Hotel Barcelo Premium Punta Cana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Barcelo Premium Punta Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Premium Punta Cana voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Barcelo Premium Punta Cana in het Nederlands

mooi hotel 2012- 2013 -2014 geweet

Ingrid Koevoets
14-9-2016

Binnen een jaar tijd zijn ze maar liefst met 1000,- euro per persoon gestegen. In al die jaren dat wij er kwamen betaalde je maar 1600,- voor 16 dagen in de maand juni en had je ook nog een een pers kamer. Jammer dat het hotel van eigenaar is verandert. Maar 2600,- per persoon is het echt niet waard!!!!! Ligging van het strand is uitstekend. Wel altijd mooie kamer en uitzicht maar dat was omdat wij daar al jaren kwamen. Jammer dat de prijs zo is gestegen........

Gereisd met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Herhalingsvatbaar

Tropisch
29-9-2015

Het hotel ligt afgelegen. indien je voor rust komt, dan zit je goed. Mooi, schoon en onderhouden strand. Kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Gebouw 5,6 en 7 werden tijdens ons verblijf helemaal gerenoveerd. jammer is dat wij in gebouw 4 zaten. Badkuip is versleten en ernstig aan vervanging toe. Ook de afzuiging werkt bijzonder slecht. Goed en groot bed. bediening door het gehele accomodatie vriendelijk. Weinig Nederlanders en veel latino's. Speek je een woordje Spaans dan zul je totaal niet merken dat je lang in de rij hoeft te staan. Buffet restaurant erg goed. Eten goed warm en voldoende variatie. van de andere 6 restaurant hebben wij maar drie geprobeerd. Jammer is dat ze geen rust tussen het opdienen van de maaltijden houden!

Gereisd met partner in september 2015

Mooi resort

Francis
18-8-2015

Wij zij hier 12 dagen geweest eerste indruk Goed weinig Nederlanders, zaten aan zwembad kant Wel weg gehorig met dronken toeristen in de nacht. Strand is mooi genoeg ligbedjes dus je hoeft niet te reserveren, je kan ook reserveren voor een restaurant Savonds dit vonden wij niet zo bijzonder qua eten maar ze doet hun best, buffet is wel aan te raden! Eten is erg Goed, watermeloen word gewassen in geen drinkwater dus gevolg diaree. Winkeltje op resort is erg duur probeer zoveel mogelijk contant te betalen! Ook WiFi betaal je 12 dollar per dag voor maar na een halve dag was de WiFi al uitgeschakeld en slecht bereik. Bij het zwembad kan je de hele dag door verse hamburgers en hotdogs halen en ook daar is een buffet. Kortom qua prijs kwaliteit een goed hotel.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima bevallen

Chris1389
10-3-2015

Algemene indruk is goed. Het hotel ligt vrij afgelegen. Door ons niet als storend ervaren. Personeel is vriendelijk. Buffetrestaurant is degelijk. Niet groots maar genoeg aanbod. Ze proberen wel te variëren met live coocking. A la Carte restaurants zijn goed(vooral Italiaan & Japanner). Paar kleine puntjes van aandacht. -. Iedere ochtend voor 7.30 je bed uit om een strandbedje te reserveren. Sommige bedjes waren hele dag gereserveerd maar werden niet gebruikt. -. WiFi is astronomisch duur. Wanneer je geen premium bent, betaal je $12 per dag en $49 voor een week. De verbinding is ronduit slecht en je kunt maar 1 apparaat tegelijk verbinden. -. Kamers zijn goed maar niet bijzonder. Gevulde minibar bestaat uit een fles water en 1 of 2 flesjes fris(Sprite/Cola). Veel (kalk)aanslag in douche.

Al met al zeer geslaagde vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2015

Fijne vakantie!

marielle
27-10-2014

Heel erg fijn gehad alleen erg jammer dat het hoofd zwembad gesloten wat voor onderhoud en zo last hadden van de herrie, dat hadden ze wel even mogen melden! Maar verder wat het eten top! Genoeg vermaak en alles was heel erg schoon.

Gereisd met partner in september 2014

heerlijk genoten!! prima hotel voor goede prijs

Michelleroelofs
7-4-2014

Het hotel ligt aan het prachtige strand waar je eindeloos kan wandelen langs lopen langs allerlei hotels. Het hotel is heel groot maar na dag 2 gewend! Kamernummering erg raar dus je verdwaalde wel eens. kamers netjes en ruimsschoonmaak aan late kant mja niet gek als je ziet hoe groot het hotel is. 2 prachtige zwembaden. 1 drukke waar al het animatie is en 1 rustige met daartussen het kinder zwembad. Eten zoals altijd een buffet.en. een aantal a la carte. Italiaan is subliem!! hotel disco erg gezellig en personeel erg vriendelijk! Heerlijk genoten daar! Het is wel een hotel waar je bijna niet vanaf komt geen centrum ofzo in de buurt. Wel een shopping mall maar wel eindje lopen.

Gereisd alleenreizend in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het was er fantasties

B A Heijsteeg
3-6-2013

het was er geweldig zowel de bediening als het eten altijd vriendelijk en niks was te veel

Gereisd met partner in mei 2013

Fijne huwelijksreis gehad

Annemieke
17-3-2013

Een fijn hotel direct aan het strand met heerlijk eten, erg uitgebreid

Gereisd met partner in mei 2004

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Diane
2-6-2012

Wij hadden 2 weken geboekt voor dit hotel. De kamer en uitzicht was mooi. Het strand was heerlijk en schoon geen last van zeewier dit lag wel verder op op het strand. Helaas vonden wij het eten niet goed. Vaak koud en lege bakken. Doordat het eten niet afgedekt was konden de vogels hierbij komen. Deze zaten ook letterlijk op het eten! De service in het buffet restaurant was slecht, moesten lang wachten of meerdere keren vragen om drinken. Hebben een aantal keren bij de a la carte restaurants gegeten daar was de service beter.` De kamers werden bij ons laat schoon gemaakt ong. 16.30 uur. Soms ook geen handdoeken moesten we er om vragen. Balkon werd met een schuifpui afgesloten deze kon helaas niet op slot. Je kon over het dak naar het andere balkon lopen. Tenminste op de 2 etage. Recreatie team was prima er werd veel georganiseerd voor de gasten. Wij gaan hier helaas niet meer naar toe.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantasties

corina de leij
3-5-2011

een fijn hotel, met goede serves en vriendelijkheid

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Premium Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Premium Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.