Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°26°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

Echt een leuke vakantie

Judith en Youssef
16-9-2008

we zijn net terug uit punta cana bercelo prmium hotel... het hotel is heel groot maar we hebben het echt naar ons zin gehad mooi hotel. aardig personeel het eten was goed je kon veel eten de hele dag door je hebt verschillende restaurants keuze zat... grote zwembadene en je zit mooi aan het strand... de avonden was wel gezellig alleen de disco was meer spaanse muziek...

Gereisd Anders in Tue Sep 16 2008 15:45:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal het einde.....!!!!

Daphne
28-8-2008

Wij zijn net terug terug uit DR. We zijn hier terecht gekomen, nadat ons hotel (Barcelo Dominican Beach) overboekt was. Maar wat waren wij daar achteraf blij mee. We hebben een geweldige 2 weken gehad. Mooie kamers, goed eten (veel keuze)...Prachtige stranden, en mooie zwembaden. Het weer was prima, veel zon en lekker warm, s'avonds af een toe een bui, maar het is zo weer droog!!! Veel te doen...Zoals watersport, leuke shows...Buiten hotel niet veel te doen, maar dan kan je leuke excursies doen (saona de luxe, is geweldig) Dus voor wie gaat...Geniet ervan, want wij zouden zo weer teruggaan!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

relaxed

bakkert
23-7-2008

we zijn net terug van 2 weekjes premium, en twas super! mooie kamer,lekker eten en dat in een schitterende omgeving,wilde bijna niet naar huis

Gereisd Anders in juli 2008

BeachCheck

Net terug van dit mooie hotel! Uitendelijk hier terecht we

s
6-6-2008

Net terug van dit mooie hotel! Uitendelijk hier terecht gekomen nadat het hotel wat we oorspronkelijk hadden geboekt ging renoveren. Niets te klagen gehad. Eten zeer gevarieerd, vers fruit, heerlijk allemaal. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was keurig en werd goed schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken. Zou er zo weer heen gaan

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

We kwamen aan bij ons geboekte hotel, maar we kregen een 5

Chantal
11-2-2008

We kwamen aan bij ons geboekte hotel, maar we kregen een update omdat het hotel vol zat en zo kwamen we bij barcelo premium. we dachten een 5 sterren hotel WOOW dus we verwachtten dat het heel chique zou zijn met allemaal rijke mensen, maar de mensen die er rond liepen, leken helemaal niet rijk te zijn. iedereen zag er maar gewoontjes uit en ik vond dat ze ons bij het buffet restaurant ook maar gewoontjes behandelde. Het personeel gaf geen voorrang en liep hele tijd voor je voeten. ze spraken slecht engels. Het zwembad is errug mooi! mooier kan haast niet, erg luxe. er is ook een kinderbad geopent, echt heel netjes! Er wordt veel georganiseert dus je hebt hele dag door genoeg te doen. Het strand is erg mooi ook, alleen de stad is best een eind rijden, het ligt een beetje afgelegen.

Gereisd Familie in februari 2008

Het was een super vakantie

evelien
17-1-2008

Het was een super vakantie. je heb naast het hotel een verlaten strand waar geen hotels staan dus daar kan je heerlijk wandelen. Het eten was super goed.We hadden een luxe kamer extra groot met bubbelbad. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en nieuwe handoeken. Het paardrijden daar was super we hebben een tocht met ze tweeenen gedaan was super. Ik ga er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Jan 17 2008 12:21:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Wij zijn hier vorig jaar 2 weken geweest

samen
3-8-2007

Wij zijn hier vorig jaar 2 weken geweest. Het is een prachtig complex met een prachtig strand en helderblauwe zee. Bij aankomst hadden wij wel wat probleempjes met de kamer, wij hadden oceanview geboekt maar 2x achter elkaar kregen wij een kamer waarbij je geen glimpje zee had. Uiteindelijk naar de leidinggevende gevraagd, toen prachtige en grote kamer gekregen met heerlijk uitzicht! Dit komt waarschijnlijk omdat ze van mijn man dachten dat hij Dominicaans was, en het is raar maar waar: ze benadelen hun eigen mensen. Het eten was heerlijk en uitgebreid. De ligging vonden wij iets minder, je zit echt afgezondert van het "echte leven" en het is niet echt makkelijk om weg te komen. Er stopt geen bus ofzo. Heel erg geschikt voor watersport-liefhebbers!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Pas op voor het casino, hier zijn louche types om je op te

hans
15-5-2007

Pas op voor het casino, hier zijn louche types (mafia!) bezig om je gigantisch op te lichten.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in feb

Ellen
      6-3-2007

Wij zijn in feb. geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad,mede door onze kamer. Onze twee kinderen waren mee, dus we hadden een oceanvieuw suite geboekt: twee slaapkamers, twee badkamers en drie balkons(twee met zeezicht!!!). Het zwembad is echt prachtig en de tuinen worden goed bijgehouden. Het buffet-rest. is prima, de a la carte rest. vonden wij minder. Het strand is best mooi, maar wij vinden het op Aruba mooier. Dus helaas Punta Cana, de volgende keer wordt het toch weer tropisch "Nederland"!

Gereisd Anders in maart 2007

Hallo wij zijn hier in januari geweest

Nicole
      5-2-2007

Hallo wij zijn hier in januari geweest. Het hotel wat we geboekt hadden was overboekt dus hier terecht gekomen. Ons prima vermaakt hotel is net overgenomen door Barcelo en heet nu Barcelo premium. Ze hebben het hotel net opgeknapt sind drie maanden geleden. Gangen in het hotel zijn saai in de kamers veel problemen met toilet, maar restaurants,zwembad en strand prima. Leuk animatie team. We zijn hiet 6 dagen geweest en prima vermaakt!

Gereisd Anders in februari 2007

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
      • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Tennisbaan3, Aanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.