Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• 7Ingrid Koevoets14-09-2016

mooi hotel 2012- 2013 -2014 geweet

Binnen een jaar tijd zijn ze maar liefst met 1000,- euro per persoon gestegen. In al die jaren dat wij er kwamen betaalde je maar 1600,- voor 16 dagen in de maand juni en had je ook nog een een pers kamer. Jammer dat het hotel van eigenaar is verandert. Maar 2600,- per persoon is het echt niet waard!!!!! Ligging van het strand is uitstekend. Wel altijd mooie kamer en uitzicht maar dat was omdat wij daar al jaren kwamen. Jammer dat de prijs zo is gestegen........

• 6Diane02-06-2012

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Wij hadden 2 weken geboekt voor dit hotel. De kamer en uitzicht was mooi. Het strand was heerlijk en schoon geen last van zeewier dit lag wel verder op op het strand. Helaas vonden wij het eten niet goed. Vaak koud en lege bakken. Doordat het eten niet afgedekt was konden de vogels hierbij komen. Deze zaten ook letterlijk op het eten! De service in het buffet restaurant was slecht, moesten lang wachten of meerdere keren vragen om drinken. Hebben een aantal keren bij de a la carte restaurants gegeten daar was de service beter.` De kamers werden bij ons laat schoon gemaakt ong. 16.30 uur. Soms ook geen handdoeken moesten we er om vragen. Balkon werd met een schuifpui afgesloten deze kon helaas niet op slot. Je kon over het dak naar het andere balkon lopen. Tenminste op de 2 etage. Recreatie team was prima er werd veel georganiseerd voor de gasten. Wij gaan hier helaas niet meer naar toe.

• 9corina de leij03-05-2011

fantasties

een fijn hotel, met goede serves en vriendelijkheid

• 4Scholten02-01-2010

Redelijk , maar niet nog een keer!

Hotel is in redelijk verzorgde staat. Kamers hebben een upgrade nodig en grondige schoonmaak. Amusement in het resort is onder de maat van een 3 sterren hotel, u leest het goed dit is geen 4 sterren maar een 3 ½ sterren! Twee ongezellige lobbybars met bijna geen live muziek, een pianist die elke noot mist. Voor de 'wel grappige' shows live muziek in het grote showtheater. Mist net de gezelligheid. Overdag wel wat animatie met spellen, veel drankspellen welke worden gefrequenteerd door de jonge dronken Amerikaanse jeugd die hier op de DR wel alcohol mag nuttigen. De Dominicanen in het hotel welke tours verkopen, benadrukken dat 'alles' is te regelen en dus ook drugs etc. een legde 3 foto's van meisjes op tafel voor ons. U begrijpt wel dat hij niet zijn familie liet zien. Beneden alle peil, echt waar. Er lopen wat aardige personeelsleden rond die zonder het zien van een Dollar al lachen maar dit zijn de uitzonderingen. Dit hotel zal ik nooit aanraden. Eten is nog verassend goed te noemen

• 8Marijke25-09-2008

Leuk comfortabel hotel....

Afgelopen dinsdag teruggekomen van dit hotel. Hebben echt super mazzel gehad met het weer. Het is een net hotel, maar je kan merken dat het al wat jaren bestaat. De kamers zijn schoon en netjes, maar zeg maar "geleefd", met duidelijke gebruikerssporen van de afgelopen jaren. Het eten was goed, vooral de A la Carte restaurants zijn een aanrader (de Tex Mex is top!) Van de animatie weinig meegekregen en dat was best jammer... Mooie zwembaden, vooral voor de kinderen. Heb ook twee excursies gedaan, vooral de monstertruck safari is erg leuk!!! Heb de reis geboekt bij touroperator voor nog geen 600 euro pp met vertrek vanaf Brussen voor een weekje, en dat maakt de Prijs-kwaliteits verhouding erg goed!

• 9Judith en Youssef16-09-2008

Echt een leuke vakantie

we zijn net terug uit punta cana bercelo prmium hotel... het hotel is heel groot maar we hebben het echt naar ons zin gehad mooi hotel. aardig personeel het eten was goed je kon veel eten de hele dag door je hebt verschillende restaurants keuze zat... grote zwembadene en je zit mooi aan het strand... de avonden was wel gezellig alleen de disco was meer spaanse muziek...

• 9bakkert23-07-2008

relaxed

we zijn net terug van 2 weekjes premium, en twas super! mooie kamer,lekker eten en dat in een schitterende omgeving,wilde bijna niet naar huis

• 8Ellen06-03-2007

Wij zijn in feb. geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad,mede door onze kamer. Onze twee kinderen waren mee, dus we hadden een oceanvieuw suite geboekt: twee slaapkamers, twee badkamers en drie balkons(twee met zeezicht!!!). Het zwembad is echt prachtig en de tuinen worden goed bijgehouden. Het buffet-rest. is prima, de a la carte rest. vonden wij minder. Het strand is best mooi, maar wij vinden het op Aruba mooier. Dus helaas Punta Cana, de volgende keer wordt het toch weer tropisch "Nederland"!

• 7Nicole05-02-2007

Hallo wij zijn hier in januari geweest. Het hotel wat we geboekt hadden was overboekt dus hier terecht gekomen. Ons prima vermaakt hotel is net overgenomen door Barcelo en heet nu Barcelo premium. Ze hebben het hotel net opgeknapt sind drie maanden geleden. Gangen in het hotel zijn saai in de kamers veel problemen met toilet, maar restaurants,zwembad en strand prima. Leuk animatie team. We zijn hiet 6 dagen geweest en prima vermaakt!

• 9Lotte17-08-2006

Wij hebben echt een supervakantie gehad, personeel doet erg hun best. Hotel, strand en zwembad zien er super uit.

1 tip over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Blond89, 19-08-2015

Betaal in het winkeltje contant!!!

2 vragen over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jojo, 20-07-2014

Kleding diner

Is het voor heren verplicht een lange broek tijdens diner te dragen? Of is het juist een heel informeel hotel?

Chris1389, 10-03-2015

Is wel een voorwaarde. Je wordt niet geweigerd indien je een korte broek draagt.

Blond89, 19-08-2015

Mijn man had een korte broek aan met eten iedereen doet het word niks van gezegt het is ook echt te warm voor een lange broek!

• Emma, 17-06-2012

Wij vertrekken in september naar dit hotel. Graag zouden we willen weten of het hotel beschikt over wifi en zo ja, hoeveel het kost. Groet Emma

sunlover1, 20-08-2012

Kijk op de site zou ik zeggen!

Blond89, 19-08-2015

Ja er is WiFi verschrikkelijk duur en beperkt bereik

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden