Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

85 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Gister terug gekomen van een heerlijke vakantie

Jeroen en Carmen
12-1-2007

Gister terug gekomen van een heerlijke vakantie. Het weer was goed, de watertemp. van de zee ook. Alles zag er netjes verzorgd uit en de kamer werden goed schoongemaakt. Om de dag 20pesos fooi gegeven en we hadden niets te klagen. A la carte restaurant was echt lkr. Het buffet blijft hotel eten, maar wel voor elk wat wils. Alles is open en er leven wel wat beestjes daar dus kijk niet op als er een salamader in de gang naar je kamer loopt en houd zelf je hordeur van het balkon dicht. Echt geen negatief punt.

Gereisd Anders in Fri Jan 12 2007 17:20:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

We zijn half dec

Francesca
28-12-2006

We zijn half dec. 2 weken geweest. Was echt heerlijk. Mooi weer en prettige mensen. Animatie perfect. Echt een aanrader! Minpuntjes: stoelen bij zwenbad vaak snel bezet met handdoeken, buffet gaat na twee weken wel vervelen. Ondanks dat een aanbeveling voor andere boekers.(Andere twee riu hotels zijn volgens mij minder dus ik zou deze nemen)

Gereisd Anders in december 2006

Wij zijn van half november tot eind november 16 dagen hier

Labello
10-12-2006

Wij zijn van half november tot eind november 16 dagen hier geweest. Normaal gesproken gaan we naar een Iberostar, maar wilden nu eens wat anders proberen. Nooit meer. Wij vonden het resort vies, slechte service en bijna altijd onvriendelijk personeel. Bij het eten veel te weinig variatie en veel dingen vaak op. Heb je net een uur in de rij gestaan, zijn de bakken leeg. Maar 3 sterren waard. 4x bellen voor nieuwe handdoeken en zelfs het toiletpapier was een keer op. Op park te weinig toiletten, 6 in totaal. De spec. rest. waren bar slecht en mag maar 2x per week. In het weekend lokale bevolking door vriendjespolitiek van de directeur van het resort (is in onze vakantie ontslagen daarvoor) en daarna het zwembad een dag dicht vanwege slechte kwaliteit water. Mambo en Merengue gezelliger, vriendelijker personeel en ook goedkoper om te boeken. Ook daar zwembad een dag dicht. Slecht slecht!

Gereisd Anders in december 2006

Preisdaler

Personeel is erg vriendelijk, een prima verzorgd is Kortom

Trudy
4-12-2006

Personeel is erg vriendelijk, een prima verzorgd hotel,animatie is uitstekend. Kortom voor een onbezorgde vakantie kom je hier niets te kort.

Gereisd Anders in Mon Dec 04 2006 14:53:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug, prima hotel, let op alleen geen witte hier, wat

Anne-Marie
15-11-2006

Net terug, prima hotel, let op alleen geen witte zandstranden hier, wat betreft hotel, schoon, gevarieerd eten, cocktails heel de dag door. Al vaker naar Turkije geweest? Dan mag je dit hotel vergelijken met een 5* hotel in Turkije. Een leuk winkelstraatje tussen de hotels in, wel normale NL prijzen en in elk winkeltje hetzelfde. Wij hebben de excursie naar Saona gedaan met het vliegtuig helemaal geweldig, vliegen, rivierboot, powerboot, catamaran allemaal op 1 dag en de mooiste stranden gezien. Kost wel 239 euro

Gereisd Anders in november 2006

Ben hier in 2004 geweest en heb een hele goede vakantie ,

J en M
30-10-2006

Ben hier in 2004 geweest en heb een hele goede vakantie gehad. Afgezien een weekje regen was het weer top , de mensen zeer vriendelijk ( geen last van de locals ) uitgebreid buffet , mooie en schone appartementen en zeer leuke excursies al waren die redelijk aan de prijs. De vuilnisbelt hebben wij niet geroken in de 2 1/2 week dat we hier zijn geweest. Wel gezien en dat was ook een belevenis.

Gereisd Anders in Mon Oct 30 2006 14:33:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veeeeeeeeeeeeeeel te kort maar een week geweest omdat we

fedra
15-10-2006

veeeeeeeeeeeeeeel te kort maar een week geweest omdat we een reis gewonnen hadden maar anders een paradijs gewoon mensen die heeel vriendelijk zijn en geef je hen een fooi zijn ze nog vriendelijker wilden niet meer terug ga zeker nog terug heb er ook heeel toffe mensen leren kennen uit de mambo peter en mary deze mensen zijn gewooon de max

Gereisd Anders in oktober 2006

We zijn in augustus 11 dagen geweest en het was heel goed

Adriano en Claudia
19-9-2006

We zijn in augustus 11 dagen geweest en het was heel goed. Vooral het personeel was heel vriendelijk en het animatieteam was super. Ik zou er voor altijd willen gaan wonen !!!!!

Hallo Allemaal, Bij zijn in Bachata geweest van 24-8 en

Ronald, Joyce, Michael & Froukje
18-9-2006

Hallo Allemaal,

Bij zijn in Bachata geweest van 24-8 tot 8-9 en het was in 1 woord GEWELDIG. Weinig tot geen last gehad van de "locals" Dit is dus een beetje overdreven in onderstaande berichten. Het is juist erg gezellig. Het eten, de animatie en het personeel achter de bar (Oscar, Cabrera, Julio, Junior, Rene, Juddy, Amauris en vele anderen waren SUPER. Je wordt echt behandeld als een betalende klant terwijl je daar geen cent hoeft uit te geven. Er is echter 1 minpunt, op het resort er is geen bereik met je mobiele telefoon. Dit werd ons pas in bus naar het hotel verteld. Maarja, dit maakte het wel extra rustig! Verder ongelovelijk mooi! Riu Bedankt!

Wij zijn net terug van 3 weken Bachata dit was onze keer

Gerard en Wies
17-9-2006

Wij zijn net terug van 3 weken Bachata dit was onze tweede keer en het was weer perfect in het weekend wel drukker met Dominicanen maar geen last van gehad het is nu eenmaal een andere cultuur zijn wat uitbundiger dan europeanen maar niet storend verder het eten het drinken het animatie team en de rest van het personeel toppie wie daar geen goede vankantie kan beleven een raad thuis blijven

• Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.