Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• 8Tommie E02-10-2008

prima vakantie verblijfplaats

Het is 'n mooie hotel wel afgelegen van de buiten wereld maar 2 leuke zwembaden, apart kinderzwemparadijsje en prachtig groot strand met ligbedden in overvloed.Er zijn bars en eetgelegenheden genoeg.Kwaliteit van het eten zat wel variaties in.Buffets moet je vroeg zijn anders koud eten. A la kaart in de div restaurants was prima en alles ook echt all-in.Er zijn 'n paar winkeltje,poolruimte, fitness,casino,foto-shoots wel op de prijs letten want is prijzig.Ook de sigaretten 2x zoduur 5 of 6 dollar vliegveld 3 dollar.Disco was te donker en in het weekend goed gevuld met Dom.mensen.Vriendelijkheid van het personeel was heel wisselend, maar over het algemeen heel vriendelijk volk.Beetje Spaans doet er al wonderen;-) Monstertruck excursie zeer aanbevolen om 'n stuk cultuur van het land te proeven. Kamer is standaard en inderdaad wat verouderd,hadden wel wat kleine kakkerlakjes maar ja weet je in z'n land. Service als er iets is komen ze gelijk.Al met al goed oord voor de prijs van 589 pp.

• 9Chantal11-02-2008

We kwamen aan bij ons geboekte hotel, maar we kregen een update omdat het hotel vol zat en zo kwamen we bij barcelo premium. we dachten een 5 sterren hotel WOOW dus we verwachtten dat het heel chique zou zijn met allemaal rijke mensen, maar de mensen die er rond liepen, leken helemaal niet rijk te zijn. iedereen zag er maar gewoontjes uit en ik vond dat ze ons bij het buffet restaurant ook maar gewoontjes behandelde. Het personeel gaf geen voorrang en liep hele tijd voor je voeten. ze spraken slecht engels. Het zwembad is errug mooi! mooier kan haast niet, erg luxe. er is ook een kinderbad geopent, echt heel netjes! Er wordt veel georganiseert dus je hebt hele dag door genoeg te doen. Het strand is erg mooi ook, alleen de stad is best een eind rijden, het ligt een beetje afgelegen.

• 0hans15-05-2007

Pas op voor het casino, hier zijn louche types (mafia!) bezig om je gigantisch op te lichten.

1 tip over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Blond89, 19-08-2015

Betaal in het winkeltje contant!!!

2 vragen over Hotel Barcelo Premium Punta Cana

• Jojo, 20-07-2014

Kleding diner

Is het voor heren verplicht een lange broek tijdens diner te dragen? Of is het juist een heel informeel hotel?

Chris1389, 10-03-2015

Is wel een voorwaarde. Je wordt niet geweigerd indien je een korte broek draagt.

Blond89, 19-08-2015

Mijn man had een korte broek aan met eten iedereen doet het word niks van gezegt het is ook echt te warm voor een lange broek!

• Emma, 17-06-2012

Wij vertrekken in september naar dit hotel. Graag zouden we willen weten of het hotel beschikt over wifi en zo ja, hoeveel het kost. Groet Emma

sunlover1, 20-08-2012

Kijk op de site zou ik zeggen!

Blond89, 19-08-2015

Ja er is WiFi verschrikkelijk duur en beperkt bereik

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden