Hotel Viva Wyndham Playa Dorada

Hotel Viva Wyndham Playa Dorada
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham Playa Dorada voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Viva Wyndham Playa Dorada in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Dan, Dees en Devon
31-1-2012

Het was een fijne vakantie, zeker het is geen Iberostar. Maar wij hadden geen last van de Dominicaanse mensen, ze zijn zeker wat meer aanwezig dan ons. Eten kan beter. We hadden een superior kamer was maar 35 Euro meer per persoon, deze was groot en netjes.

Gereisd Met partner in september 2008

Goed hotel voor zijn prijs

Fam Rosiers Geluwe
27-8-2010

14 dagen verbleven in dit hotel en zijn tevreden teruggekeerd. Wij hebben niet gedaan zoals de meesten, nl. in het hotel blijven. Een auto gehuurd en het land individueel verkend. Een mooie avontuurlijke maar soms gevaarlijke reis gemaakt door het prachtige land. Het Het hotel is goed verzorgd, uiteraard zijn er betere maar dan ook duurdere hotels in de buurt. Voldoende keuze aan de buffetten en ook de mogelijkheid om a la carte te eten. Nadeel is de aanwezigheid van de vele Dominicanen die blijkbaar voor een prikje tijdens het weekend kunnen verblijven in het hotel. Ze zijn vrij lawaaierig en hebben weinig respect voor de anderen hun nachtrust. Een keitof animatieteam, en elke avond een mooie show. Prijs / kwaliteit goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

top resort

brandsma
5-2-2010

een prachtig resort. nette kamers. goed eten mooi weer. vriendelijk personeel. behulpzaam. leuke uitstapjes. schoon. goed animatieteam. mooie vlinders en vogels. kortom zuur dat je verplicht hier moet zijn als het in holland slecht weer is. ronduit geweldig!!!!

Gereisd Met partner in februari 2010

BeachCheck

kies voor een ander hotel

Tiest en Jane
30-1-2010

De kamers zijn niet goed onderhouden en heel vochtig De bedden worden nooit verschoond en alleen glad getrokken. Als het slecht weer is heb je op het resort niks te doen. Het animatie team stelt niet veel voor en drinkt flink alcohol onder werktijd! Als de lokale bevolking in het weekend komt word er meer gedaan dan doordeweeks. Onze ervaringen met de lokale bevolking viel mee. De bediening doet wel z'n best in het restaurant om vriendelijk te zijn en alles op te ruimen, maar het eten is daar in tegen eentonig en vaak koud!de 3 restaurants zijn er wel, waarvan 2 maar beperkt open. Je mag maar per restaurant 1 keer per week reserveren. Het eten op het strand is ook matig. 14 dagen friet die half gebakken is en iedere dag hamburgers, pizza en hot dogs Al met al : beter leg je wat geld bij op je vakantie en boek je een iets luxer hotel niet in de buurt van Playa Dorada

nooit meer!

marlies
28-1-2010

Wij komen net terug van 2 weken viva wyndham en hebben helemaal niets aan te merken op het personeel, erg vriendelijk. Ook het hotel zelf vonden we prima, alleen het hele playa dorada kon ons gestolen worden! je zit in een afgesloten complex met een poort aan beide kanten, waar niet veel te beleven is voor mensen die van goed stappen houden, er zitten wel wat uitgaansmogelijkheden maar het 'nachtbrakersparadijs' zoals beschreven werd is toch wel behoorlijk overdreven. wij zijn uiteindelijk maar steeds naar cabarete of sosua gegaan om wat te eten of te drinken, dus alsnog een geweldige vakantie gehad op de dominicaanse republiek!

Heerlijk hotel!

Willie & Hendrik
28-1-2010

We hebben werkelijk een reuze vakantie gehad! Het hotel was goed, het eten was heel goed en de keuze was ruim voldoende. Wat erg opviel was de vriendelijkheid van de mensen! We hebben samen met andere Nerderlanders een topweek gehad. We missen het hotel nu al! Het was voor 100% voor herhaling vatbaar!

Een prima hotel

peter jacobus
24-1-2010

een fantastisch Hotel ,met prima personeel en zeer veel extra's.

Gereisd Met partner in september 2006

zeker de moeite waard

annemaricke
14-1-2010

ondanks de vele regen hebben wij ons prima vermaakt en hebben we een super vakantie gehad. Mede dankzij het hele leuke animatieteam. Dit gaan we zeker nog een keer overdoen maar dan hopeleijk met mooi weer.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

simons
7-1-2010

zeer goed onderhouden hotel mooie kamers eten ook goed en ook goed ai formule voor ieder wat wils animatie redelijk

Gereisd Met partner in oktober 2008

Kies voor een ander hotel.

Fred Hendriks
20-9-2009

Wij verbleven van 1 t/m 22 augustus 2009 in Hotel Viva Wyndham Playa Dorada in de Dominicaanse republiek. Een groot aantal kamers hebben bijna geen uitzicht en je kijkt uit je kamer op nog geen 3 meter bij de buren het balkon of de kamer in. Onze eerste kamer was zo’n kamer, de gordijnen waren kapot daarbij was de kamer erg vochtig met de schimmel op de muren en het plafond. In het weekend zit het hotel vol met dominicanen.Het is ook jammer dat het hotel ‘s avonds slecht verlicht is en er geen rustig plekje te vinden is. Het eten was lekker en goed maar wel vaak koud. Het bedienend personeel deed erg zijn best en waren erg aardig. Al met al is dit hotel geen aanrader ook niet als dit hotel in de aanbieding is, wees verstandig en kies voor een ander hotel.

Gereisd Met partner in september 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Playa Dorada in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Playa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.