Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• 9Judith en Youssef16-09-2008

Echt een leuke vakantie

we zijn net terug uit punta cana bercelo prmium hotel... het hotel is heel groot maar we hebben het echt naar ons zin gehad mooi hotel. aardig personeel het eten was goed je kon veel eten de hele dag door je hebt verschillende restaurants keuze zat... grote zwembadene en je zit mooi aan het strand... de avonden was wel gezellig alleen de disco was meer spaanse muziek...

• 9bakkert23-07-2008

relaxed

we zijn net terug van 2 weekjes premium, en twas super! mooie kamer,lekker eten en dat in een schitterende omgeving,wilde bijna niet naar huis

• 8Ellen06-03-2007

Wij zijn in feb. geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad,mede door onze kamer. Onze twee kinderen waren mee, dus we hadden een oceanvieuw suite geboekt: twee slaapkamers, twee badkamers en drie balkons(twee met zeezicht!!!). Het zwembad is echt prachtig en de tuinen worden goed bijgehouden. Het buffet-rest. is prima, de a la carte rest. vonden wij minder. Het strand is best mooi, maar wij vinden het op Aruba mooier. Dus helaas Punta Cana, de volgende keer wordt het toch weer tropisch "Nederland"!

• 7Nicole05-02-2007

Hallo wij zijn hier in januari geweest. Het hotel wat we geboekt hadden was overboekt dus hier terecht gekomen. Ons prima vermaakt hotel is net overgenomen door Barcelo en heet nu Barcelo premium. Ze hebben het hotel net opgeknapt sind drie maanden geleden. Gangen in het hotel zijn saai in de kamers veel problemen met toilet, maar restaurants,zwembad en strand prima. Leuk animatie team. We zijn hiet 6 dagen geweest en prima vermaakt!

• 9Lotte17-08-2006

Wij hebben echt een supervakantie gehad, personeel doet erg hun best. Hotel, strand en zwembad zien er super uit.

• 10Ingrid16-07-2006

best leuk hotel alleen de vogels stom hotel niet meer naar toe het weer ; heel weinig zon byna de hele dag regen Nederland hebt nog mooiere weer denk ik

• 9charlotte17-05-2006

wij begin mei geweest na dit hotel en hebben zelden zo'n goede vakantie gehad..het personeel was erg vriendelijk en doet er alles aan om het na je zin te maken. Het strand ziet er egt super uit net als het hotel. Op deze site stond dat het weer niet goed was, maar daar hebben we niks van gemerkt, heel de dag zon en erg warm. Dus egt een aanrader!!

• 8Leon en Priscilla29-03-2006

Wij zijn 17 juni 2005 vertrokken en 16 dagen geweest.Wij hebben er een fantastische vakantie gehad.Goed verzorgde schone kamer en een geweldig uitzicht over het zwembad en de zee!!{4e etage}Het eten was prima en de excursies goed geregeld.Eten en drinken wat je wilde.Alleen jammer dat de niet Nederlanders soms werden voorgetrokken,vooral als je wat te drinken ging halen.Wees dus een beetje aso en wring je ertussen.Mooi en netjes hotel en een prachtig zwembad en een nog mooier strand.Mooiste stuk!!!{wij zijn via het strand naar kennissen gelopen naar een ander hotel ong;2uur}en het schoonste water!!!Zeker een aanrader!Met dolfijnen gezwommem, geweldig,en de andere excursies geweldig om een keer mee te maken.

• 8Petra20-03-2006

Goed hotel met vriendelijk personeel. Het Japanse restaurant is erg leuk. Wel jammer dat je iedere ochtend in de rij moet staan om te reserveren voor je restauarnt anders zit er niks anders op dan buffet. Mooi zwembad en supermooi strand.

• 7Sandra06-02-2006

Wij zijn geweest in mei 2004. Er waren toen wat verouderde kamers (vooral vochtig) en gerenoveerde kamers. Maar over het algemeen netjes. Eten was prima, zeer gevarieerd en vele restaurants. De specialiteiten restaurants (italiaans, japans en frans) hoefde je niet bij te betalen alleen maar reserveren. Mooi gelegen aan een mooi wit strand met voldoende bedjes. Zeer groot zwembad en goede animatie. Maar buiten het hotel weinig of niets te doen, hotel ligt aan het einde van een weg met een zeer lange oprijlaan.

1 tip over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Blond89, 19-08-2015

Betaal in het winkeltje contant!!!

2 vragen over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jojo, 20-07-2014

Kleding diner

Is het voor heren verplicht een lange broek tijdens diner te dragen? Of is het juist een heel informeel hotel?

Chris1389, 10-03-2015

Is wel een voorwaarde. Je wordt niet geweigerd indien je een korte broek draagt.

Blond89, 19-08-2015

Mijn man had een korte broek aan met eten iedereen doet het word niks van gezegt het is ook echt te warm voor een lange broek!

• Emma, 17-06-2012

Wij vertrekken in september naar dit hotel. Graag zouden we willen weten of het hotel beschikt over wifi en zo ja, hoeveel het kost. Groet Emma

sunlover1, 20-08-2012

Kijk op de site zou ik zeggen!

Blond89, 19-08-2015

Ja er is WiFi verschrikkelijk duur en beperkt bereik

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden