Hotel Barceló Bávaro Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag28°23°
Hotel Barceló Bávaro Beach
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Bávaro Beach voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Barceló Bávaro Beach in het Nederlands

Top resort

Edith,
10-2-2018

Heel erg groot resort! Enorm mooi aangelegde tuin met vele plekjes om te relaxen. Ook de kamers zijn bizar groot, met zitgedeelte kingsize bed, badkamer met 2 persoons bad en een aparte douche met toilet. Het eten mogelijk in vele a la Carte restaurants .

Nadeel: kamer wel aan renovatie toe en de hygiëne laat wat te wensen over (eten)

Gereisd met partner in januari 2018
Sandy Pfeil - Hotel Direktor, Gerente General , 17-2-2018

Beste gast,

Bedankt voor het beoordelen van uw recente verblijf in onze Barceló Bavaro Beach Adults Only. Het is geweldig om te horen dat we je verblijf bijzonder hebben kunnen maken vanaf het moment dat je aankwam tot het moment dat je vertrok.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Beste wensen

Sandy Pfeil

Algemeen directeur

vakantie paradijs

W Okkenburg,
6-7-2017

prachtig gelegen direct aan het strand.

Gereisd met partner in augustus 2016
Sandy Pfeil - Hotel Direktor, Gerente General , 17-2-2018

Beste gast,

We willen graag onze dank uitspreken voor de opmerkingen die u heeft gemaakt over uw recente bezoek. Ze helpen ons te begrijpen hoe onze gasten hun verblijf bij ons ervaren. Het is altijd ons doel om maximale klanttevredenheid te bereiken en we zijn verheugd te horen dat uw vakantie op Barceló Bavaro Beach Adults Only een plezierige was. We streven er voortdurend naar om hoge normen te leveren en ervoor te zorgen dat al onze gasten vertrekken met prachtige vakantieherinneringen.

Beste wensen

Sandy Pfeil

Algemeen directeur

goed beveiligd paradijs

schipeet
28-9-2014

Een prachtige plek, kamer op nog geen 100 meter van de zee. We hebben genoten van het strand, iedere dag wordt dit schoon gemaakt. Mooie kamers, maar kleine badkamer, wel goede bedden. Op de kamer mini bar die iedere dag wordt gevuld. Je bent zonder vervoer gebonden aan het resort, op zich geen probleem, het is groot ( 2 kilometer lang) en alles is te koop in "the mall". Eten is op een gegeven moment wel eentonig (we zijn 16 dagen geweest) Opvallen was wel dat er overal beveiliging camera's hangen en enorm veel beveiligingspersoneel is (waar je ook kijkt er is altijd wel een beveiliger), zowel ongewapend als ook gewapend met een pistool (ik neem aan dat dit politie is) Voordeel het resort is rustig, dronken mensen worden naar de kamer gebracht en geklier wordt niet geaccepteerd. Nadeel WIFI alleen tegen betaling (US$ 45 per week) en kamers zijn gehorig. Bezetting van hotel 60% Russen, 20% Zuid Amerikanen, 15% Amerikanen en 5% Canadezen en Europeanen. Overlast vrijwel 0!

Gereisd met partner in september 2014

Prachtig!

Sandra
21-9-2014

In 2004 9 dagen hier geweest. De kamers waren toen nog niet gerenoveerd, maar er wel duidelijk aan toe. Vriendelijk personeel, eten was ruim voldoende. Resort is mooi aangelegd, met mooie paadjes en beplanting, en 's morgens kreeg je verse kokosnoten van de tuinman, zo van de boom. Het strand was werkelijk prachtig: Wit, blauwe zee en palmbomen. De zee is aangenaam warm en stand loopt maar heel geleidelijk af. Voor het hotel gesnorkeld en mooie vissen gezien. Excursie gedaan bij Marinarium. Deze was goed verzorgd met muziek en eten/drinken. Vanaf de boot gesnorkeld in open zee en met haaien/roggen gezwommen in een afgezet gebied.

Gereisd alleenreizend in januari 2004

Hele fijne vakantie

ramon boogaard
12-6-2014

Super de luxe hotel. Aanrader is om de Club Premium te boeken met de vele extra's die je dan krijgt is het zeker z'n geld waard met gratif wifi, mooie kamer, roomservice en gratis massage om maar wat te noemen. Heel rustig hotel met erg veel plek en heel mooi strand dat in de ochtend netjes schoon werd gemaakt. Onze kamer werd 2x per dag schoongemaakt met telkens nieuwe handdoeken.(geen idee of dit premium pakket is) Het zwembad met jacuzzi in het midden is ook het vermelden waard. Wel 's avonds een restaurant boeken in het zusterhotel dat is vele malen beter, zowel het buffetrestaurant als de diverse andere restaurants. Aanrader is het Franse restaurant. Wij hebben daar zalm en beef wellington gegeten echt topklasse. Het zusterhotel is ook erg mooi maar veel drukker en luidruchtiger door de vele kinderen. Voor ons was dit dus echt de beste combinatie.

Fotos doen het hotel geen goed is vele malen beter

Gereisd met partner in mei 2014

Prima Resort om te relaxen

Jordy
17-10-2013

Groot resort maar door alle kleine tuintjes ervaar je dat niet als zodanig.

Wij waren met 2 personen en er stonden in onze kamer 4 bedden! De douche lekte maar toen we dat eenmaal gemeld hadden werd dat vrij vlug opgelost. Het is geen 5sterren hotel maar het is zeker 4 sterren waardig.

Het eten/drinken was prima en voor iedereen wat wils.

Het strand is natuurlijk schitterend!

Gereisd met vrienden in juni 2008

Voor ons ideale vakantie

Theakramer
24-7-2013

Gekozen voor Adults Only. (boven de 18) Heerlijk rustig in het zwembad.

Beach is het enige gedeelte wat niet verbouwd is (gelukkig) Eten is super. Ongelooflijk ontbijt buffet. S'avonds de mogelijkheid om een restaurant te reserveren. Elke dag ergens anders eten. Een week voor uit reserveren(doen) Nieuwe gedeelte (Mal) sfeervol aangekleed. Beste Lunchplek La Brisa aan/op het strand (Adults only) Mooiste zee pachtig strand plaats genoeg oneindig lang wandelen. Avond entertainment :ongevenaard :-)

Golfbaan super .Geen greenfee alleen wel $ 80 voor een handycar(40p.p)

Golfballen op de baan kopen bij de greenkeepers :-). Bij het clubhuis vanaf 6.oouur ontbijt. Genoeg bedjes en schaduw plekken. Er is altijd plaats ook op het strand onder de palmenbomen .

Gereisd familie in juni 2013

Wat een luxe!

miranda_14
27-6-2013

De kamer was heerlijk, we zaten op de eerste verdieping.

Service op de kamer zeer goed.

Heerlijk eten met zeer veel variatie.

Gereisd met partner in januari 2002

Wat een prachtige locatie en een geweldig sfeer hier. Niet te druk in November alle accomodaties beschikbaar en zeer vriendelijk personeel. Eten is zeer gevarieerd en heerlijk. Een heerlijke vakantie hebben we hier gehad. Ook de trips het binnenland in zijn een beleving. Heerlijk zwemwater.

Gereisd met partner in november 2010

Prachtig hotel

Claire
13-8-2011

Barcelo Bavaro beach is onderdeel van een reusachtig resort, de ligging is werkelijk prachtig zo aan het witte strand met palmbomen en een turquoise zee. Het ontbijt is geweldig, van allerlei broodjes,yoghurt, eieren, salades tot smooties, volop keuze voor iedereen. Het diner kan in het buffet gedeelte maar je hebt ook een Mexicaans restaurant en nog meer. Wij zijn hier 2 weken geweest en dat was een leuke tijd! De kamers zijn ruim en schoon. Het hele hotel word goed onderhouden en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Bávaro Beach in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Bávaro Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.