Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• 4Scholten02-01-2010

Redelijk , maar niet nog een keer!

Hotel is in redelijk verzorgde staat. Kamers hebben een upgrade nodig en grondige schoonmaak. Amusement in het resort is onder de maat van een 3 sterren hotel, u leest het goed dit is geen 4 sterren maar een 3 ½ sterren! Twee ongezellige lobbybars met bijna geen live muziek, een pianist die elke noot mist. Voor de 'wel grappige' shows live muziek in het grote showtheater. Mist net de gezelligheid. Overdag wel wat animatie met spellen, veel drankspellen welke worden gefrequenteerd door de jonge dronken Amerikaanse jeugd die hier op de DR wel alcohol mag nuttigen. De Dominicanen in het hotel welke tours verkopen, benadrukken dat 'alles' is te regelen en dus ook drugs etc. een legde 3 foto's van meisjes op tafel voor ons. U begrijpt wel dat hij niet zijn familie liet zien. Beneden alle peil, echt waar. Er lopen wat aardige personeelsleden rond die zonder het zien van een Dollar al lachen maar dit zijn de uitzonderingen. Dit hotel zal ik nooit aanraden. Eten is nog verassend goed te noemen

Met vrienden

• 9Liona15-10-2009

Geweldige animatie

We werden in dit hotel geplaatst omdat barcelo dominican beach overbooked was. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad, erg aardig personeel (vooral van het animatieteam). Goede service, er was een keer iets mis in de badkamer je geeft het door bij de receptie en binnen 1/2 uur is het genmaakt. Ook de zwembaden waren erg mooi, 1 heerlijk met swim up bar en daar werden ook de activiteiten gedaan en het andere zwembad was veel rustiger waar mijn ouders erg blij mee waren! En een mooi strand. Ik vind het een echte aanrader.

Met oudere kinderen

• 7havanna14-09-2009

Redelijke plek

Wij waren in dit hotel geplaats omdat het eigenlijke hotel aan het verbouwen was oid.

Ik weet dus niet wat dit hotel normaal kost en kan niets over prijs / kwaliteit zeggen.

het personeel was niet supervriendelijk en eens per week was er markt met zeer opdringende kooplui op de binnenplaats van het Hotel, dit vonden wij zeer storend.

Verder veel Amerikanen..... je mag ze of je mag ze niet......

Op zich een goed hotel maar het land zelf trok ons niet echt... Gaan liever weer naar mexico.

het hotel beschikt over diverse goede restaurants, als je wilt kun je elke avond iets anders eten... de Japanner is een aanrader!!!

Het hotel heeft 2 goede zwembaden en een prachtig kinder doe bad!

strand is schoon en dichtbij (direct naast de zwembaden)

• 9Familie26-12-2008

Mooi maar duur

Wij zijn afgelopen week geweest. Totaal waren we 5800 euro kwijt (2 volw en 2 kids) voor 9 dagen. Dank je wel vliegtuigmaatschappij (de tax grrr). Het is een erg mooi hotel, heel gemoedelijk ondanks dat het best groot is. Strand is werkelijk schitterend. Zwembaden en tuin zijn ook prachtig en alles is heel schoon. Eten in de zaal mag wel iets afwisselender en de zaal is wat ongezellig. A la carte restaurants zijn super! Kamers zijn wel klein voor 4 personen. En als de bovenburen douchte stond onze badkamer blank, tig keer gemeld tig keer , schijnbaar, gemaakt maar helaas. Jammer dat de tax zo duur zijn geworden anders was het een stuk aantrekkelijker nog eens te gaan. Oja personeel spreekt nauwelijks tot geen Engels

Met jonge kinderen

• 7Matthijs15-10-2008

zeer zeker de moeite waard

Afgelopen week in dit hotel geweest. Voor 50 euro meer hebben wij een deluxe kamer geboekt! absoluut de moeite waard. Net opnieuw gemeubileerd en modern ingericht. Het resort is mooi en het personeel is vriendelijk! Het strand is netjes onderhouden en erg mooi. Het eten is niet bijzonder maar wel oke

• 9André08-10-2008

Beste vakantie tot nu toe!

Altijd afwachten wat er waar is van de omschrijving, maar dit overtrof de verwachtingen! Waarom nog naar Turkije of Spanje? Misschien alleen vanwege de lange vlucht naar de DR. Heerlijke vakantie gehad én goed weer. Personeel heel vriendelijk en service gericht. Veel variatie in restaurants en dus eten. Kamers beetje gedateerd maar wel schoon. Strand geweldig en zwembad ook. minpuntje: groene zwemkleding van het zwembad. Animatieprogramma was redelijk. Wat ons betreft een absolute aanrader!

• 8Tommie E02-10-2008

prima vakantie verblijfplaats

Het is 'n mooie hotel wel afgelegen van de buiten wereld maar 2 leuke zwembaden, apart kinderzwemparadijsje en prachtig groot strand met ligbedden in overvloed.Er zijn bars en eetgelegenheden genoeg.Kwaliteit van het eten zat wel variaties in.Buffets moet je vroeg zijn anders koud eten. A la kaart in de div restaurants was prima en alles ook echt all-in.Er zijn 'n paar winkeltje,poolruimte, fitness,casino,foto-shoots wel op de prijs letten want is prijzig.Ook de sigaretten 2x zoduur 5 of 6 dollar vliegveld 3 dollar.Disco was te donker en in het weekend goed gevuld met Dom.mensen.Vriendelijkheid van het personeel was heel wisselend, maar over het algemeen heel vriendelijk volk.Beetje Spaans doet er al wonderen;-) Monstertruck excursie zeer aanbevolen om 'n stuk cultuur van het land te proeven. Kamer is standaard en inderdaad wat verouderd,hadden wel wat kleine kakkerlakjes maar ja weet je in z'n land. Service als er iets is komen ze gelijk.Al met al goed oord voor de prijs van 589 pp.

Familie

• 8Marijke25-09-2008

Leuk comfortabel hotel....

Afgelopen dinsdag teruggekomen van dit hotel. Hebben echt super mazzel gehad met het weer. Het is een net hotel, maar je kan merken dat het al wat jaren bestaat. De kamers zijn schoon en netjes, maar zeg maar "geleefd", met duidelijke gebruikerssporen van de afgelopen jaren. Het eten was goed, vooral de A la Carte restaurants zijn een aanrader (de Tex Mex is top!) Van de animatie weinig meegekregen en dat was best jammer... Mooie zwembaden, vooral voor de kinderen. Heb ook twee excursies gedaan, vooral de monstertruck safari is erg leuk!!! Heb de reis geboekt bij touroperator voor nog geen 600 euro pp met vertrek vanaf Brussen voor een weekje, en dat maakt de Prijs-kwaliteits verhouding erg goed!

Met vrienden

• 9ilse23-09-2008

echt prima

Het was echt een prima hotel Het eten was super de kamers waren wel minder een beetje verouderd en wij vonden het bed slecht Er was in de omgeving niets te doen maar een leuk uitje is bijv monster truck daar zie je echt veel van het land wat prachtig is Het strand is in een woord SUPER

• 8peetjes0116-09-2008

perfect hotel

vanochtend terug gekomen perfect hotel super mooi gelegen wij hadden een standaard kamer waarvan de badkamer wel verouderd was het werdt perfect schoon gehouden het eten was ook super vooral in de alacarte restaurants je kan daar iedere avond eten als je een week blijft dan wordt er zelfs al 3 reserveringen voor je gemaakt kortom een heerlijk hotel zeker de moeite waard om naar toe te gaan voor zon zee en strand

1 tip over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Blond89, 19-08-2015

Betaal in het winkeltje contant!!!

2 vragen over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jojo, 20-07-2014

Kleding diner

Is het voor heren verplicht een lange broek tijdens diner te dragen? Of is het juist een heel informeel hotel?

Chris1389, 10-03-2015

Is wel een voorwaarde. Je wordt niet geweigerd indien je een korte broek draagt.

Blond89, 19-08-2015

Mijn man had een korte broek aan met eten iedereen doet het word niks van gezegt het is ook echt te warm voor een lange broek!

• Emma, 17-06-2012

Wij vertrekken in september naar dit hotel. Graag zouden we willen weten of het hotel beschikt over wifi en zo ja, hoeveel het kost. Groet Emma

sunlover1, 20-08-2012

Kijk op de site zou ik zeggen!

Blond89, 19-08-2015

Ja er is WiFi verschrikkelijk duur en beperkt bereik

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden