Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

261 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Nooit meer!

Ontevreden!
19-7-2015

Veruit de slechtste service van de tientallen RIU-hotels die we wereldwijd al bezocht hebben!

Gereisd Met partner in juli 2015

fijne Vakantie

groenewoud
15-7-2015

Onze vakantie in hotel Bachata was een fijne vakantie goed hotel goed eten mooi strand met zeker voldoende schaduw en niet geheel onbelangrijk voldoende ligbedjes dit ook aan het zwembad alleen jammer dat er in ons eerste weekend daar een invasie was van de gasten van het hotel ernaast (Merengue)waardoor er geen ligbedden meer waren en er werden ook handdoeken ontvreemd dus wel op letten als je daar heen gaat, in het tweede weekend deed het hotel (Bachata) er wel wat voor om dit tegen te gaan maar van gasten die als eens eerder waren geweest hoorde we dat het toen ook al zo was

Gereisd Met partner in juni 2015

Vergelijkbaar met 3 sterren

Gaëtan
9-7-2015

Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Maar & van de 4 restaurants heeft airco. De airco op de kamer werkt niet naar behoren. Het eten is steeds hetzelfde en zeer weinig keuze om een buffet te zijn van de Riu klasse. Op de straat op 50m van onze slaapkamer was zelf een schietpartij waarbij 10 schoten werden gelost op een wagen. Dit zou komen omdat de lokale maffia zich wil vestigen in de nieuwe aanlegplaats voor cruiseschepen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Heerlijke vakantie

Anne
17-6-2015

Heerlijke vakantie gehad in RIU Bachata. Het eten was van zeer goede kwaliteit, iedere avond een gevarieerd aanbod aan vis, vlees, groenten, vers fruit en desserts. Overdag verse smoothies, heerlijk brood, verse eitjes (roerei/omelet/spiegelei/gekookt ei) en voor ieder wat wils.

Kamer werd iedere dag netjes schoon gemaakt, wanneer je dat wilde kreeg je elke dag schone handdoeken. De badkamer was een beetje gedateerd, maar werd goed schoon gehouden en alles werkte naar behoren. Minibar was goed gevuld en werd om de dag bijgevuld.

Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Het resort werd goed schoon gehouden en bij de zwembaden waren er ruim voldoende bedjes. Iedere ochtend werd het zeewier wat 's nachts was aangespoeld op het strand netjes opgeruimd.

Kortom, wij hebben genoten van een heerlijke vakantie en zouden dit resort zeker aan anderen aan willen raden.

Gereisd Met partner in mei 2015

perfect hotel met ale faciliteiten

pabegras
15-6-2015

Mooi resort samen met Merenque. Bachatta mooier en luxer. De service is zo perfect. Personeel altijd keurig gekleed en vriendelijk. Eten en drinken in overvloed. Verse producten en altijd genoeg. Drinken: alle alcohol is bij de prijs inbegrepen ook de dure merken zoals campari en wisky. Kamers ruim en keurig schoon. De tuin in t hele resort wordt elke dag keurig bijgehouden. Prachtige vogels gezien en hagedissen. Strand breed met palmbomen ( parasol). Minpuntje was dat wij nogal last hadden van muggen in de avond. Dus deet meenemen.Wel een klacht ingediend bij de manager over t winkeltje in t hotel. Dat wordt gerund door lokal. Als je t personeel ermee confronteerde haalden ze de schouders op. Er ligt een rekenmachine op de toonbank om de pesos te delen door de koers en danhad je t bedrag in us $De manager had meer klachten gehad en ondernam stappen. prachtig resort, goed eten en drinken, mooi strand. Excursies zeer duur bij reisleiding. Zelf iets doen kan prima.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker zijn geld waard !

slabinck Kristof
13-1-2015

Net terug van 2 weken vakantie in ClubHotel RIU Bachata, dewelke gelegen is in een resort met veel palmbomen. In dit resort zijn er 3 hotels, allen aan zandstrand. Men kan van alle 3 de hotels gebruik maken qua eten, drinken, zwembad. Ons hotel was perfect en voor zijn prijs had je echt wel veel waar voor uw geld. Eten en drinken à volonté, de klok rond bij wijze van spreken. Vriendelijk personeel, enige nadeel was dat er teweinig ligbedden aan zwembad waren en buiten het hotel is er echt niets. Ben je een fervent zeiler, dan moet je hier niet zijn want is totaal niet geschikt hiervoor. Ben je een fervent wandelaar, dan moet je hier ook niet zijn want buiten het hotel is er niets tenzij verlaten wegen met bewoners die u lastigvallen. Maar bent u op zoek naar een all-in formule dat zijn geld waard is, en je ligt graag aan het zwembad of strand, houdt van lekker eten en toffe shows ? Dan moet je hier wel zijn, want dan heb je hier 24/24 het naar je zin.

Gereisd Met partner in december 2014

2de keer riu bachata

willie
27-11-2014

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Een weekje er tussen uit

Frank
21-11-2014

Dit was voor ons de 8e RIU die wij bezocht hebben. Indien je het RIU concept al kent dan voelt het gelijk als 'thuiskomen'.

Hieronder onze mening over deze RIU (die ik vooral vergelijk met andere RIU's in dezelfde prijsklasse waar wij geweest zijn in oa Costa Rica, Jamaica etc.).

Eten: Perfect! NIks mis mee, gevarieerd, smaakvol en warm. Wel redelijk wat borden die niet goed schoon waren.

Personeel: Spreken niet altijd goed Engels waardoor er regelmatig wat verwarring ontstond. Voor de rest niet altijd even vriendelijk. Wel bereid tot het leveren van service.

Kamer: Netjes en goed onderhouden, alleen hadden wij doorgezakte bedden (zijn wij niet van RIU gewend).

Animatie: Vriendelijk, niet opdringerig, maar de shows vielen ons 's avonds erg tegen (bijna RIU onwaardig te noemen, erg jammer).

Riu merengue ligt direct tegen dit complex aan. Het viel ons op hoe klein dit complex is opgezet (kleine zwembaden etc). Wij waren blij dat wij voor Bachata gekozen hadden.

Conclusie: Prima!

Gereisd Met partner in november 2014

Is terug verbeterd sind de laatste jaren.

Gaëtan
23-9-2014

Is een redelijk goed hotel van 4 sterren. In de omgeving is weinig te doen buiten het dorpje Maimon dat je kan bezoeken. Dit jaren waren er enorme werken in de baai voor het aanmaken van een haven voor mega cruiseschepen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Uitstekend resort

Pieter Kuiipers
22-8-2014

Eveneens als Merengue is Bachata een geweldig goed hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit, het uitzicht en het strand zijn helemaal top. Er wordt hier alles aan gedaan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het is de derde keer dat wij nu op dit resort zijn geweest en we vinden het fantastisch!

Gereisd Met partner in juli 2014

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.