inclusive recept maar keuze uit verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte Laymy,

Dank u voor een verblijf met ons en voor uw beoordeling. We zijn blij dat de totale, je genoten hebt van onze faciliteiten, entertainment en de vriendelijke service van ons team. Naar aanleiding van de suggesties van onze gasten, hebben we het toezicht op de gangen 's avonds laat onlangs versterkte, naar geluiden die onze gasten zouden kunnen verstoren te voorkomen. Wij waarderen uw heads-up, en we blijven tot uw dienst.

Beste wensen,

Magnifico

Esther
26-2-2017

Mooi hotel met voor iedere volwassene (adult only hotel) wat wils. Elke dag worden er verschillende activiteiten georganiseerd, van volleybal tot schuimparties. Het personeel is erg vriendelijk en lopen ook rond op het strand om je drankje te brengen. Als je wilt kun je elke dag ergens anders eten, er zijn verschillende restaurants op het resort en daarnaast kun je gebruik maken van de restaurants van het naastgelegen hotel. Ook is room service inbegrepen. Bij de receptie kun je grotere dollarbiljetten omwisselen naar 1 dollar biljetten, dit maakt het geven van fooien gemakkelijker. De kamers zijn ruim en hebben allemaal een jacuzzi. Zo'n 80% van de gasten is Amerikaans, zij maken gebruik van andere review websites waardoor er op Zoover nog niet veel reviews van dit hotel te vinden zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Geachte Esther,

Dank u te genieten van je vakantie bij ons en voor uw beoordeling. We zijn blij dat de totale, je genoten hebt van onze faciliteiten, entertainment en de vriendelijke service van ons team. Het was een genoegen om u te ontvangen en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar het feest op elk gewenst moment.

Party hotel !

Isabel joseph
15-2-2017

Prijs kwaliteit valt goed mee, wel moeilijk om een plaatje rust te vinden! Mensen die graag dansen , heel de dag willen party ,s meemaken ideaal hotel. Personeel heel vriendelijk . Eten goed alleen vond ik het brood minder bij het ontbijt. Casino super leuk en veel nieuwe mensen leren kennen 😊

Gereisd met partner in februari 2017

Geachte Isabel en Joseph,

Dank u te genieten van je vakantie bij ons en voor uw beoordeling. We zijn blij dat de totale, je genoten hebt van onze faciliteiten, entertainment en de vriendelijke service van ons team. De feedback van onze gasten staat ons toe om een betere service te leveren, moet u ervoor zorgen zullen we rekening met uw opmerkingen over het eten. Wij blijven tot uw beschikking, en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar het feest.

Magnificó !

• Wauuwwwww!
Gereisd met partner in april 2016
BreathlessPC, eConcierge, 14-4-2016

Geachte Brian,

Dank u voor een verblijf met ons en voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te weten dat je een 'magnífico tijd gehad, en dat wij uw verwachtingen met onze faciliteiten, entertainment en de vriendelijke service van ons team zou kunnen overschrijden. Zorg ervoor dat we jouw soort opmerkingen zullen delen met iedereen. Breathless Punta Cana is uw huis, en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar het feest.

We hebben genoten.

matojuda
21-2-2016

Mooi hotel. Omdat we de Xhale versie geboekt hebben werden we direct naar de speciale receptie gebracht en met een hapje en een drankje ontvangen. Het zwembad van de Xhale club is niet groot maar op zich prima. De rest van de zwembaden hebben wij overslagen ivm teveel househerrie maar vooral het (dronken) volk wat erop af kwam. Prachtig strand wat elke dag voor onze voeten werd aangeharkt. De bediening bij het strand is verschillend. De ene jongen loopt met een glimlach om zijn mond de benen uit zijn lijf. De ander staat zuchtend 1x per uur aan je stoel of je nog wat moet. Wat wel een groot voordeel is van de Xhale club dat je merk drank krijgt. Bv 'echte' gin en Heineken bier. Helaas proberen ze het wel vaak uit om je toch weer lokale drank te geven. Voorbeeld: flesje Heineken waar ze lokaal bier in getapt hebben. Buffet is heerlijk, uitgebreid en elke dag anders! In de avond is het even zoeken waar je wilt eten, maar zie je door de bomen het bos niet meer kun je altijd Roomservice bellen.

Gereisd met partner in oktober 2015
BreathlessPC, eConcierge, 4-3-2016

Geachte matojuda,

Dank u voor het samenvoegen van onze partij en voor uw beoordeling. We houden om te weten dat je een goede tijd gehad, en dat we in staat waren om uw verwachtingen te overtreffen,met de meeste van onze diensten. Laten we opmerken dat ons concept kenmerkt een levendige omgeving, muziek, feesten en entertainment, we hebben ook rustige plekjes, zoals het strand, het zwembad, de laterale zwembaden en de After Dark Terrace. Wij zullen uw opmerkingen over bier te delen in de bar met ons team op de betrokken afdelingen. We blijven werken om het beter te maken, en we kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Angel Holgado Operations Manager Breathless Punta Cana Resort & Spa

Het hotel is qua gebouwen, ligging, tuinen en zwembaden best mooi. De kamers zijn groot maar voor een jong hotel behoorlijk achterhaald, niet modern en ruiken erg muf. Het eten is matig. Het ontbijt is uitgebreid en lekker maar de lunch en het diner zijn kwalitatief niet goed. Mijn man is zelfs een dag ziek geweest na het eten van sea-food. Wat ons het meest stoorde in dit hotel zijn de feestende, zuipende mensen en de house muziek die 24 uur per dag aan staat. Daarnaast is de helft van het personeel vriendelijk maar de andere helft rond uit sacherijnig. Ze gedragen zich erg geforceerd en nep door de hele dag "magnifico" te roepen. Dat kwam bij ons na een tijd erg irritant over. Het hotel is wel erg schoon en de tuinen worden zeer goed onderhouden. Het strand is mooi en gelukkig een stuk rustiger. Wij waren er voor onze huwelijksreis maar zouden dit hotel niet aanraden. De dronken Amerikanen en de schuimparties hebben het voor ons wel deels verpest.

Gereisd met partner in januari 2016
BreathlessPC, eConcierge, 18-2-2016

Geachte Caroline,

Dank u voor het vieren van uw huwelijksreis met ons en voor uw beoordeling. Wij streven ernaar om een geweldige tijd te leveren aan al onze gasten, en wij betreuren we konden niet aan uw verwachtingen met ons concept, faciliteiten en service. Hoewel ons concept kenmerkt een levendige omgeving, muziek, feesten en entertainment, we hebben ook rustige plekjes, zoals het strand, het zwembad, de laterale zwembaden en de After Dark Terrace. Onze excuses voor eventuele verkeerde informatie namens ons. Wij zijn altijd bereid om te verbeteren, en wij zullen uw opmerkingen over de kamers en het eten in aanmerking te hebben. Wij blijven tot uw beschikking en we kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen, om een totaal Breathless tijd te leveren.

Oprecht,

Angel Holgado Operations Manager Breathless Punta Cana Resort & Spa

Nooit meer weer

Becky
27-12-2015

Luide muziek en zuipfeestjes lijkt me een goede samenvatting voor dit verblijf.Kamers waren vochtig! Schimmel op gordijnen, badkamer, plafond en muren. Sterke geur aanwezig hierdoor.Nieuwe kamer gevraagd, ook gekregen, maar zelfde probleem! Lakens vochtig, kledij vochtig. Swimm up kamer:de gazon tussen kamer en zwembad is1slijkboel door de sproeiers. Kapotte glazen werden niet opgekuist.Service vaak nonchalant, groot probleem om bij het ontbijt soda te verkrijgen.Buiten de feestjes kan je savonds ook nergens terecht om rustig iets te drinken. Veel muggen/insecten!! Mini bar werd niet aangevuld.Aan het zwembad was de service wel oké. Snackbar elke dag hetzelfde eten, ontbijt idem, a la carte restaurants waren niet allemaal open maar toch was dit een fijn concept, de porties in de a la carte waren best klein. Het strand: geen witte stranden en felblauwe ze zoals boekjes doen geloven.Toiletten aan het strand waren elke dag vuil.Uitstapjes ongelooflijk duur!

Gereisd met partner in september 2015

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Breathless Punta Cana Resort & Spa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Breathless Punta Cana Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.