Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

85 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Zijn net terug van 2 weken Bachata

luuk
6-9-2006

Zijn net terug van 2 weken Bachata. Prima hotel. Merenque en Mambo niet meer dan 3 sterren !! Bachata is wel 4 sterren waard.Eten is goed, mensen zijn erg vriendelijk. In het weekend worden de lokale domincanen in het resort losgelaten. Een erg storend en het is een druk geheel. Bovendien is er achter het hotel een vuilnisbelt waardoor je de hele dag een smerige lucht ruikt in het park. Door deze 2, grote nadelen, nooit meer Bachata

Gereisd Anders in september 2006

Super week gehad jammer dat door reisorganisatie veel was

nicolle
5-9-2006

Super week gehad jammer dat door reisorganisatie veel vertraging was op schiphol 5 uur daardoor kom je ook erg laat in je hotel dus mis je al 1 dag van de 9 dagen vakantie !!!! Maar voor de rest prima eten en drinken veel zon en geen last gehad van hurrican Ernesto.

Gereisd Anders in september 2006

Gewoon super! Heb me geweldig geamuseerd samen met ander 7

donatella
27-8-2006

Gewoon super! Heb me geweldig geamuseerd samen met ander 7 leden van de familie. Het animatieteam was uitmuntend. In het weekend heel veel domenikanen, waar was voor mij zeker niet storend. We hebben veel geweldige shows gezien oa de Michel Jackson show heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeel goed. Gewoon fantastisch. Je zou er voor altijd willen blijven, een echt paradijs.

Preisdaler

ben ook net terug uit dit hotel

Chella
25-8-2006

ben ook net terug uit dit hotel. was echt heel gaaf geweest. mooie kamers, vriendelijke mensen en als je een fooi geeft worden ze nog vriendelijker. er is genoeg te doen in het hotel en buiten het hotel. Wij zijn naar Punta Russia geweest en naar Samana. Allebei heel mooi alleen is Samana 5 uur heen en 5 uur terug met de bus, maar dan heb je wel heel de noord-kant van het eiland gezien en deze is zeker de moeite waard. We hebben ook in het hotel een taxi met een gids gehuurd en deze hebben ons 3 uur door puerto plata gereden en alle bezienswaardigheden laten zien. Ook zeker de moeite waard. Wij hebben verder geen problemen gehad met het eten en we hebben ons er ook zeker niet ingehouden!! ik kan het hotel alleen maar aan iedereen aanraden.

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn twee weken geweest in juli/aug, en het is ons Het

Mark
8-8-2006

Wij zijn twee weken geweest in juli/aug, en het is ons zeer goed bevallen. Het eten is zeer goed (maar mag iets meer pit hebben)en de verzorging is subliem. Alle medewerkers zijn erg aardig en altijd vrolijk. De trip met de catamaran is een goede tip (met snorkelen). Aan dit hotel valt niemand zich een bult.

Gereisd Anders in Tue Aug 08 2006 10:14:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben 3 weken geweest met man echtgenoot en 2 kinderen en

Taiga
7-8-2006

Ik ben 3 weken geweest met man echtgenoot en 2 kinderen en de animators zijn super. Ben er zelf mee alleen op stap geweest. Mmmm super hoe ze de merengue daar kunnen dansen en...... De shows zet ik op bearshare onder Bachata 2006. Dan kan je de filmpjes zien.

Gereisd Anders in Mon Aug 07 2006 19:23:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gisteren terug gekomen van riu bachata

Lisa
5-8-2006

Gisteren terug gekomen van riu bachata. Ik wil terug!!! Het was echt super! Personeel is echt super aardig en het animatieteam is zeker leuk. Elvis, enjay, sexy belly allemaal leuke gasten!! Het eten is goed en in het weekend is het inderdaad erg druk, verstandig om dan savonds de mediteraan te reserveren of iets. Het was super!!! shaken baby!

Gereisd Anders in augustus 2006

We zijn net terug van riu Bachata,zijn ook ziek dat kwam

Hildie
4-8-2006

We zijn net terug van riu Bachata,zijn ook ziek geweest,maar dat kwam naar de excursie naar Punta Russia,het eten aan het vaste land schijnt er de oorzaak van te zijn,want mensen die niet gegeten daar hadden,hadden nergens last van,en wat wij al weten rond de 10 man hadden abonnement op de wc. Verder is het een mooi hotel,animatie is tegek vooral sexy billy.Het is inderdaad topdrukte in weekend,maar de meeste last blijf je toch houden van de engelse,kunnen geen maat met drinken,jammer.

Net terug van 2 weken Bachata, een heerlijke vakantie gehad

Lee
4-8-2006

Net terug van 2 weken Bachata, een heerlijke vakantie gehad. Ik was best bezorgd over wat ons te wachten stond nav berichten op deze site over de locals en "het virus". Van allebei niets gemerkt, het is in het weekend wel iets drukker maar komop zeg waarom zou jij meer recht op deze plek hebben dan die anderen? Je kunt ook denken hoe meer zielen hoe meer vreugd. Let wel op, met het eten buiten het resort!!

Gereisd Anders in augustus 2006

Ben voor de vierde keer geweest

dj Gaetano
29-7-2006

Ben voor de vierde keer geweest. Doe excurcies in het weekend, dan zijn er veel Dominikanen in het hotel. De airco wordt 's nachts uitgezettot 6h. Dat is jammer voor een 5 sterren Riu hotel en ik wordt altijd wakker van de warmte. Volgend jaar terug voor 47 weken. Ik heb veel foto's en filmen van oa de shows.

Gereisd Anders in juli 2006

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.