Géén boekingskosten

Hotel Sunscape Puerto Plata

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPuerto Plata - Playa Dorada

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sunscape Puerto Plata voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 53 reviews

7.8GoedScore uit 53 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

53 Reviews over Sunscape Puerto Plata

• 8Theo18-09-2017

Was prima , ondanks orkaan

Pluim voor het personeel zoals ze omgegaan zijn met orkaan IRMA Eten was goed en zeker ook de junior-suite met de extra's Jammer dat ik lees dat iemand naar hotel Bacha ging : moet zijn Bachata Dan is dit hotel toch beter en zeker het bezoek aan de restaurants wat bij Bachata niet was.

• 3Louise van Dansik14-07-2017

Nooit meer !

Ben inmiddels 10 x in de Dominicaanse Republiek geweest. En kan dus wel wat vergelijkingen maken. Wat is dit een waardeloos hotel. Eten zeer slecht en weinig variatie. Het hotel zit echt helemaal vol met Dominicanen. Het is nu weekend dus nog meer erbij pfffff. Denk voor 90% Dominicanen. Was toch niet echt goedkoop. Voor 1400 euro minder zat ik even verderop in Riu Bacha. Had ik dat maar gedaan. Dit hotel kan daar niet aan tippen. Moet nog een dag of 11. Wel gerenoveerde en grote badkamer. Helaas gisteren wel lekkage. Al met al wat een afknapper dit hotel.

• 7Wouter en Rianne11-02-2015

Prima hotel

Prima hotel, zeker tegen die prijs. Eten vonden wij juist in buffetrestaurant wat minder, maar gelukkig genoeg andere restaurants waarop niks aan te merken! Niet al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam, maar over het algemeen genomen was het prima. In het weekend inderdaad veel locals, zeer slecht geslapen door geluidsoverlast. Gelukkig kan je de hele dag bijslapen op heerlijke strand.

• 5Lee09-07-2014

Bepaalde periodes een aanrader

Complex is naar blijkt van jan.t/m maart het best te doen, geen locals en S-Trip Canadeesjes welke zich om 10.00uur al vol laten lopen met alcohol en het zwembad en restaurant onderkotsen. Een schande dat ze honderden van deze lui tussen de overige gasten stoppen, verder laten ze teveel gasten toe voor de faciliteiten die ze hebben....erg jammer want het meeste personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam en snappen ook dit probleem.

• 6Erika25-05-2014

Niet meer !!

Vorig jaar sept. geweest, was super, mei 2014 geweest, service, eten viel erg tegen. In de weekenden kwamen de Dominicanen en hadden de overhand, er was voor ons zelfs geen eten, de Dominicanen gingen voor, we hadden Premium Club geboekt, zelfs de privileges gingen naar de Dominicanen toe. Eten was aanzienlijk minder dan vorig jaar in variatijd, 4 personen zijn 4 dagen ziek geweest, overgeven en diarree, 1 persoon heeft na 1 week na thuiskomst nog steeds diarree. Kortom we gaan er nooit meer terug. Dan de verkopers op het strand, ze lopen wel 40x per dag langs je bed, en 40x moet je neen zeggen, om moe van te worden.

• 6L Jacobs17-02-2014

kamers aan renovatie toe,eten matig

mooi complex/strand, kamers aan renovatie toe, eten alleen goed in specialiteiten restaurants, ontbijtbuffet te klein, staat 10 min in rij te wachten op omelet, receptie spreekt gebrekkig engels, prima entertainment, super band s'avonds

• 8Joke25-01-2014

Super vakantie gehad !!!!

Wij zijn met 3 personen (2 mannen en 1 vrouw) 3 weken hier geweest en het is ons uitstekend bevallen. We sliepen op 1 kamer met 3 twijfelaars, dus hadden meer dan genoeg slaapruimte ;-)De accommodatie is goed, wel wat verouderde inrichting, maar schoon. Het lijkt wat muf te ruiken, maar dit komt door het schoonmaakmiddel wat men gebruikt, daar hier iets inzit tegen insecten. Airco werkt prima, zelfs af en toe te koud, maar goed je kan hem aan of uit zetten, temperatuur iets minder goed regelbaar.

De prijs is goed, maar let op dit kan veel schelen, afhankelijk via welke reisorganisatie je boekt, kan dit oplopen tot 800 euro per persoon verschil !!! Bij ons was boeken via touroperator het goedkoopste ;-) Personeel is erg vriendelijk en zeker als je af en toe een fooitje geeft, lopen ze hard voor je. Internet vonden we wel erg duur, maar hadden het nodig i.v.m. contact bedrijf.Zwembad en strand zijn perfect, voldoende ligbedjes en voldoende handdoeken, iedere dag een schone, dus prima.

• 9Erika20-10-2013

Super hotel !

We hebben het super naar ons zin gehad, we hadden premium club, je werd daar echt in de watten gelegd, en kwam je niets te kort. Restauarants zijn heerlijk, enig minpunt was wel Braziliaans restaurant, eten was lekker alleen ging dat in een hoog tempo, zodat je binnen 45 min. weer buiten stond. We hadden een suite wat goed schoon was, voldoende handdoeken, koelkast goed gevuld. Op strand was het heerlijk vertoeven alleen veel verkopers, maar zei je 1x nee, dan drongen ze zich ook niet op, wel een pluspunt. Wil je trips boeken doe dat dan op strand, kan je zo 20 USD pp per trip schelen ! Wij hebben city tour, jeep safari, paarrijden en watervallen van Damajagua gedaan, was goed geregeld. Dus zeker een aanrader !!!!

• 8Theo van Hontem24-09-2013

Heel goed resort.

Eten is goed en veel keuze in restaurants. Op het strand is een gezellige strandbar met vanaf 11uur een klein buffet met koude en warme gerechten plus Dominicaanse muziek. Prachtig uitzicht over de baai met in de verte de vliegtuigen die landen. Zwembad wordt heel goed schoongemaakt en gecontroleerd op waterkwaliteit. Als je van strandverkopers houdt dan moet je zeker hiernaartoe want er lopen er zo'n 25 rond maar zijn niet opdringerig. Een keer no gracias is voldoende. In het weekend zijn er heel veel Dominicaanse families. Ze praten iets harder dan wij maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Al met al is het een resort om terug te komen. Truce en Theo.

• 8dia_hendriks06-12-2012

Heerlijk hotel in de winterzon

Goed onderhouden hotel. Ruime kamers, idd gedateerd, maar wel correct werden schoongehouden. Buffetrestaurant erg goed en gevarieerd. De 7 restaurants waren niet tegelijk open en reserveren is een lachertje. De Braziliaan (grill) is echt slecht en heeft geen keuze menu. Orientaal en seafood erg goed, Itiliaan kleine kaart en deels ook bijbetalen. Zwembaden ruim en handdoekenservice goed. Genoeg bedden zowel aan zwembad als strand. Onder de bomen goed te liggen en lekker schaduw. Veel dezelfde "venters" aan het strand, dus wel gezelligheid. Excursies aan strand goed te boeken. Met de Catamaran goed de kust vanaf het water te zien en kun je ook snorkelen, niet al te veel te zien. In weekend veel dominicanen op visite, brengt ook gezelligheid met zich mee. Prijs/kwaliteit is dus hier goed. Toen wij (in nov/dec) er waren veel rotzooi (hout/takjes) in water en op het strand, maar dit werd elke dag weggehaald. Deze periode was het wel warm maar veel bewolking en ook regen.

Hotel Sunscape Puerto Plata info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar