Hotel Gran Ventana Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°23°
Hotel Gran Ventana Beach Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Ventana Beach Resort voor je op een rij gezet:

179 reviews over Hotel Gran Ventana Beach Resort in het Nederlands

een pareltje, echte aanrader!

Vera
26-3-2018

Wij zijn in 05-2017 16 dagen te gast geweest bij gran ventana en hebben een top verblijf gehad. Wij maakten gebruik van het royal pakket. Alles wat tot in de puntjes verzorgd, toch raad ik aan om voor het premium pakket te gaan, zoveel verschillen de twee namelijk niet van elkaar. Het nemen een upgrate op het standaard pakket is zeker aan te raden en voegt veel toe aan je vakantie. je kunt gebruik maken van de hemel bedden op het strand waar je door super vriendelijk personeel al je drankjes/snacks kunt laten brengen. Op het strand zijn inderdaad verkopers die je graag iets verkopen maar als je vriendelijk bedankt lopen ze gewoon verder. Direct in de zee voor het hotel is een mooi rif waar allerlei vissen zwemmen. Wij hebben hier bijna elke dag gesnorkelt. Het personeel van gran ventana is geweldig, ze doen echt hun best om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Het eten bij het buffet is super en beter dan in de ala carte restaurants

Gereisd Met partner in mei 2017

Bijzondere vakantie door langskomst orkaan Irma

Albertine
21-9-2017

Wij waren te gast in Gran Ventana van 4 tot en met 18 september. Het hotel voelt ondanks de grootte familiair aan, het personeel is zeer vriendelijk en doet zeer hun best het naar je zin te maken. Directe ligging aan het strand, welke iedere dag, soms wel 2x per dag, geheel schoongemaakt wordt. Het grote zwembad is schoon en fijn dat je er zo in kunt lopen (beetje strandgevoel). Kamers zijn schoon, het buffet zeer afwisselend. Er staat een duitse chef aan het roer en de kwaliteit voor een buffet is prima te noemen. Ook kun je diverse gerechten direct laten grillen of paste laten bereiden.

Graag wil ik je vertellen hoe ik het hotel tijdens orkaan Irma heb ervaren, dit geeft een zeer goede indruk van de instelling van het personeel. Een dag voor de orkaan werden alle gasten bijeen gebracht, waar de algemeen directeur precies uit legde wat er te verwachten was en hoe het hotel hiermee om zou gaan. Een aantal kamers (onderste verdieping en kamers met zeezicht) werden uit veiligheidsoverwegingen verplaatst. 's avonds werden er ontbijtpakketten op de kamers uitgedeeld. Het hoogtepunt van de orkaan werd verwacht tussen 14.00 en 16.00 uur. Om 8.00 uur 's ochtends werd er koffie/thee en evt. aanvullend ontbijt op de kamer bezorgd, met een brede glimlach kreeg je de laatste updates omtrent Irma. Om 12.00 uur werd een warme lunch op de kamer gebracht, waarbij we ook nog de keuze hadden uit te gerechten. Dit hadden wij geheel niet verwacht, gezien de wind die buiten toch al hevig te keer ging. Om 20.00 uur 's avonds werd het buffet alweer geopend! Er was lichte stormschade op het terrein, omgevallen bomen, afgevallen palmtakken en afgevallen dakpannen. De overkapping van de poolbar was ingestort. Direct werd er opgeruimd en de 2e dag na de doorkomst van Irma, was nergens nog een restantje rommel te vinden! Ik draag dit hotel en haar personeel een zeer warm hart toe.

Gereisd Met partner in september 2017

Top strandlocatie met gebruiksaanwijzing!

Cristel en Robert
15-2-2017

Wij verbleven begin februari in GV. Bezetting 70-80%, veel publiek uit Scandinavie, Canada, USA, slechts enkele NL. Resort is uitmuntend beoordeeld volgens beoordelingssite, er zijn een paar zaken om rekening mee te houden. Het complex ligt aan de Playa Dorade, een afgesloten en bewaakte kuststrook met meerdere resorts in een parkachtige omgeving. GV omvat zo’n 500 kamers in drie gebouwen. Twee gebouwen liggen direct aan het strand en zijn recent opgeknapt (nieuw meubilair en fris in de verf, geen nieuw sanitair, vervuilde airco’s, geen liften). Het derde gebouw ligt eigenlijk net buiten het resort en is (nog) niet opgeknapt, hier bevinden zich de zogenaamde standaard kamers. GV beschikt over een enthousiast en zeer luidruchtig animatieteam. Alle kamers met zicht op het centrale zwembad en openlucht theater genieten hier vol van mee. Een deel van de kamers aan de buitenzijde en strandzijde heeft vrijwel geen geluidsoverlast, laat je voorkeur vastleggen bij de boeking. Personeel is 100% dominicaans en probeert de gasten desgevraagd echt te helpen. Met een beetje geduld (1 minuto betekent het kan wel even gaan duren) komt het meestal wel goed. Verbazing over de wijze van handdoekjes leggen als blijkt dat sommige gasten het personeel betalen om voor hen de beste plaatsen te reserveren/blokkeren. De tientallen verkopers op het stand werken eigenlijk gewoon voor het resort, ze zijn niet onbeleefd maar verknoeien de (privé-)strand beleving.
Om af te sluiten met de sterkste punten van Gran Ventana: top strandlocatie, zeer schoon resort, bovengemiddeld goede maaltijden, geschikt voor alle leeftijden. (kijk ook even bij tips)

Gereisd Met partner in februari 2017

Goed hotel voor een 4* classificatie

Sabrina
2-2-2017

Het hotel heeft een aantal min en pluspunten die je persoonlijk moet overwegen. Pluspunten; aardig, vriendelijk en hardwerkende personeel, servicegericht, beschikt over 3 a la carte restaurants (naast het open buffet) waar je dus 3x kan eten, geheel inbegrepen! Minibar word dagelijks gevuld met flesje water, Pepsi, SevenUp en bier ook geheel inbegrepen. De lunch en avondeten was goed! veel keuze en kwalitatief. Schone strand en zwembad. Groot hotel waar je veel verschillende doelgroepen tegenkomt van jong tot oud. Gratis ligbedden op het strand en zwembad. Handdoek service. Overdag en avond animatie.

Minpunten; WiFi tegen betaling €35,- voor 7 dagen, ontbijt was letterlijk elke dag hetzelfde. Basic kamers wel toe aan vernieuwing (wel hygiënisch!) De kamers en ligbedden die touroperator toont zijn nogal misleidend want dat geldt alleen voor het Royal Luxe pakket! Hier kan de hotel natuurlijk niets aandoen maar touroperator) Verder heeft ook alleen het Royal Luxe Pakket een privé strand met mooie ligbedden. De overige ligbedden zijn niet comfortabel aan het strand en er komen vaak verkopers je lastigvallen om je spullen aan te smeren. Kamers kunnen gehorig zijn.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel!!

Kittypollaert
28-9-2016

Het was echt een prima hotel! Weinig Nederlanders in dit hotel.. Vreemd want dit hotel is zeker een bezoekje waard! Het eten is goed! en de service meer dan prima! Staan allemaal voor je klaar! Leuke Shows 's avonds!

Gereisd Met partner in september 2016

Helemaal goed

Annette Huizing
18-9-2016

Gran Ventana is een prima plek om te verblijven. Het verbaast ons dat er maar zo weinig Nederlanders komen. Het is een uitstekende accommodatie met een hoog service niveau van het personeel. Zéér mooi complex met veel ruimte. Ideale ligging, mooi strand en in de directe omgeving zijn er leuke uitstapjes te maken. Animatie voldoende maar zeker niet opdringerig en 's avonds vaak goede dansshows. In twee woorden: helemaal goed!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Weer Geweldig

Arie
3-1-2016

Deze keer voor de 15e keer naar dit Resort, dat zegt genoeg over de kwaliteit. Ook het laatste jaar hebben ze weer de nodige verbeteringen aangebracht, het restaurant en buffet geheel vernieuwd en zo blijft het een betaalbare toplokatie. Deze keer met touroperator en vertrokken vanaf Dusseldorf Op naar de volgende vakantie.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!

Laura
21-5-2015

Heel mooi resort, mooie & schone kamer. Goed & leuk personeel. Veel te doen: entertainment team, tennis, volleybal, fietsen, poolen, etc. Veel en lekker eten, vooral het fruit is heerlijk. Hebben lekker gerelaxt aan het zwembad en aan het strand (strand wel wat meer wind). Beste resort in de omgeving! Wij waren er in mei en dit is perfect want dan is het niet zo druk meer (ook niet te rustig), in het weekend is het wel drukker want dan komen de Dominicanen naar het resort.

Gereisd Met partner in mei 2015

Al 14 keer een topper

Arie Hofma
3-2-2015

Vanaf 2003 zijn we al 14 keer in dit resort geweest en altijd naar volle tevredenheid. Dit is naar onze mening het beste resort op het park Playa Dorado, als ik een nadeel moet zoeken dan is het de vliegtijd van 10 uur. Wij zien ieder jaar veranderingen en verbeteringen om toch maar bij de besten te blijven. Service en de vriendelijkheid van het personeel staan hoog in het vaandel. Wifi in de recreatiezaal is gratis en in de rest van het resort tegen een redelijke betaling. December gaan we weer !!!!!

Gereisd Met partner in december 2014

Prima vakantie,maar nèt niet....

Ursula
7-8-2014

We waren natuurlijk enorm verwend met de vorige vakantie in Iberostar Bavaro Punta Cana, het neusje van de zalm. Gran Ventana was een redelijk goed alternatief, gezien de aanbieding die we kregen. Maar het blijft een slap aftreksel van ons favoriete Bavaro.De locatie was op zich prima, het eten best oké. Vond het personeel niet zo heel vriendelijk en jammer dat er buiten het hotel niet veel te beleven was. Het "winkelcentrumpje" was uitgestorven en het gemis aan een leuk winkelstraatje. Ook de All-Inclusive mogelijkheden vielen tegen: er was inderdaad fietsenverhuur, maar ze hadden maar 1 fiets voor het gehele complex. En wilde je bv duiken of snorkelen, dan werd je van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst kon het niet, dan weer ben je te laat, zijn ze lunchen of dergelijke. Kom je de volgende dag terug, gaat het niet of mag het niet. Qua watersport in het algemeen ook weinig bruisend. En tip: laat je echt goed informeren als je -ook via je reisorganisatie- een excursie wilt maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Ventana Beach Resort in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Ventana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.