Hotel Be Live Grand Punta Cana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Be Live Grand Punta Cana
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Grand Punta Cana voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Be Live Grand Punta Cana in het Nederlands

Geweldig hotel. Geen minpunten te bedenken

Josephine
30-10-2018

Wij zaten in Be live collection in Punta Cana een geweldig resort. Super aardige mensen, supermooi hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Mevr. Wopereis
3-6-2016

Ik kreeg een kamer vlakbij het theater. Elke avond vond daar de disco plaats tot diep in de nacht. Je deed oog dicht en je dreunde het bed uit. Na diverse keer gevraagd te hebben kreeg ik geen andere kamer. Mij werd verteld dat hotel vol zat, wat niet het geval was. Schandalige behandeling!

Gereisd Alleenreizend in november 2015

nooit meer

marja
2-2-2016

Het resort is zeker geen 5 sterren waardig, . De animatie is super , de bediening bij de beach bar was goed, en ook het strand was prima. Veel mensen ( zeker 40 ) erg ziek geweest diaree en overgeven. We hebben twee dagen alleen op bed gelegen. Resort ziet er goed uit , alleen het eten en het schoonmaken van de kamer is zeer slecht. Klacht gelegd bij de manager en die vertelde dat hij dit ook ieder jaar 1 dag had.( dus wat moet je met zon opmerking) Na de klacht hebben viel het wel op dat ze over gingen op flessen water.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort!

Robin
25-3-2014

Mooi en groot complex. Ligt wel iets afgelegen maar eigenlijk heb je er alles wat je nodig heb. 7 verschillende restaurants (kwaliteit en service wel heel verschillend) 4 zwembaden, genoeg recreatie en natuurlijk een privé strand.

Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk, maar je merkt wel dat ze ingesteld zijn op minder vriendelijke vakantiegangers zoals de Russen waar het bijna helemaal mee vol zit. Maar als je een klein woordje Spaans behandelen ze je al snel heel goed.

Kamers zijn goed, en het schoonmaken en algemene hygiëne is ook goed.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Gewoon geweldig!

Toon Linsen
6-6-2010

Wij zijn in december 10 dagen in dit hotel geweest en hebben de beste vakantie van ons leven gehad! Zeer mooi hotel, fijn onderhouden, lekker eten (elke avond een ander buffet, Italiaans, Mexicaans,...). Prachtig zwembad met zeer fijne poolbar en vriendelijk personeel.

Ook de animatie was aangenaam. De Dominicaners zijn wel heel aanhankelijk. 3 dagen in de week kwamen er 's avonds allemaal standjes aan het hotel en eens je naar zo een standje bent gaan kijken laten ze je niet meer los. Je leert hier echter mee omgaan naarmate je reis vordert ;-).

1 woord: prachtig!

Gereisd Met partner in december 2009
2008

Absoluut nooit meer

Willem
22-9-2008

Net terug van drie weken dominicaanse republiek dit resort omschreven als gloednieuwe 5 sterren resort ( waren de suites die ik geboekt had ) eenmaal aangekomen moest ik helaas vaststellen dat dit niet eens 4 sterren waard was kleine kamers geen functionerende airco div dingen kapot of super smerig ( bedgoed ed) eten in het rstaurant was een ramp zeer beperkte keuze en helaas ook zeer onsmakelijk na 1 dag een serieus gesprek gehad met de hostes ter plekke en direkt over geboekt naar een echt 5 sterren resort in Punta cana Ik kan helaas niets aan dit resort aanbevelen zelfs geen goed prijs kwaliteit

19-08-2008 bezocht met gezin met jonge kinderen

Gereisd Met vrienden in september 2008

"Dit nooit meer"

Henneke Oldenburger
16-9-2008

Wij zijn ook 3 weken op de Dom.rep. geweest.Niks nieuw en 5.Ik vond 3 nog te veel eer voor dit zeer slechte resort.Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen door het voedsel wat ik daar heb gegeten.Ik nieuwe kussens heb moeten vragen,zo goor, vol vlekken en dan de stank.De kamers waren heel klein,de badkamer nog kleiner en de mini bar stond vol met drinken en eten wat je moest kopen!wat All incl,in 1 min. waren we het buffet rond,en wat er stond was niet te eten.Wij hebben ons beklag gedaan en zijn gelijk over geboekt naar een echt 5 resort.Ik vind het heel jammer,mensen die op deze plek zijn geweest missen zoveel van het echte bounty gevoel.Als je maar een paar km. naar boven gaat krijg je een prachtig turquoise zee zonder koraal en zeewier.Dus dit hotel wil ik echt niemand aanraden.Dagelijks omboeken doet deze man natuurlijk niet voor niks. Gr. H. Oldenburger

Gereisd Met vrienden in september 2008

zeker GEEN 5sterren waard

goethals mike
2-9-2008

als we in onze kamer toe kwamen, het was verschrikkelijk, de geur was niet te doen, de badkamer was nog meer een ramp, schimmel, de deurlijsten waren rot, het eten was eenzijdig, animatie een dikke 0, wij gaan ZEKER NOOIT MEER teug naar dat hotel, en als je een wit strand wil zien en helder blauw water dan moet je een excursie doen, maar mama gina is de MAX groetjes mike en joke

Gereisd Met partner in september 2008

super slecht resort

Willem
19-8-2008

Gereisd Familie in augustus 2008

Prachtvakantie

Mario Audenaert
12-7-2008

Het hotel heet tegenwoordig Grand Oasis Bavaro Suites.Men is het oude gedeelte helemaal aan het restaureren.Alle kamers zijn suites met twee grote bedden of één king size bed.Prachtige à la carte restaurants of zeer uitgebreide buffet restaurants.Aan de bars kijkt men op geen slok meer of minder,zoals in sommige andere hotels.Zeer mooi onderhouden hotel,dat aan iedereen aan te raden is.Ook Nederlandse in het management.Excursies kan je doen via een onafhankelijk bureau dat gerund wordt door een belg.Kijk eens op de forums van de DR.Ik zou zeggen....DOEN !

Gereisd Met partner in juni 2008

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Grand Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Grand Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.