Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°26°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

heerlijk genoten!! prima hotel voor goede prijs

Michelleroelofs
7-4-2014

Het hotel ligt aan het prachtige strand waar je eindeloos kan wandelen langs lopen langs allerlei hotels. Het hotel is heel groot maar na dag 2 gewend! Kamernummering erg raar dus je verdwaalde wel eens. kamers netjes en ruimsschoonmaak aan late kant mja niet gek als je ziet hoe groot het hotel is. 2 prachtige zwembaden. 1 drukke waar al het animatie is en 1 rustige met daartussen het kinder zwembad. Eten zoals altijd een buffet.en. een aantal a la carte. Italiaan is subliem!! hotel disco erg gezellig en personeel erg vriendelijk! Heerlijk genoten daar! Het is wel een hotel waar je bijna niet vanaf komt geen centrum ofzo in de buurt. Wel een shopping mall maar wel eindje lopen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Net terug van dit mooie hotel! Uitendelijk hier terecht we

s
6-6-2008

Net terug van dit mooie hotel! Uitendelijk hier terecht gekomen nadat het hotel wat we oorspronkelijk hadden geboekt ging renoveren. Niets te klagen gehad. Eten zeer gevarieerd, vers fruit, heerlijk allemaal. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was keurig en werd goed schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken. Zou er zo weer heen gaan

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.