Puerto Plata - Playa Cofresi

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Plata - Playa Cofresi voor je op een rij gezet:

vakanties Puerto Plata - Playa Cofresi

Reviews over Puerto Plata - Playa Cofresi

Een stukje paradijs op aarde! ❤️

Anna,
    31-10-2018

Een mooie suite met uitzicht op zee. Heerlijk eten en drinken, ruime keuze in restaurants. Vriendelijk personeel. Relaxt aan het strand op een romantisch hemelbed. Met een heerlijk cocktail erbij waan je je echt in een paradijs. Er is ook genoeg te ondernemen buiten het resort. De watervallen, de kabelbaan en het centrum van Puerto Plata niet te vergeten. De natuur op het eiland is prachtig!!

Gereisd met partner in januari 2017

Top vakantie!

Noëlla,
    14-8-2018

Wat een ruim opgezet hotel! Medewerkers waren erg vriendelijk. Wij hebben niks meegekregen van een viptour of iets en hebben daar geen last van gehad wat ik hieronder de reviews las. Je mag zelfs gebruik maken van andere hotels in de buurt, dus ook restaurants en zwembaden. Je kunt je prima vermaken op het hotel. Entertainment is ook super! Cocktails zijn gewoon gratis.

De kamer was prima en netjes! Het enige minpunt is dat de WiFi heel erg duur is 60 dollar voor een weekje ofzo? Niet kopen dus!! Aan het strand kun je gewoon WiFi vangen...

Het eten is ook top, want elke dag is een ander thema, Spaans, Mexicaans, italiaas enz. Lekker afwisselend. Deze vakantie was ons goed bevallen! We komen zeker nog een keer terug...

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig en zeker nog een keer terug!

Naomi du Burck,
    11-4-2018

Wij hebben deze reis voor 17 dagen all in geboekt tegen een hele aantrekkelijke prijs. Het hotel/ resort was in 1 woord geweldig! De zwembaden, de restaurants, het strand, het eten, maar vooral de feesten waren geweldig. En dat allemaal all in. Wíj raden iedereen dit hotel aan! Ik kan geen negatieve dingen noemen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

geweldig! voor herhaling vatbaar

jacky,
    11-4-2018

mooi hotel met vriendelijke medewerkers. Het enige minpunt is dat ze je lid willen maken van hun club. Maar wanneer je nee zegt is het prima en vragen ze niet weer.

Goed eten met voldoende keus, ook meerdere restaurants waar je gebruik van kunt maken. Ook al ben je geen lid.

kortom een geweldige locatie om je vakantie te vieren.

Gereisd met partner in januari 2018

Goed resort en heerlijk eten.

Fam Smits,
    5-9-2017

De kamers zijn wat gedateerd maar het resort is verder prima. Goede restaurants waar je min. 2x week gebruik mag van maken. Het buffet is prima maar het is wel heerlijk om regelmatig naar een restaurant te gaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De welkoms Party op zondag moet je zeker niet missen deze is Top!

Excursies geboekt via een Belg,hij regelt het allemaal perfect. Kortom we hebben lekker genoten van het luxe resort en het heerlijke eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Puerto Plata - Playa Cofresi scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews