vakanties Puerto Plata - Playa Dorada

Reviews over Puerto Plata - Playa Dorada

Toppertje

Monique,
    30-11-2018

Weer goed verzorgd schoon hotel, zorgzaam personeel je komt hier niets tekort.

al 14 keer geweest en ga zeker terug

plas willy,
    5-11-2018

een hotel waar je gewoon thuis komt , schitterende ontvangst door de hele staff

Super hotel

De Ram Jo,
    24-9-2018

We gaan reeds sinds de opening van het hotel (1999). En ieder jaar zien wij dat het hotel dezelfde goede kwaliteit brengt en zelfs beter..steeds een super vakantie.

een pareltje, echte aanrader!

Vera,
    26-3-2018

Wij zijn in 05-2017 16 dagen te gast geweest bij gran ventana en hebben een top verblijf gehad. Wij maakten gebruik van het royal pakket. Alles wat tot in de puntjes verzorgd, toch raad ik aan om voor het premium pakket te gaan, zoveel verschillen de twee namelijk niet van elkaar. Het nemen een upgrate op het standaard pakket is zeker aan te raden en voegt veel toe aan je vakantie. je kunt gebruik maken van de hemel bedden op het strand waar je door super vriendelijk personeel al je drankjes/snacks kunt laten brengen. Op het strand zijn inderdaad verkopers die je graag iets verkopen maar als je vriendelijk bedankt lopen ze gewoon verder. Direct in de zee voor het hotel is een mooi rif waar allerlei vissen zwemmen. Wij hebben hier bijna elke dag gesnorkelt. Het personeel van gran ventana is geweldig, ze doen echt hun best om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Het eten bij het buffet is super en beter dan in de ala carte restaurants

Bijzondere vakantie door langskomst orkaan Irma

Albertine,
    21-9-2017

Wij waren te gast in Gran Ventana van 4 tot en met 18 september. Het hotel voelt ondanks de grootte familiair aan, het personeel is zeer vriendelijk en doet zeer hun best het naar je zin te maken. Directe ligging aan het strand, welke iedere dag, soms wel 2x per dag, geheel schoongemaakt wordt. Het grote zwembad is schoon en fijn dat je er zo in kunt lopen (beetje strandgevoel). Kamers zijn schoon, het buffet zeer afwisselend. Er staat een duitse chef aan het roer en de kwaliteit voor een buffet is prima te noemen. Ook kun je diverse gerechten direct laten grillen of paste laten bereiden.

Graag wil ik je vertellen hoe ik het hotel tijdens orkaan Irma heb ervaren, dit geeft een zeer goede indruk van de instelling van het personeel. Een dag voor de orkaan werden alle gasten bijeen gebracht, waar de algemeen directeur precies uit legde wat er te verwachten was en hoe het hotel hiermee om zou gaan. Een aantal kamers (onderste verdieping en kamers met zeezicht) werden uit veiligheidsoverwegingen verplaatst. 's avonds werden er ontbijtpakketten op de kamers uitgedeeld. Het hoogtepunt van de orkaan werd verwacht tussen 14.00 en 16.00 uur. Om 8.00 uur 's ochtends werd er koffie/thee en evt. aanvullend ontbijt op de kamer bezorgd, met een brede glimlach kreeg je de laatste updates omtrent Irma. Om 12.00 uur werd een warme lunch op de kamer gebracht, waarbij we ook nog de keuze hadden uit te gerechten. Dit hadden wij geheel niet verwacht, gezien de wind die buiten toch al hevig te keer ging. Om 20.00 uur 's avonds werd het buffet alweer geopend! Er was lichte stormschade op het terrein, omgevallen bomen, afgevallen palmtakken en afgevallen dakpannen. De overkapping van de poolbar was ingestort. Direct werd er opgeruimd en de 2e dag na de doorkomst van Irma, was nergens nog een restantje rommel te vinden! Ik draag dit hotel en haar personeel een zeer warm hart toe.

Puerto Plata - Playa Dorada scoort een 7,9 uit 10, op basis van 62 reviews