Géén boekingskosten

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPuerto Plata - Playa Dorada

8.6FantastischScore uit 75 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

75 Reviews over Be Live Grand Marien

• 6B.11-10-2017

Leuk hotel, bijzaken niet

Be live marien was een leuk hotel. Strand was niet altijd schoon maar had wellicht nog met de nasleep van de orkanen te maken. Echter vind ik dat de klant toch niet goed behandeld wordt als het gaat om bijkomende zaken. Wellicht komt dit omdat ik geen resort gewend ben te bezoeken in de DR, maar hotels/appartementen. Ten eerste een hotel zonder gratis wifi is uit de tijd. Een uurtje gratis bij het zwembad. Het ziet er behoorlijk zielig uit om iedereen daar te zien zitten internetten met slecht bereik. Bijkopen kan voor 60 dollar voor 24 uur, schandalig. Kaartje kopen bij Claro voor 400 peso, rond 7,50 euro is een betere optie lijkt me, je hebt dan 1 Gb. Om in het centrum te komen, neem niet de taxi voor 40 dolar. Ga met public transport voor 25 peso. De vaste prijzen van de taxi's slaan nergens op. Als je per se een taxi wilt, ding dan goed af of neem een ietwat oudere taxi. Met taxi naar Puerto Plata zou voor 400/500 peso moeten taxi namen wij ook voor 400 peso. Daarnaast zijn de winkels in het hotel rond 5x zoveel als de prijs is de gewone winkel in POP, dus niet rond het hoofdplein van de kathedraal. Er is een duty free winkel ook. Een zak lays kost 5 dollar, hoeveel zou dit incl belasting kosten? :) Wisselen kun je het beste in de stad doen en daar dus ook gewoon met pesos betalen. Kortom een leuk hotel met goede bediening, maar de rest riekt naar oplichterij, maar dit zal dus ook voor de andere hotels vast gelden.

• 10Pilar Ramirez03-05-2015

fantastico Dios

El Hotel By Live Grand Mariend en puerto plata es simplemente fantastico!!! Ha sido una de mis mejores experiencias en toda la hospitalariedad ke me ha ofrecido un todo incluido!! Servicio unico y gastronomia excelente!!! Ufff mucho mas vallan a este Hotel

• 8Loes16-03-2015

Gezellig hotel

Niet zo groot, wel gezellig. Kamers goed, er wordt elke dag schoongemaakt. Wel wat achterstallig onderhoud. Toilet spoelde niet goed door, lekkende plafonds in de hal, veel onkruid bij de vijver. Eten gevarieerd, niet eentonig zoals wel eerder is vermeld. Elke dag een ander thema qua eten. Leuk voor een keer, maar zal er niet nog eens heen gaan.

• 7j&g16-03-2014

leuk , maar niet super!

hotel niet erg luxe , gewoon , personeel wel vriendelijk , eten zeer eentonig , ontbijt wel goed!! Animatie was goed , s'avonds best leuke shows, kluisjes a 3 dollar per dag , zorg dat je niet in blok 7 komt te logeren want s'nachts erg veel herrie (disco)! Verder alles wel goed maar voor ons geen 2e keer!

• 7Marcel en Henny03-02-2014

Leuk maar niet meer dan dat.

Groot hotel dat binnen nu en een paar jaar aan renovatie toe is. Vriendelijk personeel. Maar er is geen beleid. Je mag bijvoorbeeld geen ligbedden reserveren maar om half 6 s'ochtens is het al rennen geblazen. Als je om half 9 komt is er al geen bed meer te vinden. 1e nacht kamer gehad naast de discotheek wat veel overlast gaf, na 1 klacht kregen we meteen een andere kamer. Maar toch kan dit niet anders er waren immers kamers genoeg. Prima resort maar een 7 is genoeg.

• 8Raymon27-08-2013

Prima vertoeven

We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Met als vergelijk 'Royal Wings Turkije' (zoover 9,2) en Riu El Monsour Tunesie (Zoover 8,7), zit wat ons betreft dit hotel kwa prijs/kwaliteit er tussenin. Deels kan ik mij aansluiten bij de reacties hieronder wat betreft 'the locals' in het weekend. De rijen zijn dan langer en het is druk. Buiten deze twee punten heeft dit ons verder niet erg gestoord. Ligging vonden wij prima. Net buiten het stadje, waar je overigens prima zelfstandig heen kan, en een prachtig strand (wel af en toe wat zeewier dat aanspoelt). Veel tripjes in de buurt te doen. Het eten is prima. Ontbijt 's ochtends erg goed. Hoewel soms wisselend, is de bediening over het algemeen erg attent en vriendelijk. Het buffet restaurant 's avonds is voldoende, niet uitmuntend maar prima. De a la carte restaurants zijn wel weer erg goed. Animatie overdag is gezellig op de achtergrond. 's avonds goede dansvoorstellingen maar niet altijd even gevarieerd.

• 8Stéphane Gignac19-08-2013

c était bien

l hôtel était bien. nous étions au block 4 sur le bord de la mer. un peu vieillot et non insonorisé mais les chambres toujours très propre et petit (vieillot aussi) réfrigérateur remplie aux deux jours. la piscine est magnifique et gigantesque.la plage est grande mais beaucoup d'algues ! c'était pour nous une grande déception :(. après avoir franchit les 10 premier pieds il n'y en a plus (algues). le buffet est petit ( environ 8 choix de plats chauds) et les restaurants à la carte sont excellent.nous n'étions pas dans la période touristique et ça devait être pour ça que le bar de la plage était fermé. nous avons choisi ce site pour la magnifique vue du mont Isabel de tores et nous n'avons pas été déçus !!!! wow ! si les algues ne vous répugne pas alors je vous conseil cet hotel. bonne vacance :)

• 6chrissie30-07-2013

niet overdrijven

hotel heeft 4 sterren maar daar is alles meegezegd. Als de dominicaantjes komen is de vakantie pret over, laten alles slingeren en jatten handdoeken om mee naar huis te .Betaal dan ook nooit 20 dollar hiervoor.Eten is dan niet aan te slepen met als gevolg lange wachtrijen en de kans op nog minder eten is dan groot.De variatie bij het eten kan ook beter.Het is niet overdreven maar ik wil toch opjectief blijven. DE ligging hadden we beter verwacht ,mar buiten het hotel valt op korte afstand weinig te doen.Verder is een safari met de truck die kunnen we aanraden.Neem vooral geen snoep mee voor de kinderen onderweg maar balpennen of schriften ,potloden ,gummetjes enz.Hotel personeel is vriendelijk en meegaand.Pas verder op met medicatie te kopen op het hotel complex ga naar een farmacia en koop daar de medicijnen.Die hebben er verstand van.Die spreken engels. Verder een mooie vakantie gehad en aan U gewenst.

• 5Roels steven16-04-2013

Gezelschap was fantastisch!

Net terug van een geweldige reis waarbij we een trouw hebben mogen bijwonen van onze vrienden!

Alleen vond ik het hotel iets minder... Ik was al eens naar de dominicaanse rep geweest 5jaar geleden (punta cana) en vond het nu een pak minder. Eten was ok maar eentonig over het algemeen waren de snacks niet echt van goede kwaliteit, het vult maar das ook alles. Buffet was voor mij een tegenvaller al heb je daar wel theme restaurants die heel wat beter zijn maar daarvoor moet je reserveren. Over het algemeen was het eten net 4sterren waard.. Kamers daarintegen waren zeker geen 4sterren waard, airco werkte iet zoals het moet, vriendin opgesloten in badkamer door slecht slot, plinten die afvallen, bad die afslijt. (,Voor mij persoonlijk is een kamer wel belangrijk om eens tot rust te komen in dehitte enz)

Ligging is zeer goed voornuitstappen,maar zeker iet voor,het strand,,ik zwem zeer graag langere afstanden maar dit was nt mogelijk hier. Strand wandeling is hier ook nt echt,mogelijk

• 10Mariam10-11-2012

Superr vakantie!!

Top vakantie gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en heeerlijk eten en cocktails.

Hotel Be Live Grand Marien info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)