Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°24°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

Wij hebben echt een supervakantie gehad, personeel doet en

Lotte
17-8-2006

Wij hebben echt een supervakantie gehad, personeel doet erg hun best. Hotel, strand en zwembad zien er super uit.

Gereisd Anders in augustus 2006

best leuk hotel alleen de vogels stom hotel niet meer toe

Ingrid
16-7-2006

best leuk hotel alleen de vogels stom hotel niet meer naar toe het weer ; heel weinig zon byna de hele dag regen Nederland hebt nog mooiere weer denk ik

Gereisd Anders in juli 2006

we zijn van 10 juni tot 26 juni in breezers geweest, over

Leon en Gina
10-7-2006

we zijn van 10 juni tot 26 juni in breezers geweest, over de service niets te klagen, de kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, we hadden alleen de 2de week hele erge regen, en heel vervelend daar je verder niets te doen hebt, de kamermeisjes zijn erg lief, het buffet is heerlijk, het zwembad groot alleen te warm, echt heel veel eten en drinken het was echt een goede all inn, en we gaan altijd all inn, maar hier is het heel goed geregeld, niets te klagen, heel mooi hotel, echte aanrader voor mensen die een beetje rust nodig hebben, vooral het bandje met zingende meisje was heel goed, bij de lounge banken, verder is er buiten het hotel echt niets, je zit werkelijk vast daar, dat vond ik heel jammer, maar ik zeg gewoon gaan als je een goede vakantie wilt hebben, groetjes Leon en Gina, oja, zoek je eigen bedje bij het zwembad, daar hebben wij nogal problemen mee gehad,

Gereisd Met partner in juni 2006

BeachCheck

wij begin mei geweest na dit hotel en hebben zelden zo'n

charlotte
17-5-2006

wij begin mei geweest na dit hotel en hebben zelden zo'n goede vakantie gehad..het personeel was erg vriendelijk en doet er alles aan om het na je zin te maken. Het strand ziet er egt super uit net als het hotel. Op deze site stond dat het weer niet goed was, maar daar hebben we niks van gemerkt, heel de dag zon en erg warm. Dus egt een aanrader!!

Gereisd Anders in mei 2006

Wij zijn 17 juni 2005 vertrokken en 16 dagen geweest

Leon en Priscilla
29-3-2006

Wij zijn 17 juni 2005 vertrokken en 16 dagen geweest.Wij hebben er een fantastische vakantie gehad.Goed verzorgde schone kamer en een geweldig uitzicht over het zwembad en de zee!!{4e etage}Het eten was prima en de excursies goed geregeld.Eten en drinken wat je wilde.Alleen jammer dat de niet Nederlanders soms werden voorgetrokken,vooral als je wat te drinken ging halen.Wees dus een beetje aso en wring je ertussen.Mooi en netjes hotel en een prachtig zwembad en een nog mooier strand.Mooiste stuk!!!{wij zijn via het strand naar kennissen gelopen naar een ander hotel ong;2uur}en het schoonste water!!!Zeker een aanrader!Met dolfijnen gezwommem, geweldig,en de andere excursies geweldig om een keer mee te maken.

Gereisd Anders in maart 2006

Goed hotel met vriendelijk personeel

Petra
20-3-2006

Goed hotel met vriendelijk personeel. Het Japanse restaurant is erg leuk. Wel jammer dat je iedere ochtend in de rij moet staan om te reserveren voor je restauarnt anders zit er niks anders op dan buffet. Mooi zwembad en supermooi strand.

Gereisd Anders in Mon Mar 20 2006 17:15:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn geweest in mei 2004

Sandra
6-2-2006

Wij zijn geweest in mei 2004. Er waren toen wat verouderde kamers (vooral vochtig) en gerenoveerde kamers. Maar over het algemeen netjes. Eten was prima, zeer gevarieerd en vele restaurants. De specialiteiten restaurants (italiaans, japans en frans) hoefde je niet bij te betalen alleen maar reserveren. Mooi gelegen aan een mooi wit strand met voldoende bedjes. Zeer groot zwembad en goede animatie. Maar buiten het hotel weinig of niets te doen, hotel ligt aan het einde van een weg met een zeer lange oprijlaan.

Gereisd Anders in februari 2006

Dat is inderdaad zo

Ayala
17-1-2006

Dat is inderdaad zo. Ik ben puerto ricaans en ik werd voortdurend voor getrokken. Ik vond het vervelend want als ik niks hoefde te drinken ofso bleven ze me tog vragen terwijl er europeanen stonden te wachten...

Gereisd Anders in Tue Jan 17 2006 19:35:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Wij zijn september 2005 naar dit resort geweest

Linda
27-12-2005

Wij zijn september 2005 naar dit resort geweest.We zijn enthousiast! We hadden een prima kamer met goed functionerende airo. Enige minpuntje van de kamer: de bedden zijn smal:1.30 mtr. breed, maar er staan er twee. Het water in de badkamer is moeilijk in te stellen qua temperatuur,loeiheet/ijskoud. Het strand is prachtig,zoals de plaatjes. Overal genoeg te eten en te drinken. Het buffetrestaurant is goed, eten in overvloed. De japanner was o.k. , het eten bij een bbq-restaurant niet onze smaak.Maakt op zich weinig uit, want je kan altijd nog wat eten in het buffetrestaurant. Het zwembad is groot en mooi. De stroming in de zee was erg sterk. Zwemmen is verstandiger om te doen in het zwembad. Bij het zwembad wel harde muziek en wat weinig parasols. Bij het strand ruim voldoende ligbedjes en parasols. Wat minpuntjes, maar verder is dit een perfecte plek voor een ontspannen vakantie.!!

Gereisd Anders in december 2005

hoi hoi we kwamen aan en ik vond het al net een paradijs

john
4-12-2005

hoi hoi we kwamen aan en ik vond het al net een paradijs egt zo mooi heb ik nog nooit gezien echt geweldig ligt meteen aan het strant en het is echt super mooi daar en ze zijn daar ook heel erg vriendelijk

Gereisd Anders in december 2005

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.