Hotel Paradise Beach Club

8,1

23 reviews over Hotel Paradise Beach Club in het Nederlands

Sprookje. Hoop dat het zo kan blijven.

Hans Tromp
27-6-2011

Hotel Paradise club voor je rust, natuur, geweldig strand en vriendelijke service. Aanrader

Gereisd Met partner in maart 2010

mooi hotel ,maar...

Emmy
18-2-2009

Dit is een mooi hotel ,goede ligging, mooie kamers ,maar in het resaurant is het echt chaotisch,constant op zoek naar bestek,tassen ,glazen enz.. ook zijn het aantal plaatsen zeker niet voldoende voor het aantal gasten ,s'avonds aanschuiven en wachten tot er een tafel vrij komt .Het eten is gewoon, niet denderend. Het personeel is niet echt behulpzaam,bv bij aankomst gevraagd naar de volgens de brochure aanwezige haardroger in de kamer ,na 4x vragen is hij tot bij vertrek noch steeds niet beschikbaar .Voor alleen reizenden niet echt een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in februari 2009
2008

verouderd complex, niet onderhouden kamers, lekkende tl 1

H. Grimme
7-1-2008

verouderd complex, niet onderhouden kamers, lekkende douche-kranen, kapotte tl verlichting,kapotte zeilboot, slechts 1 deels kapotte surfplank, te weinig ligbedden op het strand en ook nog deels kapot. disco gehele tijd gesloten. casino op en top geldklopper veel goedkope easy-jet engelse gasten(dronken en luidruchtig), beslist geen Punta Cana niveau.

Gereisd Familie in december 2007

2007

Ik kom hier net van terug en ik heb echt genoten!! De op 2

Suzanne
27-7-2007

Ik kom hier net van terug en ik heb echt genoten!! De kamers op de 4e verdieping zijn klein, maar na even vragen bij de balie heb je zo een andere! Wij hadden toen opeens 2 verdiepingen! Het eten is echt niet bijzonder, maar wel voor een ieder wat wils! Het programma 's avonds is heel leuk, vooral ook zelf actief mee gaan doen!En ook de aerobics overdag! Ik had zelf nooit verwacht dat ik dat ook zou doen en mijn man al helemaal niet... Maar toch hier wel gedaan. Het hotel geeft je echt een famillie gevoel! En geloof me, wij zijn eigenlijk niet van die types die normaal gesproken veel interactie hebben tijdens vakanties. Dit hotel vind ik toch echt een aanrader! Het personeel is ook heel vriendelijk en heel erg netjes! Als ik zou kunnen zou ik morgen zo terug gaan!!

Gereisd Met partner in juli 2007

ik ben van 26 februari tot 12 maart in dit resort geweest

aaltje
15-3-2007

ik ben van 26 februari tot 12 maart in dit resort geweest. ik vond het geweldig het eten was zeer goed en het personeel zijn erg aardig. de schows waren prachtig. ik ga er zeker weer naar toe

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Echt de moeite waard

Macarena
27-9-2006

Echt de moeite waard. De aandacht voor de mensen en de activiteiten waren zeer goed. Vooral de shows die gegeven werden door 4 dansers waren geniaal. Ben 12 dagen geweest, maar had voor mij zeker nog wel langer mogen duren!!!

Gereisd Familie in augustus 2006

net terug!heerlijk weer gehad

lenita druijven
30-5-2006

net terug!heerlijk weer gehad. hotel was primamooie kamer(op 3everdieping - zonder balkon- superiorkamer met uitzicht op zee-alles deed t prima, airco en warm water! ETen was ook goed -elke dag was er wel pasta, rijst, groenten en vis, diverse soorten vlees -fruit!hotel lag heerlijk aan t strand en zwembad was ook heerlijk. Verder dichtbij winkelcentrum, we zijn nog wezen stappen - 4 dingen: roadway en hemmingway zijn een soort kroegen - verder in t hotel: crazy moon -vrij rustig en mungu - 'grote' discotheek, was aardig druk -op donderdag tenminste. Wel veel locale mensen (veel prostituees - man en vrouw). Verder zijn de mensen niet altijd erg vriendelijk en een aantal zien je als een wandelende portemonnee. Bij aankomst werden onze koffers uit onze handen getrokken en naar de bus gedragen. WE gaven deze man 2 euro en hij vroeg gewoon om nog eens 2 euro! kortom heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Anders in mei 2006

We gaan voor de 20x op 23 april Voor 4 weken Hotel wel

damhuis
4-2-2006

We gaan voor de 20x op 23 april Voor 4 weken Hotel wel oud maar wel goed schoon. Goede shows en entertment. Eten zeer goed . En de mensen zeer vriendelijk. f.a.m damhuis

Gereisd Anders in februari 2006
2005

ontzettend leuk hotel, met mooie tuinen en gebouwen

roos
6-12-2005

ontzettend leuk hotel, met mooie tuinen en gebouwen. we hadden een standaard kamer in de eerste instantie maar vanwege kapotte airco,kregen wij een upgrade (zonder moeite) naar een superior kamer, veel beter!!! ik zou geen standaard kamer meer boeken. Toch was deze kamer ook niet echt geweldig maar het is dan ook een drie sterren hotel. Maar het eten en drinken is goed en lekker, leuk zwembad vriendelijke mensen. restaurant ligt erg mooi aan zee, erg romantisch. aanrader!

Gereisd Anders in december 2005

In augustus 2005 daar een geweldige vakantie gehad

Wim Robben
10-10-2005

In augustus 2005 daar een geweldige vakantie gehad. Bij aankomst een gratis upgrade naar een superiorroom. Een superiorroom is echt aan te raden vanwege de beperkte ruimte van een standaardkamer. Kamer was ruim, behoorlijk verouderd, maar best schoon. Airco werkte goed! Bed een zes en half. TV met veel grappige dominicaanse en buitenlandse kanalen. Weinig schaduw bij het zwembad en ligbedden waren bezet. Het strand is prachtig, best veel kapotte bedjes, maar altijd genoeg goede om op te liggen. Het oostelijke strand is zeer geschikt om te snorkelen. Het eten vonden wij goed, gevarieerd en goed bijgevuld. Het ontbijt vond ik super. Probleem is echter wel het saladebuffet (fruitvliegjes.)Het personeel is vriendelijk; men werkt hard hitte. Attent is men niet altijd. De animatie vond ik erg vermakelijk, getalenteerde mensen. Supervakantie, zeker gezien de prijs (1000 euro pp via Touroperator)

Gereisd Anders in oktober 2005

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach Club in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.