Puerto Plata - Playa Dorada

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Plata - Playa Dorada voor je op een rij gezet:

vakanties Puerto Plata - Playa Dorada

Reviews over Puerto Plata - Playa Dorada

afgelegen

angelique amman,
    28-10-2014

Resort ligt, samen met een aantal andere resorts vrij afgelegen. Er is een winkelcentrum in de buurt maar dat stelt niet veel voor. Pinnen is niet mogelijk met wereldpas wel met creditcard. Ondanks dat het resort vrij afgelegen ligt, kun je veel van het eiland zien als je excursies boekt. Tip paardrijden bij Pinto Ranch, eigenaar een belg, die honderduit verteld. Geweldige tocht gehad. Safaritocht, inclusief watervallen beklimmen en er weer vanaf springen/glijden, grandioos! quatrijden ga zo maar door.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Geweldig strand, leuke omgeving, veel te doen

Joke,
    25-1-2014

Er is genoeg te bezichtigen in de omgeving. Als je het kunt betalen, ga dan naar Ocean World, waar je met de dolfijnen kan zwemmen. Het is duur, maar zeer zeker de moeite waard om te doen. Ocean World zelf is klein, stel je daar niet te veel van voor, maar al met al wel erg leuk.

Met de Catamaran een toer maken en snorkelen, super om te doen, echt een aanrader!

Ga ook eens naar een lokale markt, zo zie je hoe de bevolking zelf leeft, als je alleen in je resort blijft, mis je dit echt.

Rumfabriek ook leuk om te zien, erg modern voor het land.

Watervallen, leuk om te klimmen, niet voor iedereen te doen, je moet een redelijke conditie hebben en als je durft op het einde van de waterval springen, erg opwindend en tof.

Gereisd met partner in december 2013

mooie stranden

michschif,
    29-10-2013

Buiten resort moet je zeer voorzichtig zijn ivm overvallen. Alleen onder begeleiding en overdag. Stranden zijn zeer mooi en lekker warm water. Op resort genoeg te doen. Met (particuliere) gids is het goed vertoeven om de cultuur op te snuiven.

Gereisd met partner in Fri Jan 24 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische plek

T. v.d. Bogerd,
    31-10-2012

In Puerto Plata kun je leuke dingen bezoeken. Je kunt met de kabelbaan naar een botanische tuin. Een ijsje eten bij een ijssalon met een oostenrijkste eigenaar. Leuke huisjes in allerlei kleuren. Een bezoek aan het fort brengen enz.

Playa Dorada is een resort met een aantal hotels. Er is ook een plaza met enkele winkeltjes. Op het resort kun je wandelen en genieten van prachtige bomen en bloemen. Ook is er een golfterrein.

Gereisd met partner in Sun Oct 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi aangelegde hotelzone

carla veldhuis,
    17-7-2012

alle hotels liggen in Playa Dorada bij elkaar, te bereiken door een slagboom met bewaking. Hotels allemaal aan het strand gelegen. Op je resort vergeet je dat het een beveiligde zone betreft. Winkelcentrum met toeristenwinkels op loopafstand. Te ver, en op het moment dat wij er waren, onveilig om zelf Puero Plato te gaan verkennen. Dit kan wel heel goed met de halve dag excursie die de reisleiding aanbied.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Puerto Plata - Playa Dorada scoort een 7,8 uit 10, op basis van 62 reviews