Hotel Be Live Grand Marien

8.6Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Puerto Plata - Playa Dorada

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Grand Marien voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

75 reviews over Hotel Be Live Grand Marien

• 6B.11-10-2017

Leuk hotel, bijzaken niet

Be live marien was een leuk hotel. Strand was niet altijd schoon maar had wellicht nog met de nasleep van de orkanen te maken. Echter vind ik dat de klant toch niet goed behandeld wordt als het gaat om bijkomende zaken. Wellicht komt dit omdat ik geen resort gewend ben te bezoeken in de DR, maar hotels/appartementen. Ten eerste een hotel zonder gratis wifi is uit de tijd. Een uurtje gratis bij het zwembad. Het ziet er behoorlijk zielig uit om iedereen daar te zien zitten internetten met slecht bereik. Bijkopen kan voor 60 dollar voor 24 uur, schandalig. Kaartje kopen bij Claro voor 400 peso, rond 7,50 euro is een betere optie lijkt me, je hebt dan 1 Gb. Om in het centrum te komen, neem niet de taxi voor 40 dolar. Ga met public transport voor 25 peso. De vaste prijzen van de taxi's slaan nergens op. Als je per se een taxi wilt, ding dan goed af of neem een ietwat oudere taxi. Met taxi naar Puerto Plata zou voor 400/500 peso moeten taxi namen wij ook voor 400 peso. Daarnaast zijn de winkels in het hotel rond 5x zoveel als de prijs is de gewone winkel in POP, dus niet rond het hoofdplein van de kathedraal. Er is een duty free winkel ook. Een zak lays kost 5 dollar, hoeveel zou dit incl belasting kosten? :) Wisselen kun je het beste in de stad doen en daar dus ook gewoon met pesos betalen. Kortom een leuk hotel met goede bediening, maar de rest riekt naar oplichterij, maar dit zal dus ook voor de andere hotels vast gelden.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Loes16-03-2015

Gezellig hotel

Niet zo groot, wel gezellig. Kamers goed, er wordt elke dag schoongemaakt. Wel wat achterstallig onderhoud. Toilet spoelde niet goed door, lekkende plafonds in de hal, veel onkruid bij de vijver. Eten gevarieerd, niet eentonig zoals wel eerder is vermeld. Elke dag een ander thema qua eten. Leuk voor een keer, maar zal er niet nog eens heen gaan.

Gereisd met partner in maart 2015

• 7j&g16-03-2014

leuk , maar niet super!

hotel niet erg luxe , gewoon , personeel wel vriendelijk , eten zeer eentonig , ontbijt wel goed!! Animatie was goed , s'avonds best leuke shows, kluisjes a 3 dollar per dag , zorg dat je niet in blok 7 komt te logeren want s'nachts erg veel herrie (disco)! Verder alles wel goed maar voor ons geen 2e keer!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 7Marcel en Henny03-02-2014

Leuk maar niet meer dan dat.

Groot hotel dat binnen nu en een paar jaar aan renovatie toe is. Vriendelijk personeel. Maar er is geen beleid. Je mag bijvoorbeeld geen ligbedden reserveren maar om half 6 s'ochtens is het al rennen geblazen. Als je om half 9 komt is er al geen bed meer te vinden. 1e nacht kamer gehad naast de discotheek wat veel overlast gaf, na 1 klacht kregen we meteen een andere kamer. Maar toch kan dit niet anders er waren immers kamers genoeg. Prima resort maar een 7 is genoeg.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Raymon27-08-2013

Prima vertoeven

We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Met als vergelijk 'Royal Wings Turkije' (zoover 9,2) en Riu El Monsour Tunesie (Zoover 8,7), zit wat ons betreft dit hotel kwa prijs/kwaliteit er tussenin. Deels kan ik mij aansluiten bij de reacties hieronder wat betreft 'the locals' in het weekend. De rijen zijn dan langer en het is druk. Buiten deze twee punten heeft dit ons verder niet erg gestoord. Ligging vonden wij prima. Net buiten het stadje, waar je overigens prima zelfstandig heen kan, en een prachtig strand (wel af en toe wat zeewier dat aanspoelt). Veel tripjes in de buurt te doen. Het eten is prima. Ontbijt 's ochtends erg goed. Hoewel soms wisselend, is de bediening over het algemeen erg attent en vriendelijk. Het buffet restaurant 's avonds is voldoende, niet uitmuntend maar prima. De a la carte restaurants zijn wel weer erg goed. Animatie overdag is gezellig op de achtergrond. 's avonds goede dansvoorstellingen maar niet altijd even gevarieerd.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6chrissie30-07-2013

niet overdrijven

hotel heeft 4 sterren maar daar is alles meegezegd. Als de dominicaantjes komen is de vakantie pret over, laten alles slingeren en jatten handdoeken om mee naar huis te .Betaal dan ook nooit 20 dollar hiervoor.Eten is dan niet aan te slepen met als gevolg lange wachtrijen en de kans op nog minder eten is dan groot.De variatie bij het eten kan ook beter.Het is niet overdreven maar ik wil toch opjectief blijven. DE ligging hadden we beter verwacht ,mar buiten het hotel valt op korte afstand weinig te doen.Verder is een safari met de truck die kunnen we aanraden.Neem vooral geen snoep mee voor de kinderen onderweg maar balpennen of schriften ,potloden ,gummetjes enz.Hotel personeel is vriendelijk en meegaand.Pas verder op met medicatie te kopen op het hotel complex ga naar een farmacia en koop daar de medicijnen.Die hebben er verstand van.Die spreken engels. Verder een mooie vakantie gehad en aan U gewenst.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 5Roels steven16-04-2013

Gezelschap was fantastisch!

Net terug van een geweldige reis waarbij we een trouw hebben mogen bijwonen van onze vrienden!

Alleen vond ik het hotel iets minder... Ik was al eens naar de dominicaanse rep geweest 5jaar geleden (punta cana) en vond het nu een pak minder. Eten was ok maar eentonig over het algemeen waren de snacks niet echt van goede kwaliteit, het vult maar das ook alles. Buffet was voor mij een tegenvaller al heb je daar wel theme restaurants die heel wat beter zijn maar daarvoor moet je reserveren. Over het algemeen was het eten net 4sterren waard.. Kamers daarintegen waren zeker geen 4sterren waard, airco werkte iet zoals het moet, vriendin opgesloten in badkamer door slecht slot, plinten die afvallen, bad die afslijt. (,Voor mij persoonlijk is een kamer wel belangrijk om eens tot rust te komen in dehitte enz)

Ligging is zeer goed voornuitstappen,maar zeker iet voor,het strand,,ik zwem zeer graag langere afstanden maar dit was nt mogelijk hier. Strand wandeling is hier ook nt echt,mogelijk

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Mariam10-11-2012

Superr vakantie!!

Top vakantie gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en heeerlijk eten en cocktails.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9yvonne disel21-03-2012

vakantie be live grand marien

Wij zijn net terug van een heerlijk verblijf in dit hotel en zullen er zeker nog eens terugkomen. Kamers waren prima, personeel heel aardig, restaurants prima. In het buffet restaurant werden tafels direct afgeruimd en er was altijd plaats. De ligging aan het goed schoongehouden strand beviel ook prima. Er waren altijd voldoende strandstoelen beschikbaar. Kortom een aanrader !! Bart en Yvon

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Yvonne05-12-2011

Mooie plek voor een relaxe vakantie!

Het hotel/resort is erg goed. De omgeving is rustig, het ligt buiten de lokale wijken. Locatie ligt aan het strand! Personeel zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Ze willen je graag overal mee helpen! Het resort heeft 4 restaurants. ! buffet en 3 al la carte. In 2 a la carte restaurants gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker! De kamer was ook in prima staat. Bedden mochten wel iets beter liggen, je merkt dat ze wat ouder worden. Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en de handdoeken werden elke dag verschoond.

Gereisd met partner in november 2011

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen