Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°24°
8,7

Hotel Bavaro Princess All Suites Resorts Spa & Casino ligt midden in de natuur op de Dominicaanse Republiek. Bij de all inclusive horen ook cocktails en het eten bij het buffet is iedere keer in een ander thema. Ook in de andere restaurants is het eten goed. De animatie zorgt voor een leuke sfeer. Ga zeker op excursie naar Saona met de speedboot.

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino All Inclusive voor je op een rij gezet:

Traveltroef

280 reviews over Hotel Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino All Inclusive in het Nederlands

Marleen
14-3-2019

Ik kan niet anders zeggen; ik geef alles een 10. 7 dagen verbleven op dit resort, ivm 60 jarige verjaardag van moeders. Met pa, ma, broers, vrouwen en ik ( rond 30 jaar ) en een kleine van bijna 4 hebben we ons allemaal super vermaakt. Vriendelijke service, mooie kamers, elke dag gevulde koelkast in de kamer met fris en bier, mooi en schoon resort, lekker eten ( voor iedereen wat ) kids pool, entertainment , en ga maar door. Wij kunnen niks anders zeggen dat dit een super resort is !

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Goed niet voor een 2 x

Cees van Lint
25-1-2019

Goede vlucht Visa / Versa.Accomodatie ernorm groot.Weer prima.Zeer agressieve verkoop zwembad en strand voor excursies.Kamers netjes.Ontbijt/Lunch / Diner prima.Service lobby goed.Complex keurig onderhouden.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Jacqueline Godding
30-12-2018

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails. Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes. De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten. Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Esther
2-12-2018

Prachtig resort aan het strand met twee mooie zwembaden. Veel keuze bij het diner je kan kiezen uit buffet of uit 5 verschillende a la carte restaurants. Er worden veel leuke activeiten georganiseerd op het resort. Vriendelijk personeel die erg hard werken. Kamers waren erg netjes!

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijk vertoeven aan het prachtige Bavaro strand

Cellie
13-11-2018

Grandioos gelegen resort met directe ligging aan het mooiste stukje strand. Het resort bestaat uit een hoofdgebouw (2 hoog) en diverse 'huizen', waarin zich 8 kamers bevinden. De zogeheten villa kamers, met jacuzzi, ruime badkamer met douche en toilet. De kamers zijn zeer ruim opgesteld. Alle kamers beschikken nog over een terras. Platinum kamers , iets luxer ingericht, hebben een eigen balie en extra voordelen. Je hebt altijd toegang cq voorrang bij de diverse à la carte restaurant en een apart gedeelte aan het strand. De diversiteit aan restaurants is enorm maar het hoofdrestaurant is ook geweldig. Elke avond een ander thema. Helaas is er maar 1 bar, in het centrale gedeelte. Muziek staat er meestal vrij hard, zodat je niet echt rustig kunt praten ... da's jammer. Het personeel is geweldig, het strand fantastisch. Buiten het resort is niets te beleven ... jammer. Het is hier fantastisch en zeker de moeite waard om te verblijven.

Gereisd Met partner in september 2018

Meer dan fantastisch. Ik zeg doen!!

Kromhout
9-11-2018

Niet twijfelen. Dit was onze beste vakantie ook. Het hotel is zo prachtig. Het eten is verrukkelijk, zo gevarieerd. Elke dag wat anders. Zoveel verschillende restaurants. Het hotel wordt zo goed onderhouden. Het animatieteam doet ontzettend zijn best en dit zie je terug. Heel veel verschillende activiteiten. Geen moment van verveling. We zouden zo graag terug willen alleen laat de financiële situatie dit helaas niet toe. Dit is waar onze liefde is ontstaan. ❤️

Gereisd Met partner in november 2016

Geweldig

Marja
11-8-2018

Fantastisch hotel, super aardig keurig verzorgt personeel, eten en drinken perfect, voor All inclusive formule is het eten heel gevarieerd, leuke thema's, in de avond zeer gevarieerde shows. Helaas veel muggen en zeewier, zowel in het water als op het strand.

Gereisd Met partner in juli 2018

Toppie hotel!

Jordy
23-5-2018

Geweldig mooi resort met veel natuur en dieren, prachtige ruime kamers met jacuzzi, goed eten, vriendelijk personeel. Prachtig mooi breed strand Enigtste nadeel vonden wij het matige entertainment in de avond en dat de bedden erg hard waren.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Jacky
19-4-2018

Een heerlijke vakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Prachtige accommodatie. Aan het strand. Prima villa's. Conclusie .... top!!

Gereisd Met partner in december 2017

Voor herhaling vatbaar.Fantastisch!!

Gerian Scherpenkate
14-4-2018

Het is een paradijsje op aarde. Geweldig!voor

Gereisd Met partner in maart 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans

• Gratis wifiLobby

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino All Inclusive in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino All Inclusive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino All Inclusive