Hotel Iberostar Costa Doradastersterstersterster

9.6Fenomenaal

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Puerto Plata - Playa Dorada

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Costa Dorada voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

594 reviews over Hotel Iberostar Costa Dorada

• 2019
    5Nathalie17-09-2019

Jammer dit zou zo niet mogen aangeboden worden.!!!

Geen 5 sterren . Kamers dringend aan renovatie toe zwembad versleten met stukken uit de vloer niet proper . In het weekend overspoelt met lokale bevolking die geen manieren blijken te hebben nemen alles over nergens kan je nog genieten. Zelfs bij de buffetten duwen ze je gewoon uit de weg. Strand niet uitnodigend ,strandstoelen staan zomaar wat op een hoop geplaatst enorm veel zeewier waardoor de geur niet te harden is . Het is de natuur kan niet veel aan gedaan worden maar word ook niet voldoende opgekuist. Zeewier is er heel de week blijven liggen omdat het waarschijnlijk maar bleef aanspoelen jammer voor z’on keten als Iberostar. Mij zien ze er niet meer terug . Nochtans 16 jaar geleden dit hotel gedaan was niets op aan te merken. Buffetten cocktails service hotel werd zo goed onderhouden vooral strand was dan zeer mooi met meer gras en nu hebben ze dat allemaal verwijderd jammer de Grandeur van dit hotel is volledig verdwenen.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Jan van Neerven09-09-2019

5 sterren met erg hoge waardering. :(

Aardig hotel maar 5 sterren vindt ik niet waard. Eten is goed en personeel erg aardig. Kamers zijn versleten. Wat betreft de hygiëne vindt ik beneden pijl want ze maken tafels niet goed schoon. Ze vegen de rommel eraf en gooien er wat nieuw bestek erbij. Alleen vanaf vrijdag tot zondag een overvloed van lokale Dominicanen die hun eigen radio meebrengen en alles maar dan ook alles overnemen. In het weekend krijg je slechter eten wat gedurende week niet vindt. Strand en zee vol zeegras je kan er niet in. Zwembad in slechte staat en erg veel chloor met zeer slecht bodem waar je voeten en tenen aan open haalt. Weet echt niet al deze positieve recente vandaan komen. Helaas hiermee vindt zoover niet meer reëel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7willy26-07-2019

als er niets verandert in het weekend nooit meer !

een fantastisch hotel met goede service , een fantastisch animatie team . alleen vanaf vrijdag tot zondag een overvloed van lokale dominikanen die hun eigen radio meebrengen en alles maar dan ook alles overnemen ; poolbar , zwembad , restaurant . gedaan met de rust dan !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Tine Van Naelten17-04-2019

Fantastische keuken

Prachtige all in, mooie tuin, beetje verouderd, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Monique30-11-2018

Toppertje

Weer goed verzorgd schoon hotel, zorgzaam personeel je komt hier niets tekort.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10plas willy05-11-2018

al 14 keer geweest en ga zeker terug

een hotel waar je gewoon thuis komt , schitterende ontvangst door de hele staff

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10De Ram Jo24-09-2018

Super hotel

We gaan reeds sinds de opening van het hotel (1999). En ieder jaar zien wij dat het hotel dezelfde goede kwaliteit brengt en zelfs beter..steeds een super vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

6rob19-08-2017

kan beter

Eten is goed en personeel erg aardig. kamers (m.n. badkamer) versleten, zwembad in slechte staat en erg veel chloor, na 10 minuten zijn je haren groen. In het weekend veel locale bevolking die "eens lekker los gaan".

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9geert-patricia10-04-2016

hier komen we terug

-personeel is allemaal super vriendelijk (van kelner tot balie en kuisploeg, animatieteam...) geweldig team jullie glimlach maakte onze vakantie eens zo leuk. - eten zeer lekker, genoeg variatie en hygiënisch mooi gepresenteerd. je ziet dat de mensen fier zijn op hun werk en terecht!! geen javelsmaak aan de drinkglazen - voor trips te boeken ga je best eens aan het strand onderhandelen over de prijs. - indien er een probleempje moest zijn, niet aarzelen gewoon even melden en het wordt snel met een glimlach voor je opgelost. -animatieteam houd je leuk bezig, boogschieten, volleybal, vogelpikken, supperguitige warterspelen en balonspelen e.a. Indien je niet wenst mee te doen, geen probleem iedereen blijft even vriendelijk. geen opdringerig gedoe - enig minpunt: tot onze spijt ontdekten we dat er te weinig ligzetels zijn aan het zwembad. zeteltje reserveren is noodzakelijk(zeer spijtig) en daarbij te weinig beschutting van parasols e.a. voor mensen die snel verbranden. hier moet het management dringend werk van maken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 7Reisagent on tour04-12-2015

Minder dan verwacht

Animatie is afgestemd op Amerikaans publiek. ik vond het wat platvloers. Voor je rust moet je hier niet heen gaan. Drinkspelletjes aan het zwembad met een hoop lawaai. Als je een kamer aan het zwembad hebt, dan bestaat de kans dat je gewekt wordt door mensen die om 6.30 uur hun bedje gaan reserveren.

Sanitair in badkamer en meubilair in kamers zijn echt aan renovatie toe. Kamer rook ook niet fris.

Gym is goed uitgerust, zwembad is mooi. Eten is lekker, buffeten prima, specialiteiten restaurants zijn oke.

Gereisd met partner in november 2015

5 tips over Hotel Iberostar Costa Dorada

• Jacobs Lies, 28-08-2013

Puerto Plata heeft heel wat te bieden , een bezoek aan de lokale markt , rumfabriek , de bergen in en een bezoek aan de boeren , vergeet geen snoep voor de kleintjes mee te nemen , we bezochten het Nationaal park , reden er met quats , bezochten het Bacrdi eiland en het Paradise eiland , er is zoveel te doen en de natuur is er adembenemend

• davyensandra, 05-05-2012

Ocean World vlakbij Puerto Plata.Je kan er zwemmen met dolfijnen,zeeleeuwen,haaien voederen,en pijlstaartroggen.

• maarten, 21-05-2015

Heb je speciale eisen aan je voeding? Vraag naar Cristina. Ze spreekt perfect Engels. Ze is speciaal aangesteld als hostes om gasten in de restaurants te begeleiden.

1 vraag over Hotel Iberostar Costa Dorada

• Piet Leenders, 08-07-2012

Waar boeken

wij hebben in december 2008 hier een geweldige vakantie gehad. Nu willen wij in december 2012 weer naar Iberostar Costa Dorada Waar wij ook zoeken hij is nergens meer te boeken. Wie weet wat hier aan de hand is. Mvrgr Piet

piet, 13-08-2012

Hartelijk dank voor je reactie Tompoesje. Ik begrijp het. En Merengue ziet er fantastisch uit. Mvrgr Piet

Tompoesje, 13-08-2012

Iberostar-hotels op de DR kon je t/m vorige seizoen altijd boeken via Neckermann en Hotelplan en dan vloog je met Martinair. Martinair is nu voor de pakketreizen vanuit Nederland vervangen door KLM, omdat Martinair is gestopt met passagiersvluchten. KLM vliegt alleen op Punta Cana vwb de Dominicaanse. Dus dat zal de reden zijn. Je zou via Duitsland kunnen proberen?? Anders een hele goede tip voor een hotel aan de Noordkust en aan te vliegen met Arkefly (heen rechtstreeks) : RIU Merengue. Wij komen daar al jaren met volle tevredenheid.

Hotel Iberostar Costa Dorada info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht