Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°24°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
Preisdaler
Preisdaler

1 review over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

Geweldige animatie

Liona
15-10-2009

We werden in dit hotel geplaatst omdat barcelo dominican beach overbooked was. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad, erg aardig personeel (vooral van het animatieteam). Goede service, er was een keer iets mis in de badkamer je geeft het door bij de receptie en binnen 1/2 uur is het genmaakt. Ook de zwembaden waren erg mooi, 1 heerlijk met swim up bar en daar werden ook de activiteiten gedaan en het andere zwembad was veel rustiger waar mijn ouders erg blij mee waren! En een mooi strand. Ik vind het een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.