Hotel Lifestyle Tropical Beach Resort & Spastersterster

8.9Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Puerto Plata - Playa Cofresi

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lifestyle Tropical Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee

46 reviews over Hotel Lifestyle Tropical Beach Resort & Spa

• 2019
    9Anouk de Kok21-03-2019

Absolute aanrader

Kamers: prima (schoon, flesjes water, goed bed). Het resort is groot, groen en schoon.
    Eten in het buffetrestaurant: buitengewoon goed; veel keuze, goede kwaliteit, veel mogelijkheden om iets vers te laten maken (eieren, smoothies, pasta, vis etc). Daarnaast keuze uit 8 a la carte restaurants. Zwemmen: 14 zwembaden en 2 stranden. Bij het grote zwembad en luxe strand worden bedjes geclaimd, maar bij de andere zwembaden is altijd genoeg plek. Tip; ga een keer naar de chasers pool bar. Je wordt spontaan blij van de ‘happy man’. Publiek: (luidruchtige) Canadezen, Amerikanen en Duitsers. Door de hoeveelheid zwembaden kun je je er wel aan onttrekken. Must do; welkomst party op zondag. Wij hebben onze ogen uitgekeken. Leuke show, mooie ambiance en mega hoeveelheden eten. Ze bieden een gratis rondleiding aan om je een lidmaatschap te verkopen. Wij vonden het wel leuk, maar als je geen tour wilt accepteren ze dat ook.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Anna31-10-2018

Een stukje paradijs op aarde! ❤️

Een mooie suite met uitzicht op zee. Heerlijk eten en drinken, ruime keuze in restaurants. Vriendelijk personeel. Relaxt aan het strand op een romantisch hemelbed. Met een heerlijk cocktail erbij waan je je echt in een paradijs. Er is ook genoeg te ondernemen buiten het resort. De watervallen, de kabelbaan en het centrum van Puerto Plata niet te vergeten. De natuur op het eiland is prachtig!!

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Naomi du Burck11-04-2018

Geweldig en zeker nog een keer terug!

Wij hebben deze reis voor 17 dagen all in geboekt tegen een hele aantrekkelijke prijs. Het hotel/ resort was in 1 woord geweldig! De zwembaden, de restaurants, het strand, het eten, maar vooral de feesten waren geweldig. En dat allemaal all in. Wíj raden iedereen dit hotel aan! Ik kan geen negatieve dingen noemen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10jacky11-04-2018

geweldig! voor herhaling vatbaar

mooi hotel met vriendelijke medewerkers. Het enige minpunt is dat ze je lid willen maken van hun club. Maar wanneer je nee zegt is het prima en vragen ze niet weer. Goed eten met voldoende keus, ook meerdere restaurants waar je gebruik van kunt maken. Ook al ben je geen lid. kortom een geweldige locatie om je vakantie te vieren.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Fam Smits05-09-2017

Goed resort en heerlijk eten.

De kamers zijn wat gedateerd maar het resort is verder prima. Goede restaurants waar je min. 2x week gebruik mag van maken. Het buffet is prima maar het is wel heerlijk om regelmatig naar een restaurant te gaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De welkoms Party op zondag moet je zeker niet missen deze is Top! Excursies geboekt via een Belg,hij regelt het allemaal perfect. Kortom we hebben lekker genoten van het luxe resort en het heerlijke eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Versteeg17-08-2017

Super vakantie

Bij aankomst waren onze kamers helaas niet schoon en was er veel schimmel. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie en hebben binnen 10 minuten een andere kamer in een ander gebouw gekregen, top service! Eten is prima, er zijn buiten het buffetrestaurant 9 a la carte restaurants waar je kan eten en dat is fijn voor de afwisseling. Op het strand heerlijke bedjes, zwembad is prima maar wel warm .. maar wat wil je ook met 40 graden. Meerdere excursies gedaan bij Rancho Pinto! Ivo (een Belg) die met zijn vrouw samen de excursies verzorgt. Niks is te gek en ze hebben absoluut geen haast. Ook weet het stel heel veel over het eiland te vertellen en neemt je mee naar de mooiste plekken. Zeker een aanrader omdat ze ook met kleine groepen werken, heel persoonlijk en super lieve mensen!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 5Anne-Marie22-05-2017

Moet zeer nodig gerenoveerd worden

Het personeel doet z'n best (de meesten toch), maar als je de middelen niet hebt blijf je beperkt. Ik heb veel mensen horen klagen over kapotte dingen (airco, tv, douche). Het meubilair had z'n beste tijd echt wel gehad. Het verkoop team kan ook aandringen (het is een timeshare), wat vervelend kan zijn. Het eten gaat wel, niet bijzonder goed of slecht.

Alleen gereisd in november 2016

• 9Freek en Charlotte03-05-2017

Heerlijk!

We kunnen alle positieve zaken onderschrijven die hier al beschreven zijn. Prachtig en luxe resort. Plek zat in de mei-vakantie. In een hangmat onder een palmboom een pina colada drinken kan echt :) Zwembaden, bars, restaurants, alles is er in overvloed. Hier kan je heerlijk genieten. Als je negatieve punten wil zien zijn die er ook. Ja, de kamers zijn wat gedateerd. Ja, er zijn mensen die nog meer geld te besteden hebben en daarvoor een VIP-deel ter beschikking hebben. Ja, de efficiency kan soms beter. Maar ach, een lach, een palmboom, een hangmat, de zon, de zee, het eten, een pina-colada, een feestje, dat alles maakt het tot een prachtig vakantieparadijs. En als je er dan toch bent, boek dan een excursie bij een Belg. Ons heeft hij een briljante excursie gegeven door het prachtige landschap en de zeer interessante leefomgeving van de Dominicanen. Meesterlijk!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Matzner15-02-2017

Super hotel!

Wij zijn hier twee weken geweest en hebben het super naar onze zin gehad! De kamer is een beetje gedateerd maar wel netjes, de mensen bij de receptie zijn niet heel vriendelijk & 's avonds na de show is niet meer veel te beleven. Je moet het jezelf gezellig maken . Dit waren ook de enige mindere punten. Het animatieteam is super, zij zorgen echt voor de gezelligheid in het park! Op v.i.p beach (hier hoef je geen member voor te zijn) kun je liggend op een hemelbed cocktails en verschillende gerechten bestellen. Hier ontbrak het echt aan niets. Ook het eten bij het buffet en in de a la carte restaurants was goed, vooral Bellini (Italiaan) & Indochine (Chinees). Er is genoeg luxe en het ontbreekt werkelijk aan niets, ook wanneer je geen member bent kun je genieten van een heerlijke vakantie! Het park is niet echt geschikt voor kleine kinderen, voor hen is weinig te beleven. Verder zouden wij aan iedereen het park aanraden!

Gereisd met partner in februari 2017

• 3corrie23-01-2017

nooit meer

Bij aankomst begon het al je krijgt een grote plattegrond met waar je komen mag op het park.Omdat wij geen vip members zijn word het enorm beperkt .de kamer is redelijk het ligbad wat er ook zou zijn is gewoon een douch. Het zwembad is ijskoud bedjes moet je bijna voor vechten. Bedjes op het strand zijn prima alleen jammer dat je s morgens om 7 uur in de rij moet staan anders is er geen plek meer op het strand. Het eten is te erg weinig keus meestal koud en totaal smakeloos. En zo kan ik nog veel meer dingen op noemen dus bedenk hier wat je met he vakantiegeld doet ik kom hier echt nooit meer

Gereisd met vrienden in januari 2017

0 tips over Hotel Lifestyle Tropical Beach Resort & Spa

3 vragen over Hotel Lifestyle Tropical Beach Resort & Spa

• Smet, 02-06-2017

wifi

is er ergens in het hotel gratis wifi

• loraineve, 13-03-2016

vip

ik zie dat alles voor v.i.p members is. kan je dat daar worden of hoe werkt het

• Romyha, 22-01-2016

VIP gedeeltes?

Ik lees heel veel over VIP gasten en daar maak ik mij nu een beetje zorgen over. Wat zijn de beperkingen als je geen VIP gast bent bijvoorbeeld?

Hotel Lifestyle Tropical Beach Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats