Sorteren

Reviews over Puerto Plata - Playa Dorada

afgelegen

angelique amman
    28-10-2014

Resort ligt, samen met een aantal andere resorts vrij afgelegen. Er is een winkelcentrum in de buurt maar dat stelt niet veel voor. Pinnen is niet mogelijk met wereldpas wel met creditcard. Ondanks dat het resort vrij afgelegen ligt, kun je veel van het eiland zien als je excursies boekt. Tip paardrijden bij Pinto Ranch, eigenaar een belg, die honderduit verteld.

Geweldige tocht gehad. Safaritocht, inclusief watervallen beklimmen en er weer vanaf springen/glijden, grandioos! quatrijden ga zo maar door.

Mooie omgeving

Erika
    25-5-2014

Mooie omgeving, strand wordt goed onderhouden, dagelijks schoongemaakt, al de algen die op het strand komen, halen ze dagelijks van het strand.

Geweldig strand, leuke omgeving, veel te doen

Joke
    25-1-2014

Er is genoeg te bezichtigen in de omgeving. Als je het kunt betalen, ga dan naar Ocean World, waar je met de dolfijnen kan zwemmen. Het is duur, maar zeer zeker de moeite waard om te doen. Ocean World zelf is klein, stel je daar niet te veel van voor, maar al met al wel erg leuk.

Met de Catamaran een toer maken en snorkelen, super om te doen, echt een aanrader!

Ga ook eens naar een lokale markt, zo zie je hoe de bevolking zelf leeft, als je alleen in je resort blijft, mis je dit echt.

Rumfabriek ook leuk om te zien, erg modern voor het land.

Watervallen, leuk om te klimmen, niet voor iedereen te doen, je moet een redelijke conditie hebben en als je durft op het einde van de waterval springen, erg opwindend en tof.

Puerto Plata - Playa Dorada scoort een 8,1 uit 10, op basis van 61 reviews