Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

261 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Nog erger geworden

Gaëtan
30-5-2016

Het eten is nog slechter geworden. Nog minder keuze en minder afwisseling. De airconditioning wordt nog steeds uitgeschakeld in de vroege morgen. In het restaurant is ook geen airco. Opgepast voor de muggen. Neem zeker genoeg middelen mee tegen de muggen. Als je een taxi neemt vanuit de stad kost het je de helft van de prijs. (voor tf nr kan je me mailen) Onze kamer 1445 was het bad serieus beschadigd. Zie dat je niet aan de kant van de baai ligt want de cruiseschepen die er 's morgens aanleggen maken veel lawaai.

Gereisd Met partner in mei 2016

Super hotel met vriendelijke medewerkers

m
13-5-2016

Goed hotel, kamers waren ruim, wij waren met 2 volwassenen en 2 kids. Eten was erg goed, gevarieerd en het steakhouse is zeker een aanraden .personeel was erg vriendelijk. Zwembad was mooi en groot genoeg , omgeving van hotel is er goed onderhouden. Animatie is vriendelijk en probeert voor een ieder wat te organiseren. Angelina van de kidsclub was erg leuk en probeerde met weinig kinderen toch wat leuks te verzinnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Ellen
10-5-2016

Een week hier met gezin geweest. Mooi en schoon complex met groot strand. Ligbedden op het strand zijn wat ouder (doorgezakt) dan de ligbedden bij het zwembad. Persoonlijk kon ik er wel prima op liggen. Wij hadden zowel aan het zwembad of het strand, altijd plek. Eten was goed en in orde. Kamers klassiek ingericht en wat verouderd maar wel schoon. Het bad in de badkamer zou opgeknapt mogen worden. Goed onderhouden tuinen. In het weekend veel lokale bevolking in het hotel. Zijn luidruchtig en erg aanwezig. Is geen probleem maar je moet er van houden. Entertainment doet erg zijn best maar stelt niets voor. Optredens/shows in de avond zijn een flop. Alhoewel ik daar niet voor kom, is het wel leuk als er in de avond wat te doen is aangezien je 's avonds niet zomaar het complex verlaat. Het ligt namelijk erg afgelegen. Heerlijke week gehad en het enige echte minpunt vond ik de toiletten in lobby. Die werden overgebruikt doordat er te weinig toiletten bij het zwembad waren.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Prima hotel!

Louise
7-4-2016

Met vriendinnen een week verbleven in dit hotel. We hebben genoten van het mooie uitzicht op zee en de wandelingen die je kunt maken over het complex. Het personeel was erg vriendelijk en ook het eten vonden wij goed (voldoende keus). We baalden er wel van dat de zonnebedjes snel bezet zijn op het strand en dat de bedden niet erg comfortabel waren. De verdere voorzieningen op de kamer waren overigens prima en ook het aanbod aan drank was goed. De animatie was niet onze smaak, maar ze doen wel erg hun best. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Zeer goed prijs kwaliteit

Brian
6-4-2016

Zeer goed clubhotel prijs kwaliteit, vergeet niet dit is geen Riu Palace Hotel. Zeer mooie ligging aan een baai met prachtig uitzicht op binnenvarende Cruiseschepen op dinsdag en woensdagmorgen. Kan soms wel druk zijn. Zeer vriendelijk personeel. Eten is in de meeste Riu hotels wel beter.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Nico van de Stadt
26-2-2016

Eigenlijk viel alles tegen. Waren in oktober ook al geweest en toen was het prima. Maar nu: heeeel druk, totaal geen afwisseling in eten. Vorige keer werd er regelmatig iets leuks gedaan bij het zwembad (bv bbq) Nu maar 4 keer mee gemaakt. Het ergste was nog de schoonmaak van de kamer. Na 11 dagen er te zijn geweest, vinden we ineens een gebruikt condoom op de kamer. Is er al die tijd niet goed schoon gemaakt of heeft iemand onze kamer voor seks gebruikt. Wij zij 65 en hebben geen behoefte aan een condoom. De afhandeling hiervan door het management was zeer slecht. Het leek of ze ons de schuld gaven en in eerste instantie kon er niet eens een excuus vanaf. Dus voor ons Nooit meer RIU Bachata

Gereisd Met partner in februari 2016

fantasties

mario1965
30-9-2015

Erg goed hotel, eten wat je maar wil, personeel en animatie erg goed vriendelijk. Ben er 4 weken geweest maar ga zeker terug volgend jaar. De weekeinde komen de bevolking beetje drukker maar erg gezellie

Gereisd Met vrienden in september 2015

Nooit meer

marianne
16-9-2015

Van 31-08-'15 tot 14-08-'15 in dit hotel geweest. Omdat de gasten van het naastgelegen hotel ook van alle faciliteiten gebruik mogen maken, behalve het diner. hadden wij nooit geen plaats aan het zwembad en moesten we naar het strand om nog een beetje schaduw te hebben. Op het strand waren praktisch alle bedden kapot, dus echt makkelijk daar zitten lukte echt niet. Er waren daar geen windschermen, dat is niet fijn als het waait , je zat dan letterlijk helemaal onder het zand. Het eten was de eerste dagen nog redelijk, hierna werd het met de dag minder. Het vlees was zeer vet en dan heb ik het over vetranden van zo'n 2 a 3 cm breed, er was elke dag kip, vis die zo droog was dat je het alleen weg kon spoelen met een flinke slok drinken. Ik heb kakkerlakken in de gang van het hotel gezien en een rat die over de bar liep. Met manager hierover gepraat, deze gaf als reden omdat Riu als beleid heeft dat alle RIU gasten in dit hotel mochten komen, hun hierdoor geld tekort kwamen

Gereisd Met partner in september 2015

eenmaal

Theo
6-9-2015

Te veel wind en strand vol rif en algen en zeeegels.Airco kapt regelmatig en te veel luidruchtige spaans sprekenden met harde stwmmen, dus ook op de kamers Beter naar Cancun Personeel en animatie , zeer vriendelijk en eten is goed.Kamers netjes, doch oud Super schoon park

Gereisd Met partner in augustus 2015

Super Resort!!

barbara
12-8-2015

Wij zijn gister terug gekomen van 3 weken Riu Bachata! Het was super. Ze maken elke dag alles maar dan echt alles schoon. Animatie team doet van alles en ze zijn allemaal heel aardig! Ook het personeel dat er werkt allemaal heel vriendelijk. Ontbijt lunch en avond eten is keuze zat, voor iedereen is er wel iets! Eten was warm en lekker. De a la carte restaurants vonden wij wat tegenvallen. Buiten het resort is maimon heb je helemaal niks. Wij zijn zelf met een locale taxi naar de teleforica (kabelbaan) en naar de rumfabriek geweest. (50 peso p.p 0.50 eurocent) puerto plata en sosua is veilig. Beter een locale taxi nemen of bus ipv hotel taxi. Hotel taxi naar puerto plata was 50 dollar retour.. Hebben de excursies geboekt bij de touroperator gemiddelde prijs van excursie ligt rond de 90 dollar p.p. Blue lagoon en paradise island excursie echte aanraders! Hotel was echt super! Vooral de mannen achter de poolbar echt gezellige mensen en doen er alles aan om het naar je zin te maken!!!

Gereisd Met partner in juli 2015

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.