Hotel Riu Bachatasterstersterster

• Sauna

263 reviews over Hotel Riu Bachata

• 9willie27-11-2014

2de keer riu bachata

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Alleen gereisd in november 2014

• 9Wendy02-06-2011

Geweldig

Na overplaatsing hier terecht gekomen, dit was echt het paradijs. Nou beter kan je het niet hebben. Alles was prima. Fijne dagen gehad. Moet eigenlijk wel voor minstens 14 dagen gaan. Was nu heerlijk rustig op resort, maar nog genoeg mensen. Boeken mensen, niet twijfelen, DOEN, en alvast een fijne vakantie daar.

Alleen gereisd in mei 2011

• 7Gaëtan01-02-2010

achteruit gegaan

We gaan ieder jaar naar daar omdat ik er werk als onderwaterarcheoloog.(zie boek "Verloren en verborgen schatten in de Dominicaanse Republiek", Historische scheepswrakken in Hispaionla" en "Santo Domingo : de eerste stad in de nieuwe wereld") Het behoord bij de beste hotels rond Puerto Plata. Ieder jaar wordt het iets minder maar dat is misschien ook een gevolg van de crisis. Het eten gaat achteruit. De annimatie wordt steeds veranderd. Vroeger kamen de dansers en annimatie je zelf halen om te dansen voor de shows begonnen. De Michael Jackson show moet je zelker zien, die is top.

Gereisd in februari 2010

• 9Arnold en Saskia 22-09-2008

Super honeymoon

Wij zijn van 24/8 tot en met 7/9 hier geweest. We hebben echt een super vakantie gehad. Je kan van alle 3 de riu's gebruik maken met eten (op de avondmaal na) maar hier zijn wij niet aan toegekomen omdat het eten in bachata goed was. De mensen zijn heel vriendelijk.

De Dominicanen komen inderdaad het weekend naar het hotel toe. Ze zijn wat geluidruchtiger maar last heb je niet van ze.

Naast het feit dat we van Gustav, Hannah en Ike (de orkanen) bezoek hebben gehad was dit een heerlijke en onvergetelijke honeymoon!!

Gereisd in september 2008

• 8charlotte24-06-2008

Ben hier in september 2007 geweest... heb toen tijdens een excursie een ongeluk gehad en heb na mijn ziekenhuisbezoek van 5 dagen ook nog 5 dagen in het hotel moeten doorbrengen. Ik kan je zeggen ze zijn heel behulpzaam en heel vriendelijk er stond zelfs een rolstoel, fruitmand en een fles rum voor me klaar, heel erg lief allemaal... het enige wat mij tegenviel was de arts van het hotel...die zat alleen maar naar de tv te kijken als hij op bezoek kwam maar hij is er ook meer voor als je een griepje of iets dergelijks hebt... voor de rest een prima hotel!

Gereisd in juni 2008

• 10....06-07-2007

Waanzinnige vakantie gehad!! zeker 5* waard! Erg gevariërd eten, ook voor vegetariërs. Overal een goede service. Shows zijn ook leuk om naartoe te gaan. Mooi lang strand, altijd een bedje! Van de dominicanen heb je het weekend geen last, zeker op het strand niet want ze gaan allemaal bij het zwembad zitten. Excusies Samana en Santiago/Jarabacoa zijn zéér zeker aan te raden! Ook de kabelbaan is wel grappig om mee te maken. Als je de kans krijgt hier naartoe te gaan, doén! Lekker zwembad, goed eten, lang strand, goede service, leukse excursies; gáán! Wij zijn eind juni 2 weken geweest.

• 8Monique03-07-2007

Verblijf: 2 weken november 2006. Beste Riu op Puerto Plata - aanrader als je aan noordkant Dom.rep. wilt gaan. (rond 2000 in Riu Mambo geweest, Bachata toen in opbouw). Mooie ligging. Best aan het zwembad liggen; strand wel netjes, maar bij schaduw kans op zandvlooien. Ruige omgeving, heel natuurlijk. Eten wat minder als we van Riu gewend zijn, maar we zijn al erg verwend geweest met andere Riu vakanties. Uiteraard lekker eten, niet zo uitgebreid en uitbundig; bezuinigingen? Toffe ambiance aan zwembad met poolbar. Avondanimatie hebben we beter gezien in Riu Tequila Mexico.

• 10Sam01-07-2007

Wij zijn vorig jaar in hotel Bachata geweest. Ik vond het eten heerlijk. Je had zoveel keus. Meer dan 10 verschillende salades noem maar op. De zwembaden zijn ook perfect. Het annimatie team was ook leuk. Je hoefde je nooit te vervelen. Mooi prive stand. Ja wij komen hier zeker terug. Een tip boek de excursies op het strand dit scheelt veel geld.

• 3sas19-06-2007

Voortaan naar Iberostar Punta Cana. Niet dat we geen leuke vakantie hebben gehad.ALs je nog nooit naar een zeer luxe resort bent geweest dan is het een prima hotel. Hieronder zijn de punten die wat ons betreft veranderd mogen worden Een aantal restaurants tussen de middag en s'avonds waren dicht. Het eten was slecht, geen variatie, bijna elke dag hetzelfde, koud, lege bakken en er stonden tray's met eten op de grond. Onze kamer werd pas tussen 4 en 6 uur s'avonds schoongemaakt. Het zwembad was 1 week echt heel vies waar een behoorlijk aantal mensen over hebben geklaagd. We hebben het allemaal naast ons neergelegd en een hele leuke vakantie gehad.

Nog één belangrijk ding en dat is dat de locale Dominicanen van vrijdag t/m maandag het hotel overnemen, het is dan gigadruk en ze zijn super brutaal als je een stukje uit de schaduw schruift dan liggen zij er. Laat ook je bedje niet te lang onbeheerd staan want ze gaan gewoon op je bedje met een aantal man zitten. Geef ze daar wel af en toe een fooitje! maar let ook op dat je niet opgelicht wordt, een aantal personen van het animatieteam vragen gewoon om geld, ze hopen dat je medeleven met ze hebt, hun mobiel is kapot, de vader ligt op sterven en ze hebben geen geld om er naar toe te gaan, ze is zwanger enz.... Trap er niet in!

Gereisd in juni 2007

• 10marcia18-06-2007

wij zijn juist terug voor de tweede maal,ze zijn er ongelooflijk vriendelijk,eten heerlijk,kamers worden alle dagen grondig gepoets.animatieteam is echt geweldig,met andere woorden,gewoon zalig vertoeven daar,wij gaan zeker terug.

Gereisd in juni 2007

17 tips over Hotel Riu Bachata

• Tompoesje, 11-02-2014

In 2012 gaf ik de volgende tip:

Vlakbij het hotel woont Henny van Ginkel (Nederlandse). Ze helpt de allerarmsten dominicanen met kleding en medicijnen. Tevens verzorgt ze excursies op maat in de omgeving, samen met haar man Domingo. Ze hebben een taxi voor max. 5 personen per keer. Wil je iets bijzonders zien, stuur haar een mailtje en vraag naar de mogelijkheden, zo help je ook de Dominicanen.

Haar emailadres is veranderd, dit is het nieuwe: [email protected]

• Ineke , 09-11-2013

Neem genoeg immodium mee en ga naar de apotheek als het niet over gaat.

• Atila, 25-01-2013

Lees het boek : Verborgen en verloren schatten in de dominicaanse Republiek

9 vragen over Hotel Riu Bachata

• Cobi, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, hier en daar lees je dat het niet altijd veilig is. Merk je daar veel van? Wat zijn de taxiprijzen waar kun je het beste een taxi nemen? Waar kun je het beste een excursie boeken, wat zijn leuke dingen in de buurt.

• Cobi Panman, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, ik lees hier een daar dat het niet overal veilig is. Merk je daar veel van? Wij gaan naar Puerte Plata. Wat is zijn leuke dingen/plaatsjes in de buurt? En wat zijn leuke excursies en waar kun je die het beste boeken, kun je met de lokale bevolking op pad gaan?

• Franciska , 20-07-2016

Bachatta hotel

Zijn er mensen die volgende maand naar dit hotel gaan ?

Vrouw44, 20-07-2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats