Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°26°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

mooi hotel 2012- 2013 -2014 geweet

Ingrid Koevoets
14-9-2016

Binnen een jaar tijd zijn ze maar liefst met 1000,- euro per persoon gestegen. In al die jaren dat wij er kwamen betaalde je maar 1600,- voor 16 dagen in de maand juni en had je ook nog een een pers kamer. Jammer dat het hotel van eigenaar is verandert. Maar 2600,- per persoon is het echt niet waard!!!!! Ligging van het strand is uitstekend. Wel altijd mooie kamer en uitzicht maar dat was omdat wij daar al jaren kwamen. Jammer dat de prijs zo is gestegen........

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Diane
2-6-2012

Wij hadden 2 weken geboekt voor dit hotel. De kamer en uitzicht was mooi. Het strand was heerlijk en schoon geen last van zeewier dit lag wel verder op op het strand. Helaas vonden wij het eten niet goed. Vaak koud en lege bakken. Doordat het eten niet afgedekt was konden de vogels hierbij komen. Deze zaten ook letterlijk op het eten! De service in het buffet restaurant was slecht, moesten lang wachten of meerdere keren vragen om drinken. Hebben een aantal keren bij de a la carte restaurants gegeten daar was de service beter.` De kamers werden bij ons laat schoon gemaakt ong. 16.30 uur. Soms ook geen handdoeken moesten we er om vragen. Balkon werd met een schuifpui afgesloten deze kon helaas niet op slot. Je kon over het dak naar het andere balkon lopen. Tenminste op de 2 etage. Recreatie team was prima er werd veel georganiseerd voor de gasten. Wij gaan hier helaas niet meer naar toe.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantasties

corina de leij
3-5-2011

een fijn hotel, met goede serves en vriendelijkheid

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

D-reizen

Redelijk , maar niet nog een keer!

Scholten
2-1-2010

Hotel is in redelijk verzorgde staat. Kamers hebben een upgrade nodig en grondige schoonmaak. Amusement in het resort is onder de maat van een 3 sterren hotel, u leest het goed dit is geen 4 sterren maar een 3 ½ sterren! Twee ongezellige lobbybars met bijna geen live muziek, een pianist die elke noot mist. Voor de 'wel grappige' shows live muziek in het grote showtheater. Mist net de gezelligheid. Overdag wel wat animatie met spellen, veel drankspellen welke worden gefrequenteerd door de jonge dronken Amerikaanse jeugd die hier op de DR wel alcohol mag nuttigen. De Dominicanen in het hotel welke tours verkopen, benadrukken dat 'alles' is te regelen en dus ook drugs etc. een legde 3 foto's van meisjes op tafel voor ons. U begrijpt wel dat hij niet zijn familie liet zien. Beneden alle peil, echt waar. Er lopen wat aardige personeelsleden rond die zonder het zien van een Dollar al lachen maar dit zijn de uitzonderingen. Dit hotel zal ik nooit aanraden. Eten is nog verassend goed te noemen

Gereisd Met vrienden in december 2009
2008

Leuk comfortabel hotel....

Marijke
25-9-2008

Afgelopen dinsdag teruggekomen van dit hotel. Hebben echt super mazzel gehad met het weer. Het is een net hotel, maar je kan merken dat het al wat jaren bestaat. De kamers zijn schoon en netjes, maar zeg maar "geleefd", met duidelijke gebruikerssporen van de afgelopen jaren. Het eten was goed, vooral de A la Carte restaurants zijn een aanrader (de Tex Mex is top!) Van de animatie weinig meegekregen en dat was best jammer... Mooie zwembaden, vooral voor de kinderen. Heb ook twee excursies gedaan, vooral de monstertruck safari is erg leuk!!! Heb de reis geboekt bij touroperator voor nog geen 600 euro pp met vertrek vanaf Brussen voor een weekje, en dat maakt de Prijs-kwaliteits verhouding erg goed!

Gereisd Met vrienden in september 2008

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.