Hotel Sunscape Puerto Plata

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°
Hotel Sunscape Puerto Plata
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Puerto Plata voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Sunscape Puerto Plata in het Nederlands

Was prima , ondanks orkaan

Theo
18-9-2017

Pluim voor het personeel zoals ze omgegaan zijn met orkaan IRMA Eten was goed en zeker ook de junior-suite met de extra's Jammer dat ik lees dat iemand naar hotel Bacha ging : moet zijn Bachata Dan is dit hotel toch beter en zeker het bezoek aan de restaurants wat bij Bachata niet was.

Gereisd Met partner in september 2017

Nooit meer !

Louise van Dansik
14-7-2017

Ben inmiddels 10 x in de Dominicaanse Republiek geweest. En kan dus wel wat vergelijkingen maken. Wat is dit een waardeloos hotel. Eten zeer slecht en weinig variatie. Het hotel zit echt helemaal vol met Dominicanen. Het is nu weekend dus nog meer erbij pfffff. Denk voor 90% Dominicanen. Was toch niet echt goedkoop. Voor 1400 euro minder zat ik even verderop in Riu Bacha. Had ik dat maar gedaan. Dit hotel kan daar niet aan tippen. Moet nog een dag of 11. Wel gerenoveerde en grote badkamer. Helaas gisteren wel lekkage. Al met al wat een afknapper dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Wouter en Rianne
11-2-2015

Prima hotel, zeker tegen die prijs. Eten vonden wij juist in buffetrestaurant wat minder, maar gelukkig genoeg andere restaurants waarop niks aan te merken! Niet al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam, maar over het algemeen genomen was het prima. In het weekend inderdaad veel locals, zeer slecht geslapen door geluidsoverlast. Gelukkig kan je de hele dag bijslapen op heerlijke strand.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bepaalde periodes een aanrader

Lee
9-7-2014

Complex is naar blijkt van jan.t/m maart het best te doen, geen locals en S-Trip Canadeesjes welke zich om 10.00uur al vol laten lopen met alcohol en het zwembad en restaurant onderkotsen. Een schande dat ze honderden van deze lui tussen de overige gasten stoppen, verder laten ze teveel gasten toe voor de faciliteiten die ze hebben....erg jammer want het meeste personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam en snappen ook dit probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet meer !!

Erika
25-5-2014

Vorig jaar sept. geweest, was super, mei 2014 geweest, service, eten viel erg tegen. In de weekenden kwamen de Dominicanen en hadden de overhand, er was voor ons zelfs geen eten, de Dominicanen gingen voor, we hadden Premium Club geboekt, zelfs de privileges gingen naar de Dominicanen toe. Eten was aanzienlijk minder dan vorig jaar in variatijd, 4 personen zijn 4 dagen ziek geweest, overgeven en diarree, 1 persoon heeft na 1 week na thuiskomst nog steeds diarree. Kortom we gaan er nooit meer terug. Dan de verkopers op het strand, ze lopen wel 40x per dag langs je bed, en 40x moet je neen zeggen, om moe van te worden.

Gereisd Met partner in mei 2014

kamers aan renovatie toe,eten matig

L Jacobs
17-2-2014

mooi complex/strand, kamers aan renovatie toe, eten alleen goed in specialiteiten restaurants, ontbijtbuffet te klein, staat 10 min in rij te wachten op omelet, receptie spreekt gebrekkig engels, prima entertainment, super band s'avonds

Gereisd Met partner in februari 2014

Super vakantie gehad !!!!

Joke
25-1-2014

Wij zijn met 3 personen (2 mannen en 1 vrouw) 3 weken hier geweest en het is ons uitstekend bevallen. We sliepen op 1 kamer met 3 twijfelaars, dus hadden meer dan genoeg slaapruimte ;-)De accommodatie is goed, wel wat verouderde inrichting, maar schoon. Het lijkt wat muf te ruiken, maar dit komt door het schoonmaakmiddel wat men gebruikt, daar hier iets inzit tegen insecten. Airco werkt prima, zelfs af en toe te koud, maar goed je kan hem aan of uit zetten, temperatuur iets minder goed regelbaar.

De prijs is goed, maar let op dit kan veel schelen, afhankelijk via welke reisorganisatie je boekt, kan dit oplopen tot 800 euro per persoon verschil !!! Bij ons was boeken via touroperator het goedkoopste ;-) Personeel is erg vriendelijk en zeker als je af en toe een fooitje geeft, lopen ze hard voor je. Internet vonden we wel erg duur, maar hadden het nodig i.v.m. contact bedrijf.Zwembad en strand zijn perfect, voldoende ligbedjes en voldoende handdoeken, iedere dag een schone, dus prima.

Gereisd Met partner in december 2013

Super hotel !

Erika
20-10-2013

We hebben het super naar ons zin gehad, we hadden premium club, je werd daar echt in de watten gelegd, en kwam je niets te kort. Restauarants zijn heerlijk, enig minpunt was wel Braziliaans restaurant, eten was lekker alleen ging dat in een hoog tempo, zodat je binnen 45 min. weer buiten stond. We hadden een suite wat goed schoon was, voldoende handdoeken, koelkast goed gevuld. Op strand was het heerlijk vertoeven alleen veel verkopers, maar zei je 1x nee, dan drongen ze zich ook niet op, wel een pluspunt. Wil je trips boeken doe dat dan op strand, kan je zo 20 USD pp per trip schelen ! Wij hebben city tour, jeep safari, paarrijden en watervallen van Damajagua gedaan, was goed geregeld. Dus zeker een aanrader !!!!

Gereisd Met partner in september 2013

Heel goed resort.

Theo van Hontem
24-9-2013

Eten is goed en veel keuze in restaurants. Op het strand is een gezellige strandbar met vanaf 11uur een klein buffet met koude en warme gerechten plus Dominicaanse muziek. Prachtig uitzicht over de baai met in de verte de vliegtuigen die landen. Zwembad wordt heel goed schoongemaakt en gecontroleerd op waterkwaliteit. Als je van strandverkopers houdt dan moet je zeker hiernaartoe want er lopen er zo'n 25 rond maar zijn niet opdringerig. Een keer no gracias is voldoende. In het weekend zijn er heel veel Dominicaanse families. Ze praten iets harder dan wij maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Al met al is het een resort om terug te komen. Truce en Theo.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Heerlijk hotel in de winterzon

dia_hendriks
6-12-2012

Goed onderhouden hotel. Ruime kamers, idd gedateerd, maar wel correct werden schoongehouden. Buffetrestaurant erg goed en gevarieerd. De 7 restaurants waren niet tegelijk open en reserveren is een lachertje. De Braziliaan (grill) is echt slecht en heeft geen keuze menu. Orientaal en seafood erg goed, Itiliaan kleine kaart en deels ook bijbetalen. Zwembaden ruim en handdoekenservice goed. Genoeg bedden zowel aan zwembad als strand. Onder de bomen goed te liggen en lekker schaduw. Veel dezelfde "venters" aan het strand, dus wel gezelligheid. Excursies aan strand goed te boeken. Met de Catamaran goed de kust vanaf het water te zien en kun je ook snorkelen, niet al te veel te zien. In weekend veel dominicanen op visite, brengt ook gezelligheid met zich mee. Prijs/kwaliteit is dus hier goed. Toen wij (in nov/dec) er waren veel rotzooi (hout/takjes) in water en op het strand, maar dit werd elke dag weggehaald. Deze periode was het wel warm maar veel bewolking en ook regen.

Gereisd Met partner in november 2012

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Kleurentherapie sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Puerto Plata in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Puerto Plata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.