Hotel Iberostar Costa Dorada

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°20°
Hotel Iberostar Costa Dorada
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Costa Dorada voor je op een rij gezet:

436 reviews over Hotel Iberostar Costa Dorada in het Nederlands

Toppertje

Monique,
30-11-2018

Weer goed verzorgd schoon hotel, zorgzaam personeel je komt hier niets tekort.

Gereisd met partner in augustus 2016

al 14 keer geweest en ga zeker terug

plas willy,
5-11-2018

een hotel waar je gewoon thuis komt , schitterende ontvangst door de hele staff

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Super hotel

De Ram Jo,
24-9-2018

We gaan reeds sinds de opening van het hotel (1999). En ieder jaar zien wij dat het hotel dezelfde goede kwaliteit brengt en zelfs beter..steeds een super vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

kan beter

rob,
19-8-2017

Eten is goed en personeel erg aardig.

kamers (m.n. badkamer) versleten, zwembad

in slechte staat en erg veel chloor, na 10 minuten zijn je haren groen. In het weekend veel locale bevolking die "eens lekker los gaan".

Gereisd met vrienden in augustus 2017

hier komen we terug

geert-patricia
10-4-2016

-personeel is allemaal super vriendelijk (van kelner tot balie en kuisploeg, animatieteam...) geweldig team jullie glimlach maakte onze vakantie eens zo leuk.

- eten zeer lekker, genoeg variatie en hygiënisch mooi gepresenteerd. je ziet dat de mensen fier zijn op hun werk en terecht!!

geen javelsmaak aan de drinkglazen

- voor trips te boeken ga je best eens aan het strand onderhandelen over de prijs.

- indien er een probleempje moest zijn, niet aarzelen gewoon even melden en het wordt snel met een glimlach voor je opgelost.

-animatieteam houd je leuk bezig, boogschieten, volleybal, vogelpikken, supperguitige warterspelen en balonspelen e.a. Indien je niet wenst mee te doen, geen probleem iedereen blijft even vriendelijk. geen opdringerig gedoe

- enig minpunt: tot onze spijt ontdekten we dat er te weinig ligzetels zijn aan het zwembad. zeteltje reserveren is noodzakelijk(zeer spijtig) en daarbij te weinig beschutting van parasols e.a. voor mensen die snel verbranden. hier moet het management dringend werk van maken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Minder dan verwacht

Reisagent on tour
4-12-2015

Animatie is afgestemd op Amerikaans publiek. ik vond het wat platvloers.

Voor je rust moet je hier niet heen gaan. Drinkspelletjes aan het zwembad met een hoop lawaai. Als je een kamer aan het zwembad hebt, dan bestaat de kans dat je gewekt wordt door mensen die om 6.30 uur hun bedje gaan reserveren.

Sanitair in badkamer en meubilair in kamers zijn echt aan renovatie toe. Kamer rook ook niet fris.

Gym is goed uitgerust, zwembad is mooi. Eten is lekker, buffeten prima, specialiteiten restaurants zijn oke.

Gereisd met partner in november 2015

Voor herhaling vatbaar.

Visser
22-9-2015

Geweldig hotel, 3 a la carte restaurants waarvan wij de Japanner het beste vonden. Kamers schoon en goed. Service hele hotel prima. Animatie prima in orde, shows ook leuk.

Na de show nog dansen (merenque en bachata) in de discotheek, heerlijk.

Bijna elke dag de katamarang gebruikt (lag aan de wind). We hebben maar 1 min puntje, dat de mensen met drinken/alcohol door het zwembad heen lopen, jammer is niet nodig, blijf gewoon aan de bar zitten. Voor de rest helemaal toppie, personeel allemaal even aardig!

Gereisd met partner in september 2015

super hotel

maarten
21-5-2015

Een zeer verzorgd hotel. Met prima service door het personeel.

Eten is ook zeer goed. Voldoende variatie zeker door aanwezigheid van de 3 alacarte restaurants. De miniclub heeft de kids goed vermaakt, met dank aan Conny en Meily.

Ook onze complimenten voor de koks. Cristina, Felix, Domingo en Pedro. Mijn zoontje volgt een streng glutenvrij dieet. Men heeft diverse keren glutenvrije taart voor ons gebakken en ons dagelijks met raad en daad geholpen. Super.

Al met al een top hotel.

Ook heeft Leo van touroperator ons zeer vriendelijk geholpen toen wij door omstandigheden de terugvlucht moesten uitstellen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Erg goed hotel zeer aantebevelen

Kok
19-2-2015

Wij ( man-vrouw 60 jaar) zijn in januari 2015 2 weken geweest.

Het was fantastisch erg goed onderhouden tuin, prachtig zwembad Mooie kamers en vooral het eten kon niet beter

Zeer vriendelijk personeel van tuinman tot receptionist

Alle internationale dranken all inclusief 24 uur per dag

Mooi strand goede ligbedden wat wil je nog meer

Wij komen bij gezondheid zeker nog een keer die kant uit

Gereisd met partner in januari 2015

Ideaal voor een zon/zee/rust vakantie

luna_sol9
26-4-2014

Een heel leuk domein. Het komt niet heel groot over. Het hotel zelf bestaat uit 3 verdiepingen, die in 2 gebouwen langs het zwembad liggen.

Ik heb hier een zeer aangenaam verblijf gehad, lekker gegeten, een mooie kamer, mooi strand.

De ideale plek om te relaxen!

Gereisd met vrienden in december 2011

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Costa Dorada in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Costa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.