Hotel Puerto Plata Village Caribbean Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag33°23°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Plata Village Caribbean Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Puerto Plata Village Caribbean Resort in het Nederlands

2006

in juni 2005 met 2 kinderen (7-9) twee weken pueto plata

silvia
16-4-2006

in juni 2005 met 2 kinderen (7-9) twee weken pueto plata. Redelijk hotel. Qua Prijs-kwaliteit niet slecht. Veel lokals in de weekends, hierdoor hotel-zwembad overvol en veel geluidsoverlast. Kamer, suite, prima, wel oud, maar schoon. Eten, bij de mexiaan prima, buffet matig. Goed ontbijt. Strand prachtig. Annimatie kan beter, zeker voor kinderen. Al met al geen slechte ervaring, zal hier echter niet snel meer heengaan.

Gereisd Anders in april 2006
2005

ik heb reeds 4 hotels gedaan in Puerto Plata en dit vind

dj gaetano
14-12-2005

ik heb reeds 4 hotels gedaan in Puerto Plata en dit vind ik het minst goede. Het beste vind ik Riu Bachata en op de tweede plaats de Gran Ventana.

Gereisd Anders in Wed Dec 14 2005 13:17:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik ben er 17 juli 2005 der naar toe geweest het was wert

danique vogelaar
11-9-2005

ik ben er 17 juli 2005 der naar toe geweest het was geweldig je wert daar snel en fantasties geholpen ze zijn daar vriendelijk en behulpzaam en grapig het eten was er lekker en niet telkens het zelfde elke avond een leuke show en niet telkens de zelfde het was daar geweldig echt geweldig

Gereisd Anders in september 2005

9 dagen puerto plata (18 April '05) is ons ondanks 2 dagen

René
18-4-2005

9 dagen puerto plata (18 April '05) is ons ondanks 2 dagen regen prima bevallen, ligging: in een verzameling resorts bij het dorada strand, met uitsluitend touristen, complex is goed verzorgd, mooi zwembad, hotelkamer heeft alles wat men nodig heeft, maar gedateerd en is aan renovatie toe, maar erg schoon, strand is op loopafstand 10 min.shuttle service elke 15 min. eten was goed, personeel zeer vriendelijk, leuke sfeer, 3 a-la carte restaurants, waarvan je 1 keer per week gebruik van mag maken. Taxi's zijn duur, dus even het complex uitlopen en lokaal transport nemen (10 pesos p.p.) en je kunt puerto plata bezoeken geen criminaliteit gezien of meegemaakt, dus kortom een leuke plaats voor een korte all inclusive vakantie. Veel plezier!

Gereisd Anders in april 2005

Zijn hier in maart 2005 geweest

Jan
18-3-2005

Zijn hier in maart 2005 geweest.Niks te klagen gehad. 1 maar en dat is het eten.Ben 2 jaar geleden bij Play Naco geweest en daar was het eten echt super.Hier was het buffet restaurant gewoon met soms wat taai vlees.Pizza's waren wel heel lekker.Ben niet in specialiteiten restaurants geweest naar verluid waren die wel beter

Gereisd Anders in maart 2005
2004

4x dit hotel bezocht, en het is echt super

Karin
5-9-2004

4x dit hotel bezocht, en het is echt super. Dit jaar naar een ander hotel in de Dom.Rep. geweest, en dat was een grote fout (viel dat even tegen). Dus volgend jaar weer lekker naar Puerto Plata Village!

Gereisd Anders in september 2004

2003

Wij zijn hier geweest in november 1999

Theo & Els and the kids
20-12-2003

Wij zijn hier geweest in november 1999. Het hotel is absoluut prima het ligt in een park omgeving met nog een twintigtal andere hotels. De verzorging is perfect en het animatie team grandioos. Ruim voldoende keuze uit diverse gerechten en tussendoor zeer goed eten met in het begin van de middag barbeque op het strand. Ook kan je er a la carte eten 2x per week maar hier moet je reserveren. Dit hotel is zeker de moeite waard om 1 (of meerdere) keren te bezoeken.Grandioos!!!

Gereisd Anders in december 2003

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerto Plata Village Caribbean Resort in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerto Plata Village Caribbean Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.