Hotel Riu Bachata

• Sauna
Meer hotelinfo

263 reviews over Hotel Riu Bachata

• 10Chantal21-07-2006

Wij zijn net terug van 2 weken Riu Bachata. Het was een geweldige vakantie! Heerlijk en uitgebreid eten, grote en mooie kamers, goede hygiene, mooie zwembaden en iedereen is er heel vriendelijk! Het animatieteam was ook super! Ze zijn heel aardig en doen erg hun best. Veel activiteiten vinden wel tegelijk plaats en dat was wel jammer. De shows zijn erg mooi. Een groot nadeel is dat er (vooral in het weekend) veel dag-/weekendtoeristen komen. Hierdoor is het heel druk, waardoor je overal minder plek hebt. Ook zijn excursies aan te raden zodat je ook iets van het land ziet. Dominicana Jones jeepsafari is heel leuk. Dolfijnenzwemmen is ook geweldig. Ik zou zeker nog eens terug willen!

Heeft iemand nog foto's van (mensen van) het animatieteam? Zouden jullie die anders willen sturen? Alvast bedankt.

Voor vragen mail gerust en iedereen die nog gaat een hele fijne vakantie!

• 7De mlulder anny20-07-2006

Wij zijn van 7 tot 22 juni in RIU BACHATA geweest. Het is een mooi hotel met prachtige tuin goede service en vriendelijk personeel. De tweede week 100 puertoricanen en een virus.wij waren met 6 personen, 5 ervan ziek geweest, geen goede reclame voor een RUI HOTEL.Er zijn teveel dominicanen in het weekend wij gaan er nooit nog terug.

• 10Suzanne16-07-2006

Wij zijn eind juni teruggekomen en kijken terug op een heerlijke vakantie. Personeel heel vriendelijk (vooral een tip doet wonderen) en strand met heel veel bomen voor de nodige schaduw. Excursie naar Punta Russia ook mooi. Hier heb je echt een superwit strand en heel mooi om te snorkelen. Minpuntjes de aanwezigheid van meer dan 100 Puerto Ricanen gedurende de eerste week. Vriend ziek geworden, maar ga dan naar de farmacia krijg je een paardenmiddel en ben je de dag erna weer beter. En vertraging heen en terug van ruim 4 uur.

• 10Sabine Averesch10-07-2006

Sabine

wij zijn in mei/april 2005 naar de dominicaanse republiek geweest. om presies te zijn en het hotel riu bachata. Dit is het mooiste hotel het personeel is gewoon uitmuntend je word er gewonn koninklijk behandeld. We zij ook in het land zelf geweest dit was ook supper mooi.

groetjes Sabine

• 6Dagmar09-07-2006

We zijn de eerste 3 weken van juni 2006 in riu bachata geweest. Mooi hotel, maar zij laten teveel daggasten toe uit de dominicaanse republiek.Het wordt op deze wijze een soort center parcs. Niks op tegen, maar je moet er van te voren wel voor gewaarschuwd worden. Toen wij er waren groep van 150 puertoricanen erbij, dat was echt teveel. Geen manieren, erg brutaal en prompt steekt het bekende virus de kop op. Wij allemaal (4) goed ziek geweest. Strand slecht, smal met allemaal stenen. Zwembad ligt vol met mensen uit mambo en merengue, geen plek meer. Animatie leuk, Annelie leuk, personeel restaurant harde werkers, maar wij komen hier echt nooit, nooit meer terug. Dan liever naar Punta Cana voor het strand en in een palace-hotel voor de relatieve rust. Overigens businessclass van Arky fly echt een afknapper, moet je niet doen, zonde van het geld.

• 10Van Gehuchten Betty29-06-2006

Wij zijn zonet terug (van 14/06/06 tot 28/06/06 )Prachtig hotel ,prachtige ligging en prima service .Even een bedankje aan Annemie en Marco want we hebben kamer 144 gevraagd en ook gekregen .Nog nooit zulk mooi zicht vanop het terras gehad . Minpunt is inderdaad dat "virus" Ik ben flauw gevallen en 2 dagen op bed gelegen daarna mijn vriendin . Volgens de touroperator geen virus door eten of onhygiene maar een griepvirus ...en heeft niets te maken met het virus van december . Animatie is perfect , veel keuze en lekker eten ( als je niet ziek bent ) Hebben een toffe vakantie gehad

• 5daniels23-06-2006

wij zijn van 07/06/2006 t.e.m. 22/06/2006 in de riu bachata geweest.zeer mooi hotel in een prachtige omgeving.mooie kamers en miniebar wordt om de dag gevuld maar die ga je niet veel nodig hebben all inclusief is prima.in onze 2 de week heel grote groep uit puerta rico niet te doen geen manieren en niet onder controle te houden door hotel personeel.varkens in het restaurant en zwembad.als de bachata dit blijft doen dan gaan ze niet veel klanten uit europa meer krijgen.okk zelfde tijdstip als deze groep ariveerde virus!!! heel veel mensen ziek en heel veel extra maatregelen door hotel ontsmettingsgel bij binnengaan restaurant en verlaten wc alles wegwerpbekers en overal werd er gepoetst en geschropt.dus prachtig hotel zolang ze die grote groepen laten anders zal het eerder een plaatselijk hotel zijn en riu niet waardig

• 8bianca18-05-2006

we zijn aangekomen op 22-4-2006,regelmatig een riu-hotel gehad we hebben genoten van dit hotel alleen vinden wij het erg jammer dat de riu-keten in een weekend per dag 400-600 mensen toe laat in het weekend.Het leek wel een openbaar zwembad. Alle mensen van de Dominicaanse republiek zaten in het zwembad en heel europa durfde er niet meer in zo druk was het. Zelfs een gevecht meegemaakt aan het zwembad. De beveiling wist zich geen raad.Zelfs geen plaats in het restaurant om te eten.Dus een advies voor de Riu -keten zoek een oplossing hiervoor.Buiten de weekend een fantastische vakantie gehad,goed eten,goede service,echt zoals het hoort te zijn. Bianca

• 10Marco en Annemarie08-05-2006

13 Dagen Riu Bachata waren fantastisch. Niets dan lof over het hotel en haar medewerkers. Het is er schoon, de kamers zijn ruim(tip: kamer 144 heeft het mooiste uitzicht van alle kamers, zeezicht) De tuin rondom het hotel is prachtig. Het zwembad is mooi en ook op het strand is het heerlijk vertoeven. De animaite in het hotel is zeer profficioneel. 's Avonds geen "onderbroeken lol" maar proffecionele shows. Ook op de dag is er, voor ieder die wil, vermaak. Het eten in de restaurants is heerlijk. Voor ieder wat wils. Er wordt een keer geklaagd over stakoverlast in het park, heben wij geen last van gehad! Kortom... volop genieten en zeker de 5 sterren waard! Wij raden dit hotel zeker aan!

• 8Yvonne29-04-2006

april 2006, wij zijn vorig jaar ook in april geweest en het was zo geweldig dat we perse weer terug wilde...en we zijn dan ook net terug uit Riu Bachata. Wel moet ik zeggen dat het een stuk minder was dan vorig jaar. Het hotel, de service en de omgeving waren nog steeds even mooi, maar wat een ander slag mensen loopt er nu rond...het lijkt idd of mensen asocialer zijn dan vorige keer (en dan bedoel ik NIET alleen de localen, daar heb ik geen last van gehad), maar andere vakantiegangers die denken dat er andere regels gelden dan thuis????

17 tips over Hotel Riu Bachata

• Tompoesje, 11-02-2014

In 2012 gaf ik de volgende tip:

Vlakbij het hotel woont Henny van Ginkel (Nederlandse). Ze helpt de allerarmsten dominicanen met kleding en medicijnen. Tevens verzorgt ze excursies op maat in de omgeving, samen met haar man Domingo. Ze hebben een taxi voor max. 5 personen per keer. Wil je iets bijzonders zien, stuur haar een mailtje en vraag naar de mogelijkheden, zo help je ook de Dominicanen.

Haar emailadres is veranderd, dit is het nieuwe: [email protected]

• Ineke , 09-11-2013

Neem genoeg immodium mee en ga naar de apotheek als het niet over gaat.

• Atila, 25-01-2013

Lees het boek : Verborgen en verloren schatten in de dominicaanse Republiek

9 vragen over Hotel Riu Bachata

• Cobi, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, hier en daar lees je dat het niet altijd veilig is. Merk je daar veel van? Wat zijn de taxiprijzen waar kun je het beste een taxi nemen? Waar kun je het beste een excursie boeken, wat zijn leuke dingen in de buurt.

• Cobi Panman, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, ik lees hier een daar dat het niet overal veilig is. Merk je daar veel van? Wij gaan naar Puerte Plata. Wat is zijn leuke dingen/plaatsjes in de buurt? En wat zijn leuke excursies en waar kun je die het beste boeken, kun je met de lokale bevolking op pad gaan?

• Franciska , 20-07-2016

Bachatta hotel

Zijn er mensen die volgende maand naar dit hotel gaan ?

Vrouw44, 20-07-2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats