Hotel Iberostar Costa Dorada *****

Hotel Iberostar Costa Dorada *****

HotelWeer vandaag28°18°
Hotel Iberostar Costa Dorada
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Costa Dorada voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Iberostar Costa Dorada

maarten, 21-5-2015
Heb je speciale eisen aan je voeding? Vraag naar Cristina. Ze spreekt perfect Engels. Ze is speciaal aangesteld als hostes om gasten in de restaurants te begeleiden.
Kok, 19-2-2015

De excursie naar santo domino is af te raden 9 uur in de bus om een kerk en museum te bezoeken en 95 dollar pp is te niet goed voor je rust

1/2dag excursie naar puerto plata is wel de moeite waard

Tompoesje, 11-2-2014

In 2012 gaf ik een tip over excursies met Henny van Ginkel. Henny is nog steeds volop in de running. Haar emailadres is echter veranderd: hennyvanginkel01@gmail.com

Zie ook de website van de Nederlandse Stichting: www.zonvoormaimon.nl

Jacobs Lies, 28-8-2013
Puerto Plata heeft heel wat te bieden , een bezoek aan de lokale markt , rumfabriek , de bergen in en een bezoek aan de boeren , vergeet geen snoep voor de kleintjes mee te nemen , we bezochten het Nationaal park , reden er met quats , bezochten het Bacrdi eiland en het Paradise eiland , er is zoveel te doen en de natuur is er adembenemend
davyensandra, 5-5-2012
Ocean World vlakbij Puerto Plata.Je kan er zwemmen met dolfijnen,zeeleeuwen,haaien voederen,en pijlstaartroggen.

Onze bezoekers bekeken ook: