Hotel BlueBay Villas Doradas

Hotel aan zeeWeer vandaag30°18°
Hotel BlueBay Villas Doradas
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor BlueBay Villas Doradas voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel BlueBay Villas Doradas in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Ann,
7-1-2019

Oude, vieze kamers, wel vriendelijk personeel, maar te weinig personeel aan zwembar en zeebar.. eten...kan beter. Niet hygiënisch... wijn niet te drinken, moesten wijn kipen, en dat voor een all-in. Teveel luidruchtige Canadezen. Op.een dag heel hotel zonder water... en heel lang. Animatie, triestig.

Prima hotel

Groeneveld,
4-7-2017

Prima hotel met erg vriendelijk personeel, goed eten, nette kamers die wel iets gedateerd zijn een mooi strand. Minder vond ik de (amateuristische) animatie en het feit dat het er met name in het weekend rond de twee grote zwembaden vrij luidruchtig was. Maar al met al zeer zeker waar voor je geld.

geweldig!

brenda
3-8-2011

Wij hebben in 2008 genoten van een 16daagse vakantie in Blue bay.

Een mooi hotel zeker de lobby is schitterend. Kamers zijn schoon maar niet zo groot wel super mooi.

Eten en drinken is helemaal super!

Mensen zijn zeer vriendelijk en het ligt vlakbij de winkels en golfbaan. Er zit een goede en mooie spa bij het hotel.Wel weinig Nederlanders in het hotel maar dit is soms juist prettig.

Echte aanrader! voor vragen mail gerust

heel mooi hotel

t.van helden
27-4-2009

een heel ooi hotel en de service is top .

het eten is ook heel erg goed .

ik ga zeker terug.

er zijn bijna geen nederlanders

Klasse resort met een uitstekende service

Irene van den Berg
26-4-2009

Wij zijn net terug van Hotel Blue Bay. De kamers worden keurig schoongehouden, altijd schone handdoeken, de buffetten zijn ruim gesorteerd, er is altijd wel iets bij wat je lekker vindt, wel erg gericht op Amerikanen. De specialiteiten restaurants vonden wij zwaar tegenvallen. Echt een aanrader voor een super de luxe vakantie

2008

super top hotel

Belinda
17-11-2008

als je echt luxe wilt en genieten, moet je hier zijn!

Goed hotel

Brenda
      31-7-2008

Wij zijn maandag terug gekomen van een 16daagse vakantie in Blue bay.

Een mooi hotel zeker de lobby is schitterend. Kamers zijn schoon maar niet zo groot en wij hebben geen last gehad van tekort aan handdoeken ed.

Eten en drinken is helemaal super!

Echte aanrader! voor vragen mail gerust

Wij zijn er geweest van 4 t/m 19 juli 2008. Heerlijk trendy hotel met zeer vriendelijk personeel. In de drie restaurants en buffetrestaurant is het eten verrukelijk en smaakvol. Kamers zijn schoon en modern maar kunnen zeker een opknapbeurt gebruiken. Housekeeping is niet altijd consequent met de aanvulling van handdoeken, drinkwater, shampoo, koffie etc. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens naar een Blue Bay resort.

2007

Wij zijn vandaag teruggekomen van onze vakantie in Blue Bay en wij kunnen niks anders dan dit hotel van harte aanbevelen. Het eten is geweldig. De staff is echt ontzettend vriendelijk en bijzonder behulpzaam. De kamers zijn vrij basic maar wel heel goed verzorgd. Het hotel en de kamers zijn ontzettend schoon en alles is nieuw en goed verzorgd. Wij gaan zeker nog een keer terug!

2006

Complex heeft mooie tuin en ligging, niets mis mee. De gebouwen echter zijn oud en uitgeleefd. Door de hoge luchtvochtigheid ruikt 't erg muf, onaangenaam.Bedden zijn slecht, je kunt volop ruilen met appartement maar je behoudt het probleem. Personeel is aardig en blijft.. zeer vriendelijk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BlueBay Villas Doradas in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BlueBay Villas Doradas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.