Hotel Fun Tropicale & Fun Royale

Hotel Fun Tropicale & Fun Royale
7,7

10 reviews over Hotel Fun Tropicale & Fun Royale in het Nederlands

legionella, Salmonella en ecoli bacterien gevonden

klokkenluider
29-7-2010

Dit hotel was vanavond bij de BBC 's sectret Tourist. kinderen werd alchol geschonken, muziek tot midden in de nacht etc... een fam is daar na een regen van klachten verbleven en hebben gekeken of de klachten gegrond waren. overal zijn testen van genomen, van het eten, waterleidingen etc. er werden salmonella, legionella en e-coli bacterien gevonden in drink water, waterleidingen, eten en oppervlakten.

meneer legraux de manager werd geconfonteerd en wilde niet meewerken/luisteren en de BBC werd het hotel uitgezet.

trek uw eigen conclusie!!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2010
      2006

4jaar geleden geweest was toen al helemaal SUPER!!! het

caroline
      13-9-2006

4jaar geleden geweest was toen al helemaal SUPER!!! het strand is misschien dan wel 10 min lopen,maar die 10 min kan je wel gebruiken na al dat lekkers wat je elke dag te eten krijgt! het eten was geweldig! nu vier jaar later was het eten bij fun royal nog steeds het beste heel veel keuze! het animatie team ook heel erg goed! elke dag is er wat te doen.. zoals een uurtje spaans leren, watersportmogelijkheden, en andere sportmogelijkheden.. ik ben ook op jeefsafari geweest!! was ook zoo mooi! door de rotsen gegleden,gezommen tijdens de bingo heb ik een dag paardrijden gewonnen ook ontzettend leuk!

Groetjes Caroline

Gereisd Anders in september 2006

Dit hotel heeft niets met een 4 sterren hotel te maken

Boudewijn
      6-3-2006

Dit hotel heeft niets met een 4 sterren hotel te maken. Het is een prima 3 sterren hotel en als je het als zodanig boekt, kom je niet van een koude kermis thuis. In het hotel zitten Engelsen, Canadezen en Duitsers. Er zijn 3 zwembaden, maar indien je rustig wilt zwemmen en zonnen, dan blijft er maar 1 zwembad over. Hier mogen geen kinderen komen en er is geen animatie. Bij het hoofdzwembad kun je je lol op; veel luidruchtige kinderen, schreeuwende tieners en zuipende ouders. De jongelui van de entertainment doen hun best om het deze mensen naar hun zin te maken. Het eten in het buffetrestuarant is redelijk goed en gevarieerd. Het eten in het italiaanse en het mexicaanse resturant laat echter te wensen over.

De bediening in het hele hotel is vriendelijk en behulpzaam. Zij doen werkelijk hun best om je een prettige vakantie te bezorgen. De kamers zijn sober ingericht, maar wel schoon.

Gereisd Anders in maart 2006

2005

Grote kamers, schoonmaaksters komen elke dag

JPK
      5-4-2005

Grote kamers, schoonmaaksters komen elke dag. Shows en animatie is goed geregeld, eten is goed, zeker de braziliaan. Wel ligt het hele Playa Dorada resort erg afgelegen en het hotel het verst van de zee (10 min. lopen of tractor).

Gereisd Anders in Tue Apr 05 2005 12:59:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      2004

Geweldige vakantie!!! Fantastische shows,leuke om op te 3

Nicole
      5-10-2004

Geweldige vakantie!!! Fantastische shows,leuke animatie,aardige mensen,goed eten...teveel om op te noemen...Safy en Alex en Andres zijn 3 fantasche jongens,daar heb je echt lol mee,en Christian de leon(de bellboy)is echt een sgatjuh,hij is echt superlief en aardig(iedereen is superaardig hoor...)Buiten het hotel is het ook leuk,alleen het voor het winkelcentrum moet je wel een eindje lopen,maar dan heb je wat ook...Het zwembad is heel leuk en er is eigenlijk teveel animatie,zowleuk is het daar!!!Ik ben er voor 3 weken geweest,en zelfs 3 weken is nog te weinig... Dit hotel is zeker aan te raden!!!

Groetjes nicole
      Gereisd Anders in oktober 2004

We hebben een geweldige vakantie gehad! Vooral de show 's

Harry en Arliena
      20-8-2004

We hebben een geweldige vakantie gehad! Vooral de show 's 's avonds zijn geweldig. De entertaimers zijn ook goed bezig, de hele dag door. Je hoeft je geen minuut te vervelen. Het was onze eerste all inclusive vakantie, maar zeker niet de laatste. Tip: ga duiken en met ucle bob mee. ook paradise island is erg leuk. Het is een super hotel.

Gereisd Anders in augustus 2004

super accomodatie, entertainment, eten enz enz

hanneke
      15-8-2004

super accomodatie, entertainment, eten enz enz. Alleen buiten het hotel om is er niet veel te beleven

Gereisd Anders in augustus 2004

Supergoeie vakantie gehad (juni 2004), alleen het eten ik

vakantieganger
      26-7-2004

Supergoeie vakantie gehad (juni 2004), alleen het eten vond ik een stukken minder in restaurant Calipso. De Braziliaan en Italiaan zijn een stukken beter. Leuke mensen die daar werken, goeie entertainment elke avond. Problemen worden zo snel mogelijk voor je opgelost. Zeker een aanrader. Tip: doe de quadrace, bezoek Ocean World en ga duiken?

Gereisd Anders in juli 2004

Gewoon een leuke goede vakantie!

[email protected]
      12-5-2004

Gewoon een leuke goede vakantie!

Gereisd Anders in mei 2004

wat een fantastisch land met aardige mensen

ineke van soelen
      17-1-2004

wat een fantastisch land met aardige mensen.!! wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken en genoten van het park, zwembad en strand. Cuba libre is heerlijk en de strant tent was ook fantastisch. De snelheid van het personeel ( wij zijn 11 dagen geweest met 3 dames op een kamer en hebben 11 dagen lang om onze 3e handdoek moeten vragen) laat wel eens te wensen over, maar dat hoort bij de charme van het zuidamerikaanse leven. Het was onze kennismaking met de all inclusive formule en wij willen nu niet anders meer. Minpunt: thuis ontdekte ik dat een flesje parfum uit de verpakking was gestolen. Jammer, maar het resort is nog steeds een aanrader. Advies: ben je net zo lenig ( en zwaar) als ik ga dan niet mee op excursie naar de watervallen want in mijn nachtmerries komt die nog weleens voor !!!!!

Gereisd Anders in januari 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fun Tropicale & Fun Royale in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fun Tropicale & Fun Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.