Hotel Grand Paradise Playa Dorada

KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Grand Paradise Playa Dorada
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Playa Dorada voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Grand Paradise Playa Dorada in het Nederlands

Prachtig strand, fantastische locatie, en aardige mensen. De accommodatie is niet uitmuntend, maar goed genoeg. Eten is er in overvloed en in de avond gaat een Presidente er prima in. Wij komen weer terug!

Gereisd met partner in september 2015

Goed hotel

Ger
21-4-2016

De kamer die wij kregen was prima in orde, eten was goed. Ligging prima leuk snorkelen voor de deur. Animatie boeit ons niet. Vanuit hotel leuke excursies te boeken naar schitterende plekken op het eiland. Wifi is gratis maar aan de trage kant. Ga naar Barrels to bottles in de (verlaten) mall drink wat en je hebt gratis snelle wifi.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, maar hooguit 2 sterren waard.

Cisca Leydes
17-1-2016

Het hotel is 40 jaar oud en dat is goed te merken. De bedden waren goed, maar de kamers erg verouderd. Onze eerste kamer was erg gammel, gehorig en vlak bij de discotheek. Na 4 dagen kregen we een iets beter onderhouden kamer op de 3e verdieping. De schoonmaak was prima en het eten was ook in orde. De animatie was erg gericht op kinderen en voor de volwassenen organiseerde ze 's avonds vaak ook zeer kinderachtige spelletjes. 3 keer per week was er een show van 3 kwartier met als afsluiting een voorstelrondje van de mensen die de show deden én een uitgebreide voorstelling van de leden van het animatieteam (elke keer weer dus). Het barpersoneel was soms ook heel goed in het negeren van klanten, vooral als je non-alcoholische drankjes wilden bestellen. Bij 2 bars kon je goede koffie bestellen, tenminste als je geduld had en het geluk had dat de automaten niet stuk waren. Voor de kluis moet 46 dollar per week betaald worden, WiFi kost 45 dollar per week. In de shoppingmall op 5 minuten lopen kan je voor 1 drankje bij een barretje gratis WiFi krijgen, wij hebben daar 2 weken mee kunnen werken.

Puerto Plata is een leuke stad, waar je met een gerust hart in kan wandelen. De bevolking is erg vriendelijk. We zijn in bijna alle delen van de stad geweest en hebben alleen vriendelijke mensen aangetroffen. Op zondagmiddag is er Malecon op de boulevard. Erg leuk. De bevolking komt met auto's bijeen en draaien muziek vanuit de auto met enorme luidsprekers op de stoep. Hele gezinnen zitten hier te eten en gaan dansen op de muziek zoals salsa, merengue en bachata.

Gereisd met partner in december 2015

Redelijk hotel. We hadden meer verwacht.

Marian Been
5-1-2016

Hotel is wat gedateerd. Ligging aan het strand erg mooi. Obers vriendelijk. Een kleine fooi doet wonderen. Italiaans restaurant op complex doet chique aan, maar eten komt uit dezelfde keuken als in het main restaurant, voegt dus niks toe. Eten is overigens prima. Wij hebben een fijne een fijne vakantie gehad maar kiezen een volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie!

angelique amman
28-10-2014

Samen met mijn 3 volwassen kinderen naar Hotel Grand Paradise Playa Dorada geweest in oktober. Een aantal slechte recensies over het hotel gelezen nadat we geboekt hadden. Dit viel 100% mee. Hotel is goed verzorgd. Kamers zijn prima, worden iedere dag schoongemaakt. Personeel ontzettend aardig en gastvrij. Internet is duur, 48 dolllar voor een week. Strand is prachtig en schoon. Overal ligbedden, geen parasols op het strand, maar er staan bomen genoeg wil je in de schaduw liggen. Animatie erg aardig, willen je overal bij betrekken mocht je dit willen. Geen excursies geboekt via de reisorganisatie, maar rechtstreeks via het hotel. Scheelt de helft qua kosten. Veel verkopers op het strand, dat wordt op een gegeven moment irritant. Eten is aardig, kan warmer qua temperatuur. Een aantal resorts in de omgeving staan leeg, of worden gerenoveerd. Wij waren de enigste nederlanders in het hotel, verder Canadezen, Amerikanen. Weekend inderdaad veel lokalen, echter niet hinderlijk

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

gewldige vakantie gehad

ATTY
26-2-2013

je waant je echt in het paradijs prachtig complex ik vond alles prima in orde . binnen het complex ben je veilig ,zo gauw als je daar buiten komt wordt steeds lastig gevallen door verkopers, dat is lastig.

Gereisd met partner in januari 2012

Prima

Suzanne
3-8-2012

Tijdens het laagseizoen komen er Domenicanen tegen gereduceerd tarief het weekend doorgrengen in het hotel. Zorgt voor veel onrust, rommel en stress onder het personeel.

Buffet restaurant Hibiscus is dan nog slechter. Zowel met ontbijt, lunch als diner. Iedere dag hetzelfde eten, erg op Engelsen gericht. Italiaans restaurant MichealAngelo is wel lekker.

Kamers super. Netjes en ruim. Personeel over het algemeen vriendelijk. Animatie team is super gemotiveerd en maken echt een feestje van de activiteiten.

Ligging prima. Direct aan een mooi strand en een klein winkelcentrum op 2 minuten loopafstand.

Excursies boeken op het strand!!! De mensen met een bedrukt shirt zijn betrouwbaar en de excursies zijn erg leuk! Wel afdingen! Paradise Island, watervallen beklimmen en quad/ buggy rijden zijn echte aanraders!

Interessant land, veel te zien en beleven in de buurt van Puerto Plata. Hotel met weinig Nederlanders.

Gereisd met partner in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verwacht niet teveel, dan valt het mee !!

carla veldhuis
17-7-2012

Wij kwamen doodmoe aan op zondag, dus in het weekend. Een gekkenhuis aan de receptie, maar wij werden wel gelijk geholpen. De Dominicanen vieren het weekend zelf ook graag in hotels, misschien hebben ze ook wel zoiets als een veilingsite. Ook was er op dat moment een groep van 150 Canadese studenten aanwezig. Gevolg: enorme geluidsoverlast, 's nachts gelal op de gangen en schreeuwen. Keiharde disco muziek bij het zwembad (met elke dag hetzelfde bandje). Vanaf maandag iedereen weer naar huis en maar een paar gasten in het hotel. Goed buffet, veel keus, goede kamers, goed schoongemaakt. Leg een dollar per dag voor de schoonmaak klaar en je koelkast is gevuld met frisdrank ipv alleen maar water. Let op voor Royal Park medewerkers: ze proberen je te lokken voor time sharing, heel vervelend want ze hebben T-shirts aan met de opdruk "staff" dus je verwacht dat ze bij het hotel horen, NIET dus! Onze conclusie is dan ook, leuk hotel maar volgende keer iets meer betalen voor een RIU hotel

Gereisd met partner in juli 2012

klein paradijsje

Edith van Erven
9-7-2012

Net terug van dit hotel.Eerste indruk was erg chaotisch. We kwamen in het weekend aan en dan blijkt de lokale bevolking ook gebruik te maken van het hotel.(Is in alle hotels zo)De dominicanen zijn op zich erg vriendelijk maar manieren hebben ze niet.Vooral in de eetzaal maken ze er een potje van. Voorkruipen,bomvolle borden en de helft niet opeten,niets opruimen.Dus als je gaat ga dan in het weekend in de a la carte restaurants eten.Op het strand is het heerlijk rustig.Wel last van veel strandverkopers.Bedden zijn goed met elke dag schone lakens.Kamers met prachtig uitzicht op zee zitten in gebouw 14 en 16. Eten is ook goed. Niet erg veel keus maar er zit altijd iets bij wat je zeker lust. Wel veel vers fruit. Heerlijk! Het verkeer is zeer chaotisch dus als je een auto wil huren kan dat best, maar kijk uit.

Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig hotel!

Nederlanders
7-9-2011

Grand Paradise is een gezellig resort, met iedere dag voldoende entertainment en gezelligheid. Een mooi hotel aan een prachtig zandstrand. Strand, zee en zwembad waren schoon en dichtbij een bar. Zowel op strand als bij het zwembad zijn er voldoende ligbedden. Handdoekenservice was perfect! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, gezellig om een praatje mee te maken. Onze kamer was schoon en modern ingericht, we hadden een ruim tweepersoonsbed. Iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Er zijn veel verschillende soorten excursies mogelijk, zodat je niet steeds op het resort hoeft te zitten. Prachtig land! Overdag konden wij makkelijk alleen van het resort af. Zo hebben wij een guagua (lokaal busje) genomen om naar Sosua te gaan. Erg leuk om eens mee te maken! Daarnaast was het eten ook goed en gevarieerd.

Het hotel was super! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Dit hotel is zeker aan te raden!

Gereisd met partner in augustus 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Playa Dorada in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Playa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.