Hotel Barceló Bávaro Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°26°
Hotel Barceló Bávaro Palace
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Bávaro Palace voor je op een rij gezet:

Contact

108 reviews over Hotel Barceló Bávaro Palace in het Nederlands

mooie plaats

Freddy
14-3-2017

Het weer Het eten was zeer goed

Gereisd Met partner in september 2016
Javier C, Director General , 24-8-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van ons als bestemming voor een ontspannen vakantie. We zijn erg blij dat onze service, gastronomie en onberispelijke orde van onze faciliteiten, van zijn totale genoegen zijn geweest.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in ons tropisch paradijs en heel erg bedankt voor uw opmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Javier Cordero Gilsanz Director General Barceló Bávaro Palace

Dit hotel bestaat niet meer!

Peter
23-2-2013

Dit hotel was een van de hotels van Bavaro Beach Resort. Het Resort is volledig gerenoveerd. En gaat verder onder de naam Barcelo Bavaro Palace Deluxe. Je herkent het niet meer terug. En de prijzen zijn ook een stuk omhoog gegaan. Mijn persoonlijke mening: Het karakteristieke is weg. Het is een hypermoderne Resort maar helaas is het Dominicaanse indruk helemaal weg. Maar ondanks dat is het wel een mooie Resort met voor ieder wat wils.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute afrader!!

Damir
22-12-2012

Bezoek dit hotel absoluut NIET als je rustig wilt genieten van je verblijf. Nog nooit hebben wij tijdens een vakantie zo vaak de ‘guest services’ moeten bellen of met het management van het hotel moeten spreken.

In de badkamer in onze slaapkamer hing het stopcontact op kniehoogte met snoeren en al los uit de muur. Na een klacht is het vakkundig gerepareerd en heeft het stopcontact twee dagen in de muur gezeten voordat het er met draden en al weer uitviel.

Kakkerlakken op de slaapkamer. Na het klagen hierover kregen we een spuitbus insectenspray met de gedachte dat wij bij een volgende ontmoeting met kakkerlakken deze zelf zouden gaan verdelgen. Er waren meerdere gasten met hetzelfde probleem.

Het is onmogelijk een klacht in te dien bij het hotel. We hebben 1 keer met de manager ‘guest services’ over de klachten gesproken en 1 keer met diens managers. Het is echter ONMOGELIJK om een formele klacht over de ondervonden hinder of klachten bij het hotel in te dienen.

Geweldig hotel

Fam. Glasbergen
18-11-2012

Dit hotel is geweldig, de prijs kwaliteit verhouding is meer dan geweldig. Normaal ga ik naar Riu Palace Punta Cana maar wilde eens iets anders en dat is uitstekend bevallen. de familiekamers zijn goed, ruim en schoon. In het bufetrestaurant mag het eten iets verschillender zijn maar is smaaktechnisch wat je mag verwachten. Het park is schoon en ruim en er is meer dan genoeg te doen, zeker voor kinderen, is erg kindvriendelijk. Het personeel doet echt zijn best alleen spreken er weinig personeelsleden van de bediening en bar Engels. Er waren overigens erg veel russen toen ik er was maar daar heb je bijna geen last van, de italianen heb je meer last van, die denken dat ze de eigenaar van het park en de medewerkers zijn. Mijn familie en ik hebben erg genoten en gaan zeker nog een keer terug, wel met een spaans woordenboek of na een spaanse cursus.

Gereisd Met vrienden in november 2012

Fabulous holiday tnx to Miss Caminero

ejvdam
4-8-2012

We went with the whole family for the celebration of the birthday of our father. We were pampered by miss Caminero. Thanks again for all you did for us!! The new complex is breathtaking, stunning seaview rooms and allmost everywhere excellent service. Thats the way we lilke it. Sometimes it was difficult because we were with 8 people. But most of the time it was possible to eat together. We loved our stay and will come back for sure. This was our 3rd visit. Keep on going this way with the service and the hotel!!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

in een woord geweldig!

Sophie
16-8-2011

Heerlijke tijd gehad in dit hotel. Goed naar kijken thuis of je geen superior room hebt die vallen erg tegen! Junior suite zijn echt super. Verder super vriendelijke mensen en een erg mooie en goed onderhouden hotel. Eten was lekker veel ook a la carte was veel keuze in. Het hotel is wel groot maar niet hinderend groot. tuinannnen waren de hele dag druk bezig dat alles netjes onderhouden. Ik zou zeggen als je twijfelt boeken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Groot verzorgd hotel met veel faciliteiten

Natasja
1-8-2011

Wij zijn hier 2 weken geweest met dochter van 8 jaar. Het is een heel groot, zeer goed verzorgd complex met veel faciliteiten. De junior suites zijn ruim en modern ingericht, inderdaad wel gehorig. Het complex ligt aan een prachtig lang strand, waar heel veel ligbedden stonden, zodat er altijd een rustig plekje te vinden was. Zwembaden zijn ruim, genoeg plek en bedjes, s'middags wel druk. Eten is over het algemeen redelijk, a la carte restaurants zijn goed met veel keuze. Bediening is niet volgens Europese normen, alles gaat erg gehaast. Service was wisselend, op sommige plekken werden Spaansstaligen duidelijk beter behandeld, maar op andere plaatsen waren de mensen vriendelijk en servicegericht. Over het geheel een mooi hotel voor een relaxte vakantie, maar zoek je iets met typisch Caraïbische sfeer, dan kun je beter iets anders kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Barcelo Bavaro Palace Deluxe ****+ Mooi

christel
13-7-2011

Het Hotel Barcelo Bavaro Palace Deluxe hebben wij 2 weken mogen beleven. Het is een groot complex maar ligt op een prachtige lokatie aan het strand. Bij de receptie moet je wel even wachten, wij hebben de junior suite geboekt en dat zijn erg mooie kamers met een grote jacuzzi buiten. De kamers zijn ruim, groot 2pers. bed, zitje (binnen en buiten) regen douch, 2 wastafels een flatscreen, iPhod aansluiting en een minibar gevuld met fris en bier. Het strand en grote zwembadden zijn schoon, goeie ligbedden en altijd plaats, er is ook een handoeken service. Je kan overal drinken halen en flesjes water. Er zijn 2 buffet restaurants daar is het elke dag wel hetzelfde eten. In de avond moet je gezellig in een van de 7 a-la-cart restaurants eten (reserveren verplicht) Kyoto (japans) is geweldig met showcooking, La Fuente, La Comedie en Santa Fe Steak House zijn ook lekker. niet lekker Coral Sea Food. Massage en Spa heerlijk, Sportschool mooi maar wel weinig apparaten. Ik heb me super vermaakt.

Gereisd Met partner in Mon Jun 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niets bijzonders

linda
25-4-2011

We hadden dit hotel redelijk goedkoop geboekt en vonden het behoorlijk tegenvallen. al een aantal keren voor hetzelfde geld in de caribbean geweest maar vond dit het minste. slecht eten. onvriendlijk personeel.hele saaie kamers. erg eenvoudig. een of 2 kakkerlakken gevonden. werden wel opgeruimd na 2 dagen haha. stranden zouden volgens velen prachtig zijn maar vonden wij ook tegenvallen.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te groot hotel, voor ons nooit meer.

Jimmy Lam
14-3-2011

2wkn in dit hotel verbleven of liever gez. het andere hotel. Bij aank 45 minuten gedaan over inchecken met 2 mensen voor ons, onvriendeijke receptie die gewoon niks staan te doen voor je neus, Verbleven op een Superior Kamer waar vantevoren weinig informatie over bekend was, zowel op internet als bij TO zelf. Later bleek dat deze kamer onderdeel uitmaakTE van het Beach Hotel maar nu bij Palace Deluxe hoort (5 minuten lopen van receptie PD). Door de enorme grote van het hotel lijkt het net alsof jeje in een goot shopping center bevindt in USA, de persoonlijke sfeer is er zeker vanaf. Ben in 2004 ook geweest in Melia Caribe en dat beviel me stukke beter. Hebben in PD wel een leuke vakantie gehad omdat we ook van de faciliteiten van het Beach Hotel gebruik konden maken, veel knusser en tropischer. Bij het PD hotel lagen om 9 uur alle bedjes al met handoeken bezaaid en hebben dus onze vakantie in het aansluitende Bavaro Beach Hotel doorgebracht. eten in ala carte rest. is ook niet te doe

Gereisd Met partner in februari 2011

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenCaribisch, Diabetische gerechten, Japans, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Bávaro Palace in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Bávaro Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.