Hotel Barceló Dominican Beach

Hotel Barceló Dominican Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Dominican Beach voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Barceló Dominican Beach in het Nederlands

Perfect!

Wendy
25-9-2018

Heerlijke vakantie. Alles mooi,schoon en heerlijk eten. Geen klachten!

Gereisd Met partner in maart 2018

Een keer maar nooit weer

Nikki
17-4-2018

Het is een prima en mooi hotel, maar veel luxe moet je er niet verwachten. In het weekend zijn er veel locals die een dagkaart kopen om van de zwembaden te genieten. Dit gaf bij ons een onprettig gevoel, omdat het erg druk was en ons werd verteld onze waardevolle spullen in de kluis te laten ivm diefstal. De restaurants waren prima, vooral het Chinese restaurant is echt een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2016

Waar voor je geld

Margriet
8-2-2016

Mooi hotel, netjes onderhouden. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd bereid om te helpen !! Wifi is prima, overal prima bereik. Ruim keuze aan restaurants, allemaal heerlijk. Veel verkopers van plaatselijke producten. Alle prijzen kan je rustig Door 10 delen, zijn wij achter gekomen. Het schaal en schelpdieren restaurant is niet inbegrepen maar absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

BeachCheck

Ik zou de volgende keer een ander resort kiezen

Chris
23-12-2015

Verouderd hotel dat volgens de reisleider over 6 maanden plat gaat. Wordt een nieuw resort neergezet. Het eten was ok. kamer was schoon, maar 4 nachten problemen met de airco gehad. Deze werd na 2 "reparaties" vervangen door een nieuwe.

Kamermeisjes en de bediening waren uitermate vriendelijk en werken hard. Receptiepersoneel daarentegen probeert je een poot uit te draaien met leugens over kosten internet en kameropties. Bij aankomst werd ons de keuze gesteld: Een kamer tegen de bosrand met muggen of een kamer met zeezicht. Wat we ervoor zouden hebben voor een kamer aan zee. Uiteindelijk na een half uur toch de kamer aan zee gekregen zonder mijnheer iets toe te stoppen.

Prima vakantie gehad, maar heb sterk het gevoel dat er betere resorts zijn voor dezelfde prijs.

Gereisd Met partner in december 2015

Een topper!

De Korte
27-10-2015

Vreemd dat dit fantastische Resort zo laag beoordeeld word! Al veel resorts gezien, waaronder ook ifa villas bavaro. Deze valt in het niet bij Barcelo Dominican Beach. Als voorbeeld de diverse shakes in de morgen, en de koffie bar waar men geweldige ice coffee maakt.

Er is niets te beleven voor kinderen, en inderdaad is het personeel niet erg vriendelijk tegen Engels sprekende personen.

Kamers waren oud, echter halverwege de vakantie werden we overgeplaatst ivm starten van verbouwing.

Zal dus niet zo lang duren of de kamers zijn weer prima.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Leuk voor een keertje

VakantieGanger88
9-3-2015

Mooi hotel, leuke ligging. Wat winkeltjes dichtbij. Er gaat een shuttle bus na het winkelcentrum. Wel vooraf reserveren bij guest service en hopen dat de bus niet overvol zit als hij bij het hotel stopt, want dan kun je niet mee. Hotel kamer is netjes. Mocht wel een kleine opknapbeurt gebruiken, maar niet hinderlijk. Het is gehorig! Personeel in het restaurant zijn vriendelijk. Het eten is prima, niet ziek geworden. Soms wat herhaling in de vorige dagen maar ach, voldoende andere opties. Bij de receptie / guest service en de lobby bar is het persooneel niet vriendelijk. Hebben totaal geen interesse in je. Spreekt er iemand spaans, die gaan automatisch voor. Ongeacht of jij er al 20min staat te wachten of niet. Sommige spreken geen of zeer gebrekkig Engels. Bij een klacht kun je een formulier invullen en er word niks mee gedaan, helaas. Gasten in dit hotel komen voornamelijk uit Rusland, Canada en Amerika.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Prima resort

Sofia
6-5-2014

Onze eerste indruk was erg positief. De omgeving van het resort was rustig. Er is een gratis shuttlebus naar het winkelcentrum. Het personeel is heel erg behulpzaam. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de mini-bar wordt dagelijks gevuld. Staat van de kamer was in orde, niets op aan te merken. Mooie ruime terras op zeezicht... Het is geen 5* resort maar voor de prijs is het prima!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Super plek, kom er zeker terug

Patrick
6-10-2013

We waren er met onze zoon van 15 maanden en hij, maar ook wij zijn werkelijk vertroeteld door het personeel. Ja, soms als de eetzaal helemaal vol is wacht je net iets langer op je drinken, maar de mensen werken gewoon hard. Als je vriendelijk tegen het personeel bent zijn ze nog vriendelijker terug, daar is geen fooi voor nodig! Eten is gevarieerd genoeg en je kunt ook nog eens de á la carte restaurants boeken. De kamers zijn een beetje gedateerd, echter met zo'n mooi weer ben je alleen op je kamer om te slapen. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en we gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Prima hotel, eten kan beter en renovatie nodig

Thijs Jansen
30-9-2013

Van 19/09 tot en met 27/09 met mijn vriendin genoten van onze vakantie in het Barceló Dominican Beach hotel in Punta Cana. Vooral het strand is echt een plaatje en het hotel ziet er verder prima uit. Kamer was prima echter een beetje renovatie zou niet misstaan. Het ontbijt was uitgebreid het dinerbuffet was niet slecht echter meer variatie zou mooi zijn vooral min. keuze aan vlees. Als we klachten hoorden van andere gasten ging het veelal om airco issues en variatie van het dinerbuffet. Verder hebben we twee excursies geboekt via de reisleider dit was prima geregeld en prijzen wijken niet veel af van de concurrentie. Kortom een prima vakantie gehad voor een mooi prijsje!!!

Gereisd Met partner in september 2013

Leuk maar voor hetzelfde geld , kijk even door

RV8692
26-9-2013

Het is best een leuk hotel alleen de kwaliteit van het voedsel , kamers en personeel laat te wensen na. Bij de bediening wordt je bewust gemeden zodat de obers lekker kunnen blijven praten met elkaar ( mits je spaans ben dan rennen ze voor je of als je ze een tip geeft ) De kamers wij zijn 2 maal verhuisd inv met schimmel een bad waar ik niet in wilde liggen ( geel van kleur ipv van wit ) Bedden worden opgemaakt maar niet verschoond terwijl we hier wel om vroegen drankjes allemaal in een platic bekertje en daarbij de Domincaanse Families komen altijd in het weekend langs +- 200 man wat brengt dit , dat mijn vrouw meerder malen werdt benadert voor seks kraampjes in het resort waar je gek van ze wordt ze laten je gewoon niet doorlopen blokkeren je zwaar irritant. En maar niet over Snacht over het geluidsoverlast te klagen :( Voor ons Nooit meer dit hotel. Doe jezelf een plezier en kijk even veder naar een ander hotel !!!

Gereisd Met partner in september 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Dominican Beach in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Dominican Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.