Hotel Cofresi Palm Beach & SpaResort

8.7Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Puerto Plata - Playa Cofresi

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cofresi Palm Beach & SpaResort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

19 reviews over Hotel Cofresi Palm Beach & SpaResort

• 2018
    9Noëlla14-08-2018

Top vakantie!

Wat een ruim opgezet hotel! Medewerkers waren erg vriendelijk. Wij hebben niks meegekregen van een viptour of iets en hebben daar geen last van gehad wat ik hieronder de reviews las. Je mag zelfs gebruik maken van andere hotels in de buurt, dus ook restaurants en zwembaden. Je kunt je prima vermaken op het hotel. Entertainment is ook super! Cocktails zijn gewoon gratis. De kamer was prima en netjes! Het enige minpunt is dat de WiFi heel erg duur is 60 dollar voor een weekje ofzo? Niet kopen dus!! Aan het strand kun je gewoon WiFi vangen... Het eten is ook top, want elke dag is een ander thema, Spaans, Mexicaans, italiaas enz. Lekker afwisselend. Deze vakantie was ons goed bevallen! We komen zeker nog een keer terug...

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Judith09-02-2018

Kansloos

De kamer die we kregen, waarin ook nog 3 x een waterlek plaats vond, was oud en versleten. We hebben bij ieder lek 2 uur gewacht tot er een monteur kwam, de 3e keer (ook de meeste ergste) kwam er zelfs niemand om ons te helpen. We kwamen op het resort aan, en bij het ontbijt werd ons verteld dat je een VIP tour krijgt. Na 4,5 uur in een golfkarretje het resort over gereden te hebben, waren we eindelijk klaar met deze vip tour. De achterliggende gedachten hieraan was dus ook om ons een vip-arrangement aan te smeren. We kwamen terug bij het hoofdgebouw waar we met de “grote” baas mochten praten, want madame kon ons geen prijs aanbieden. Dit 34-jarig abonnement was dan ook maar 40.000 dollar.Enkel met dit abonnement krijg je rechten om alle faciliteiten te gebruiken. De 7 stranden, de zwembaden, , en alle andere onzin zitten hier bij in. Kansloos resort!!!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Fam. Pater24-12-2016

Zeer groot en ruim opgezet vakantieresort

Veel zwembaden om te gebruiken (schoon). Genoeg ruimte waardoor er in de vroege ochtend geen handdoeken hoeven te worden gelegd. Geen massaal gevoel bij het gehele vakantiepark. Wat ook hartstikke fijn is dat je ook bij de diverse a la card restaurants kunt reserveren, waardoor je wat afwisseling krijgt. Buffetrestaurants zijn ook prima hoor. Aardig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt, bedden verschoond en krijg je schone handdoeken. Heel net verzorgd vakantieresort!

Enige minpunten: - het aansmeren van een VIP lidmaatschap (stap na het 1e ontbijt niet in een golfkarretje, tenzij je gratis het hele park wil bekijken. Echter doel is om je lid te laten worden van VIP); - superiorroom enigszins gedateerd (maar wel schoon en netjes); - WIFI is niet gratis, voor 25 uur (binnen 6 dgn) gebruik van WIFI betaal je 25 US dollars; - het onderscheid tussen een gewone gast en een VIP gast (blijft raar).

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Dorien Hunen03-02-2016

zeer mooi en luxe resort

Wij zijn in januari 2 weken geweest. Een zeer mooi en groot opgezet resort waar meer dan voldoende te beleven valt. Het is van lifestyle holiday vacation club en er liggen veel crown villas en presidential suites omheen van V.I.P. gasten. Dat maakt. het resort zo groot. Hier heb je overigens geen last van. Er rijden zeer veel busjes en golfkarretjes rond die je overal naar toe brengen. Zeer veel verschillende en goed verzorgde zwembaden. Op het strand wordt je op je wenken bediend (voorzien van bedden). Ook zijn er diverse bars waar je heerlijke cocktails en gewoon fris kunt krijgen. Eten was heerlijk. Gevarieerd en goed op smaak. Daarbij zijn de a la carte restaurants gratis, wat nog meer diversiteit geeft. In de avond leuke entertainment. Overdag is er ook genoeg te doen als je dat wenst. Bediening aardig en behulpzaam. Je merkt wel dat ze erg gewend zijn aan alle fooi die ze krijgen van de Amerikanen.. Zeker een resort om terug te gaan.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Jacco Boganen14-08-2015

Heerlijk Resort

Een heerlijk Resort, wees alleen voorbereid op de gratis "VIP tour" Je wordt opgehaald vanuit je hotelkamer en rondgereden langs allerlei luxe appartementen en villa's, met maar een doel voor ogen: voor een gigantisch bedrag VIP member worden (eigenlijk een verkapte manier van time sharing). Als je duidelijk maakt geen interesse te hebben dringen ze zich daarna niet meer aan je op. Een geweldige week gehad met mijn vrouw en drie tienerkinderen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Linda16-02-2009

Paradijs.

Ben er in 2007 geweest. Was echt fantastisch! Heel goed ontbijt. Buffet wel lekker, maar niet gek veel afwisseling. Gelukkig heb je verschillende restaurants en kun je zelf afwisseling creeën! Resort ziet er echt fantastisch uit! Ook de spa is aan te raden. Ruime kamers en grote balkons. Juicebar is helemaal fantastisch, veel vers fruit!

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Ontevreden gast28-01-2009

Niet aan te raden!!! Let op met bungalow tours

Ligging en onderhoud van resort prima! Eten erg slecht :(
    Let op met tour langs bungalows en door resort is oplichterij!zgn memberships voor bungalow twv 2000$ Slechte animatie

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Lydie27-08-2008

Voor herhaling vatbaar!

Ik kan enkel maar beamen wat hier reeds gezegd is: een prachtig resort met 7 geweldige zwembaden en een privé-strand. Eten gevarieerd en lekker, zeker in de specialiteitenrestaurants. Zeer vriendelijk personeel. Beschaafd publiek, vooral Amerikanen, Canadezen en Britten. Superiorkamers zijn groot maar niet echt mooi, maar hebben wel een mooi uitzicht. Avondanimatie stelt niets voor. Af te raden voor wie slecht te been is. Ik ben 76, heb al veel van de wereld gezien en ga nooit 2 x naar dezelfde plaats of hetzelfde hotel. Enkel voor Sun Village en Xanadu Resort in Belek, Turkije, wil ik een uitzondering maken: daar wil ik nog een tweede keer heen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Elske08-08-2008

Zeer relaxed resort

Wij zijn hier in januari 2008 geweest (2 volwassenen en zoontje van 2 jaar). Wij vonden het een heerlijk resort; goed onderhouden, mooie tuin, en een erg relaxte sfeer. Door de vele zwembaden is het nergens druk en de sfeer is uiterst ontspannen. De bediening is zeer vriendelijk en absoluut niet opdringerig. Het eten is OK, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Hetzelfde geldt voor de kamers (wij hadden een superior room, dit is wel nodig indien er ook kinderen op de kamer slapen). Hoewel het hotel niet overdreven gericht is op kinderen, heeft ons zoontje zich prima vermaakt hier. In het resort zijn veel Canadezen en Amerikanen maar over het algemeen zijn dit wat oudere en zeer beschaafde mensen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Donja Smitshuijzen04-04-2008

Wij zijn van 30 december tot 13 januari in dit hotel op huwelijksreis geweest en hebben het ontzettend leuk gehad. De tuin van het resort vonden wij er mooi, de flamingo's, de bananen e.d. De juicebar en het heerlijke missen wij het meest, afgezien van het heerlijke weer.

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Cofresi Palm Beach & SpaResort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Restaurant> 10

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages